Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Du mener mao at politiet har diktet opp kallenavnet.
Spørsmålet var ikke til meg, men jeg svarer allikevel.
Jeg tror ikke at politiet har diktet opp kallenavnet, men det betyr ikke at situasjonen rundt dette kallenavnet, var/er slik som politiet siktet seg inn på at det var.
Det er temmelig klart at avhørene av «barna» har vært nokså aggressive.
Dette slutter jeg fra brevet, og det faktum at barna ikke lenger vil snakke med dem.
Ikke vet vi hva kallenavnet var, ikke vet vi hvem som brukte det, eller når det ble brukt.
Jeg orker ikke lese tilbake, men det var en bruker her inne med kjennskap til familien som bekreftet at hun hadde et negativt ladd kallenavn, men at det ikke var så ille. Jeg husker ikke hvem brukeren var, eller brukerens syn på THs skyld/uskyld.
I dag hørte jeg forresten om en mor som hadde et negativt kallenavn blandt sine barn. «Skilpadden», hun var en rolig type. Gikk sent, alt hun skulle gjøre tok lang tid.
Vi vet ikke hva kallenavnet hennes var, eller hvorfor hun fikk det tilnavnet.
Vi vet ikke hvor politiet fikk høre om det fra, eller hvorfor. Vi vet ikke om det ble sagt for å farge saken, eller om politiet har vridd på det, for å få det til å passe inn i sin teori. Det siste ser jeg ikke på som usannsynlig, om de går inn aggressivt i avhør med «barna».
Jeg har vanskelig for å se for meg at utdannede mennesker av denne stand har stygge kallenavn på familiemedlem. Det er noe svært vulgært over slik oppførsel, og vi har ingen holdepunkter for at dette er vulgære mennesker.