2020-10-10, 18:52
Medlem
Raskaoverisens avatar
Vladimir Putin told Rossiya TV this week that US Democrats remind him of the Soviet Communists. Så långt till vänster har man gått. Ala Feministiskt initiativ
https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/vladimir-putin-ties-democrats-soviet-communists-says-happy-work-joe-biden/
2020-10-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
De där rackarna har jag ssnnerligen inte sett röken av! Vilka lirare. Kriminella säger du? Vilka är det, kan du beskriva dessa skurkar närmare?

Se där, ännu en som varken kan eller vill diskutera. Jag ser hur ni ofta beklagar er över att era motståndare inte går att diskutera med, men det är på er sida man hittar förlöjligande formuleringar, härskartekniker eller ad hominem. Ni är helt enkelt inte bra på diskussioner, nån av er.
2020-10-10, 18:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Se där, ännu en som varken kan eller vill diskutera. Jag ser hur ni ofta beklagar er över att era motståndare inte går att diskutera med, men det är på er sida man hittar förlöjligande formuleringar, härskartekniker eller ad hominem. Ni är helt enkelt inte bra på diskussioner, nån av er.

Fanns de alltså inte på riktigt, de där globalistiska skurkarna med sin världskonspiration?
2020-10-10, 19:01
Medlem
Citat:
Det gick så där för Trumps fredsambitioner med Nordkorea. Landet har i skydd av mindre uppmärksamhet från USA nu utvecklat sina mest avancerade robotar hittills. De visades upp vid en militärparad igår.

Det blev inte mer än "hålla handen" och en "speciell tid med dig" för Trumpen tillsammans med Kim.

Att Nordkorea visar upp papier-maché skulpturer lurar bara en idiot.
2020-10-10, 19:02
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Globalismen är ormen, som med sitt gift och vilseledande strävar efter världsherravälde. I den världen måste jag och de många tycka som du, men det kommer inte hända. Det är märkvärdigt vilken bubbla ni lever i, om man försöker diskutera på vad sätt vi som inte tycker som ni är lurade så hör man svammel om ert besittande av högre intelligens och kunskap, att det är uppenbart, att det därför inte låter sig göras. Diskuteras alltså. Detta från en av er. Högre intelligens och kunskap får ni gärna visa i era inlägg, men ni väljer att mörka det. Känner faktiskt en pessimism för framtiden, även med en Trumpera i åtta år till.

Ni är så söta ni, skall jag i brist på bättre kalla er anti-globalister. Ni skriker högt av rädsla för att nationalstaten håller på att försvinna, kanske genom en nogsam uträknad plan från Judarna, kanske, kanske inte ledda av George Sorros, Frimurarna, Illuminati eller var det kanske inte ändå ödlor från rymden. Dessa skall i New World Order/den nya världsordningen ta över världen och dominera planeten med sitt nya styre.

Samtidigt som ni oroas för att globaliseringen skall sluka länder som ert kära fäderneslandet, Sverige,
sitter ni på Flashback och argumenterar för Trumps förträfflighet en person som ni försöker göra till en man av folket, trots att han är född med en silversked i mun, utbildades på privatskolor, ärvde sin förmögenhet och gör fastighetsaffärer över hela världen. Om någon försöker vara globalist så är det ju Trump!

Nej, ta av er foliehatten, lyft blicken och börja res i världen, när Pandemin är ett minne blott, och upplev nya kulturer, andra länder och inte minst nya folkslag. Var inte rädd, kunskap berikar och rätt som det är kanske även ni tycker att vår värld är en ganska trevlig plats, precis som den är och att det inte behövs någon rädsla för en ny världsordning.
2020-10-10, 19:09
Medlem
Citat:
Fanns de alltså inte på riktigt, de där globalistiska skurkarna med sin världskonspiration?

Du underströk precis vad jag skrev ovan. Du kan verkligen inte diskutera mannen. Du och de dina visar ju inte ens grundläggande respekt för andras meningar och du har heller inget intresse att lära dig något. Att förlöjliga är ett tillkortakommande och svaghetstecken, men för er tror jag faktiskt att det är en dygd. Ni är aktivister, utan respekt för andras verklighetsbild. Det är faktiskt vad valet i USA handlar om, där den ena sidan helt har lämnat moral integritet och demokrati. Bara smädelser, hot, lögn och våld, för de som inte knäböjer för er. Den fjärde november kommer ni tappa det helt.
2020-10-10, 19:14
Medlem
Nixters avatar
North Carolina Update

Registrering 10/10/20:

Demokrater: 2,585,688
Republikaner: 2,185,854
"Undecided": 2,417,932

D har legat klart över R 2016:

10/15/16: +644,344
10/10/20: +399,834

Republikanerna har därmed skurit försprånget med 244,000 regsitrerade sedan 2016 i en stat som Trump vann för 4 år sedan!

För den som undrar så har North Carolina många undecided för att det är uppgifter respektive parti får ta del av vid en sökning, de som vill undvika spam och annat kan då regga sig som undecided. Detta faktum tror jag är till R´s fördel.

Ser bra ut North Carolina!
Senast redigerad av Nixter 2020-10-10 kl. 19:20.
2020-10-10, 19:14
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Se där, ännu en som varken kan eller vill diskutera.
DM status på Q...snart!
Kul för dig...Q+NPC!

Fill in the dots...

NPC

Q&A:

[Elizabeth Dwoskin]
[Brandy Zadrozny]
[Donie O'Sullivan]
[Charlie Warzel]
[Ben Collins]
/
REGENERON!
2020-10-10, 19:15
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Du underströk precis vad jag skrev ovan. Du kan verkligen inte diskutera mannen. Du och de dina visar ju inte ens grundläggande respekt för andras meningar och du har heller inget intresse att lära dig något. Att förlöjliga är ett tillkortakommande och svaghetstecken, men för er tror jag faktiskt att det är en dygd. Ni är aktivister, utan respekt för andras verklighetsbild. Det är faktiskt vad valet i USA handlar om, där den ena sidan helt har lämnat moral integritet och demokrati. Bara smädelser, hot, lögn och våld, för de som inte knäböjer för er. Den fjärde november kommer ni tappa det helt.

Jag förstår verkligen inte denna våldsamma upprördhet? Du skrev att det finns en kriminell global "gruppering" av något slag, som hade som mål att skada och förslava vanliga hederliga medborgare som du och jag. Trump uppgavs kämpa mot denna grupp på något sätt. Detta väckte naturligt mitt intresse så jag bad dig beskriva denna gruppering närmare. Vilka är de? Hur styrs de?

Jättebra om du beskriver
2020-10-10, 19:19
Medlem
Citat:
Jag förstår verkligen inte denna våldsamma upprördhet? Du skrev att det finns en kriminell global "gruppering" av något slag, som hade som mål att skada och förslava vanliga hederliga medborgare som du och jag. Trump uppgavs kämpa mot denna grupp på något sätt. Detta väckte naturligt mitt intresse så jag bad dig beskriva denna gruppering närmare. Vilka är de? Hur styrs de?

Jättebra om du beskriver

Det finns verkligen inget upprört eller våldsamt hos mig, men jag gav just upp försöket till diskussion vilket nog känns som vinst för dig.
2020-10-10, 19:25
Medlem
Nixters avatar
Pennsylvania Update

Foxnews rapporterar Pennsylvania nyregistrering sedan 2016 då Trump vann.

Demokrater -91.567 tappade registrerade
Republikaner +75.281 nya registrerade
"Undecided" 42.035 nya registrerade

Skärmdump från Fox:
https://pasteboard.co/Jv1HGt0.jpg

PS. Trump vann alltså PA 2016 med en lövtunn marginal, inget ovan tyder på att han får ett sämre läge i PA 2020. Kämpa!
2020-10-10, 19:28
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
"Undecided" 42.035 nya registrerade.
Dessa är GOP eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem