Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Det er uttalelser fra flere vitner. Du legger kun vekt på de som setter TH i et dårlig lys. For å nyansere, la jeg ut linker til to andre vitner. Disse støttet ikke opp om "dine" vitner. Hele poenget er det finnes flere versjoner. Alt er ikke svart/hvitt!
Hvis dette ender i en rettsak, vil vi kunne vurdere troverdigheten til alle vitnene.
Jeg skulle ønske TH var uskyldig, men er altså dum nok til å tro politiet har siktet riktig mann. Jeg har lest det lille positive som er å finne i media. Sjokkerende få som taler varmt om ham, det er fakta. Jeg kjenner ikke TH, men skulle selvfølgelig ønske at familie og venner snart får slippe belastningen med leve i uvisshet. Jeg skulle gjerne gledet deg med gode argumenter for hans uskyld. Jeg finner ingen. Tror det er et nært familiemedlem som hjalp til.
La oss håpe saken bli løst. Det er mange som savner AEH og de fortjener svar. Det hadde vært fantastisk hvis det viser seg at TH er uskyldig og vi får se portrettintervju hos"Lindmo" der han fremstår som den kjernekaren han er. Lun og varm, litt konservativ og bestemt, måteholden og fornuftig. Han var bare i sjokk, ble litt paranoid og redd for at mistanken skulle rettes mot ham. Derfor samarbeidsproblemer med politiet. Da tenker jeg det er mange her inne som bør spise hatten sin!
Dette er et diskusjonsforum, det er lov å trekke egne konklusjoner, lov å skifte mening og lov å være uenige. Det er bare å kjøre på med info om TH`s omgjengelige vesen. Jeg er lutter øre.