Citat:
Ursprungligen postat av
mryellowman
Som vanligt spelar folk kränkta över någonting de inte brytt sig om ingen poängterat det. Ni baserar hela tesen på ett säg av en två minuter intervju, där den intervjuade i fråga ger en korrekt analys av läget och utrycker säg något klumpigt på ett ord som han sedan rättar. Det är även live.
Du är inte i chocktillstånd TS. Jag gissar även att du inte sett något av klippet förutom Ganmans skärmklipp.
Hade han inlett och sagt han fördömer det dådet och att han inte vill se dessa individer inom Demokratins ramar så hade jag instämt med dig men jag tycker mig allt mer se människor på tv/media som försöker hitta ursäkter gällande direkt LIVSFARLIGA individer...
Upploppen i Malmö samt Judehatet var ursäkten att det var människor som var kriminella medan förundersökningen visade att det till och med fanns äldre kvinnor som hejade på och ledde hatet som inte var kriminella jag tycker man ursäktar sig i det här landet mer och mer fastän man mycket väl vet vad allt beror på och varför det är som det är.
Man vill inte ta bladet från munnen riktigt..
Det ska inte spela någon roll om det handlar om invandrare eller svenskar för vi alla är svenskar utan det ska handla om logiskt tänkande.
Farliga individer är farliga, terrorister är terrorister och kriminella är kriminella.