Efter att min gamla tro tjänare gick i delar så har jag letat efter en ny bekväm stol / fåtölj som är skön att sitta och spela i ( Dator i detta fall ). Inte hittat någon bra tråd om detta, ifall det finns, feel free to link it.
Iaf, det är ingen som sitter inne på några tips, eller själva har någon goding att rekommendera? Kan säga att jag tillhör de tyngre grabbarna, så ingen liten skit, tack.
Pris spelar mindre roll, det viktiga är att det är en bra stol / fåtölj.
Jag måste slå ett slag för denna. Använder den själv varje dag att arbeta och man blir varken trött i ryggen eller svettig. Jag är också lite "tyngre" men sitter mycket bekvämt i denna.
Jag måste slå ett slag för denna. Använder den själv varje dag att arbeta och man blir varken trött i ryggen eller svettig. Jag är också lite "tyngre" men sitter mycket bekvämt i denna.
Söker en skön och bra gaming/Film stol. Sitter i stolen väldigt mycket och ser på film i den och har börjat få ryggproblem och lite nack problem, så vad rekommenderar ni?
Jag har en Markus från IKEA sen 2år tillbaka. Mjuk och go' sittdyna, armstöd och skön att luta sig bakåt i. Duger finfint till både spelande och filmtittande. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50178859/
Jag har en Markus från IKEA sen 2år tillbaka. Mjuk och go' sittdyna, armstöd och skön att luta sig bakåt i. Duger finfint till både spelande och filmtittande. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50178859/
Jag har också en likadan Markus. Den ska fan bort så snart jag hittar en ersättare. Inte alls "mjuk och go", utan bara dålig. Men då man sitter i stolen halva dagarna för poker, spel och diverse film så kanske man skulle ha köpt något annat från första början.
Jag skall köpa en kontorsstol att ha för lite seriösare datauppgifter och tv-tittande. I ett av de lokala varuhusen har de en relativt billig gamingstol (minns ej märke). Den verkar dock inte ha justerbar lutning på sittdynan. Från annonser kan jag heller inte utröna hruvida sittdynans lutning är justerbar. Hur vet man om en stol har justerbar lutning på sittdynan. Är det från en viss prisklass som man får den detaljen? Skulle helst inte betala över 200 eur (2000kr).
Har någon nån stol att rekommendera från jysk eller ikea?