Citat:
Ursprungligen postat av
Kalamity
Det är samma Anna Dahlberg som ansåg att SD var hemska rasister för tiotalet år sedan. Varför ska vi lyssna på den korkade subban nu? Vad har hon att säga idag som vi inte redan visste när hon hade totalt motsatt åsikt för några år sedan? Och vad säger att hon inte byter fot ännu en gång om rätt jude anställer henne i sin NGO?
PK-journalister, även den sort som spelar tillfälligt omvända, är notoriskt opålitliga och bör ignoreras. Anna Dahlberg är inget undantag.
Jag antar att du tycker och tänker precis som du gjorde för 10 år sedan? Kanske du föddes "perfekt" helt enkelt.
Dessa uttryck som "kappvändare" börjat bli lagom tröttsamt...
Skärpning nu! Bättre sent än aldrig eller hur?
Och dessa jävla judar .. Vad är det man vill med det? Ett nytt andra världskrig 2.0?
Kan man inte räkna ut med arslet OM det nu existerar en "skuggregering" så är det inte bankirer, politiker etc som ligger bakom detta.
Militärkomplexet såklart.
Visst finns människor med massa pengar som styr, men det handlar inte om en skuggregering. Men det spelar ingen roll om du äter rysk kaviar till frukost om någon bestämmer sig för att "radera" dig.
"Marshall law" - Närhelst det passar i hela väst så tar militären över på även en "micro nivå" om det skulle behövas.
Därför är inte jag ett dugg orolig över att det skulle implementeras "Sharia" lagar i väst. Det kan man glömma.
Om det jag skriver tilltalar dig så är mitt tips att lägga ner det som får dig att må dåligt och satsa på dig själv och din egen utveckling. Gör sånt som gör dig lycklig istället för att ägna tid åt något du inte kan förändra.