2020-10-17, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Var det bästa gästen Skavlan kunde åstakomma?

Precis. Vad i helvete.

Kan vara så att denna Skavlan faktiskt är förhållandevis impopulär och att en mängd kändisar betackar sig för att vara med. Som om jag skulle vilja bli intervjuad av Gudrun Schyman. Skavlan behöver dem men dessa behöver inte Skavlan. BB behöver Skavlan.

Fasiken. BB var "stor" när hon slog genom men det var då det, en gång för 10 år sedan. Hon är ju ett ingenting. Lägger till ett litet, litet, litet plus att hon inte är fullständigt pk.
Citera
2020-10-17, 13:26
Medlem
LjusetsFamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Verkar som om paret inte är så lyckliga. Isabella är väldigt svartsjuk och kontrollerande. Hon har plötsligt insett att hon behöver familjen.

Mamman och systern lär väl knappast ha henne tillbaka?
Citera
2020-10-17, 14:55
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Precis. Vad i helvete.
Kan vara så att denna Skavlan faktiskt är förhållandevis impopulär och att en mängd kändisar betackar sig för att vara med. Som om jag skulle vilja bli intervjuad av Gudrun Schyman. Skavlan behöver dem men dessa behöver inte Skavlan. BB behöver Skavlan.
Fasiken. BB var "stor" när hon slog genom men det var då det, en gång för 10 år sedan. Hon är ju ett ingenting. Lägger till ett litet, litet, litet plus att hon inte är fullständigt pk.
Ja, BB var "stor" när hon slog genom, men det var 15 eller 20 år sedan.
Håller med, idag så verkar hon mest vara en ljugande tant, mest minus med ett negativt ekonomiskt värde.
Lägger mina två plus på att hon hade en bra stylist och PR-byrå och att hon hittar på kul saker åt sina barn.
Senast redigerad av becko 2020-10-17 kl. 15:06.
Citera
2020-10-17, 15:00
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Precis. Vad i helvete.

Jag har sagt det tidigare, jag tror inte på slumpen i Bellas fall, hon har anlitat en PR-KONSULT som placerar Bella där det är möjligt, Svenska Dagbladet, Expressen, radio, Skavlan osv, alltid med snälla tillrättalagda intervjuer, Bella kämpar desperata för att hålla sig kvar i rampljuset, utan rampljuset är hon död både ekonomiskt och själsligen.

Bella vägrar att inse att hon är passe, snart är hon en något elegantare variant av Anna Book.
Senast redigerad av trottwell 2020-10-17 kl. 15:05.
Citera
2020-10-17, 16:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Kanske gårdagens nyheter? Men, men...
Citat:
Isabella Löwengrip sålde sitt lyxhus på Lidingö för 27 miljoner.

Nu kan Aftonbladet berätta vem som köpte det: kända fotografen och societetsprofilen Lisen Stibeck.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vAQKr4/hon-kopte-isabella-lowengrips-lyxhus-for-27-miljoner-kronor
Citera
2020-10-17, 16:31
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Bella vägrar att inse att hon är passe, snart är hon en något elegantare variant av Anna Book.

Haha, den insikten borde skrämma de mest hårdhudade om hon har den insikten? Såg skavlan intervjun, det är uppenbart att det inte är en frisk människa som blir intervjuad. Med det i åtanke kan jag faktiskt ha lite sympati för henne, till skillnad från ”hatarna” i tråden.
Citera
2020-10-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Verkar som om paret inte är så lyckliga. Isabella är väldigt svartsjuk och kontrollerande. Hon har plötsligt insett att hon behöver familjen.

Intressant. Är det därför bubbelpojken inte sålt sitt boende..? Han borde dra öronen åt sig, det är ingen bra väg han slagit in på.
Citera
2020-10-17, 19:34
Medlem
Panzeradlers avatar
Nu är jag inte insatt i hennes liv, men kan någon förklara för mig vad det är hon har lyckats prestera?
Citera
2020-10-17, 19:40
Medlem
Magictrixs avatar
På Insta skriver hon att huset är köpt. Så de har köpt hus i Schweiz då?
Citera
2020-10-17, 19:59
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag har sagt det tidigare, jag tror inte på slumpen i Bellas fall, hon har anlitat en PR-KONSULT som placerar Bella där det är möjligt, Svenska Dagbladet, Expressen, radio, Skavlan osv, alltid med snälla tillrättalagda intervjuer, Bella kämpar desperata för att hålla sig kvar i rampljuset, utan rampljuset är hon död både ekonomiskt och själsligen.

Ja, det är ju iaf uppenbart att de båda "lider" (eller ja rättare sagt lider de stackare som kommer i deras väg) av samma sorts personlighetsstörning.
Citera
2020-10-17, 20:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
På Insta skriver hon att huset är köpt. Så de har köpt hus i Schweiz då?
Ja det var så jag uppfattade det.
Citera
2020-10-18, 21:59
Medlem
Paul firade Bellas födelsedag med SINA vänner? Låter ju inte som den stora kärleken precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in