2020-10-02, 19:06
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
https://twitter.com/frejafunderar/status/1312065172572434432

Detta är ju varför jag menar Freja och Herr D är det töntigaste och mest uppmärksamhetskåta paret i den nationella rörelsen.

Herr D:

"Titta här alla, Freja är min fru, jag hoppas ni verkligen vet det nu att hon är min fru, och så har hon startat en ny podd också som ni hittar här, glöm inte att Freja är min fru"

Freja:

"<3"

Varför får detta beta-paret gästa Sverige Vaknar?
Därför att programledaren för Sverige vaknar är ännu mer beta än vad töntparet är. Jag gillar varken Freja eller Herr D, men båda två är ju ändå mycket bättre än vad Daniel Frändebög är.

Till Dan Eriksson om du skulle läsa det här: Snälla, lägg ner Sverige vaknar. Varför håller du på så här? Du är en sådan himla intelligent och fantastisk människa, men så ska du hela tiden hålla på och dra in en massa idioter i dina projekt. Varför, varför, varför?
Citera
2020-10-02, 19:21
Medlem
Offerviljas avatar
Suck. Självklart var Kristoffer Hugin gäst i Frejas nya podcast. Jag orkar inte längre. Sänggympa...
Citera
2020-10-05, 17:06
Medlem
Offerviljas avatar
Ikväll blir det inget trams med Hugin, Munin, Frändebög, Herr D, Tjock-Freja och en massa andra inavlade jävla svin från landsbygden, utan Stockholmsgubbarna sänder finradio för oss som fortfarande är lite coola:

https://www.youtube.com/watch?v=TMTUfRTIAIY

Stockholm!
Citera
2020-10-06, 09:01
Medlem
Offerviljas avatar
Och där tappade jag helt intresset för den här skiten. Den stora feta jävla grisen Magnus Söderman sitter just nu i Sverige vaknar och pratar med tönten Daniel Frändebög. Nu ska ni hatas och förnedras, era vidriga äckel. 180 000 kronor har fetmagubbarna stulit från mig. Mina pengar fick absolut inte gå till människor som har kontakt med personer som Ingrid & Conrad-svinen. Jag är så arg på er så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Radio Svegot och Det fria Sverige drivs av mycket ondskefulla typer. På allvar trodde jag faktiskt att de föraktade Daniel Frändebög nuförtiden.

"Magnus Söderman och Dan Eriksson har blivit bra igen nu."
- Den sinnessjuka horan Offervilja

Patetiskt...

Magnus Söderman är så tjock att folk blir chockade när de ser honom. Ful, fet och opålitlig är vad han är.

Minns ni när Söderman satt och hyllade Zlatan-Maria? Ni vet hon som skrev den där artikeln om hur underbart det hade varit om Zlatan hade kunnat fungera som en brobyggare mellan svenskar och rasfrämlingar. Jag är helt sjuk i huvudet som inte bara kopplar bort de här elaka jävlarna från mitt liv.
Citera
2020-10-06, 10:25
Medlem
Besticks avatar
Zzz...

Trött tråd. Kan lika gärna låsas.
Citera
2020-10-06, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Och där tappade jag helt intresset för den här skiten. Den stora feta jävla grisen Magnus Söderman sitter just nu i Sverige vaknar och pratar med tönten Daniel Frändebög. Nu ska ni hatas och förnedras, era vidriga äckel. 180 000 kronor har fetmagubbarna stulit från mig. Mina pengar fick absolut inte gå till människor som har kontakt med personer som Ingrid & Conrad-svinen. Jag är så arg på er så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Radio Svegot och Det fria Sverige drivs av mycket ondskefulla typer. På allvar trodde jag faktiskt att de föraktade Daniel Frändebög nuförtiden.

"Magnus Söderman och Dan Eriksson har blivit bra igen nu."
- Den sinnessjuka horan Offervilja

Patetiskt...

Magnus Söderman är så tjock att folk blir chockade när de ser honom. Ful, fet och opålitlig är vad han är.

Minns ni när Söderman satt och hyllade Zlatan-Maria? Ni vet hon som skrev den där artikeln om hur underbart det hade varit om Zlatan hade kunnat fungera som en brobyggare mellan svenskar och rasfrämlingar. Jag är helt sjuk i huvudet som inte bara kopplar bort de här elaka jävlarna från mitt liv.
Daniel Frändelöv är en bra karl som gör mycket gott för sin omgivning. Du verkar emellertid bara vara till besvär för din omgivning. Du nämner ofta att du gör din stackars mor orolig och att du tillbringar ditt liv med att supa och leva om hela nätterna i din lilla missbrukarkvart. Daniel Frändelöv äter rätt, tränar vettigt, sprider glädje och bidrar med mycket arbete för både sin förening och sin närmiljö. Han har dessutom vänner och kanske till och med en alldeles särskild liten väninna om man får tro vad som hintats om på sociala medier. Vad har du?

Man bör fråga sig själv vad man tillför här i världen innan man börjar kritisera andra.
Citera
2020-10-06, 19:04
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Daniel Frändelöv är en bra karl som gör mycket gott för sin omgivning. Du verkar emellertid bara vara till besvär för din omgivning. Du nämner ofta att du gör din stackars mor orolig och att du tillbringar ditt liv med att supa och leva om hela nätterna i din lilla missbrukarkvart. Daniel Frändelöv äter rätt, tränar vettigt, sprider glädje och bidrar med mycket arbete för både sin förening och sin närmiljö. Han har dessutom vänner och kanske till och med en alldeles särskild liten väninna om man får tro vad som hintats om på sociala medier. Vad har du?

Man bör fråga sig själv vad man tillför här i världen innan man börjar kritisera andra.
Nej, Daniel Frändebög är inte ett dugg bra. Han är mesig, pervers, ointelligent och ungefär lika allmänbildad som en 8-åring. Det är faktiskt ofattbart att det finns medelålders svenskar som inte har en aning om var Leksand, Örnsköldsvik och Bukarest ligger. Sedan har han under flera års tid poddat tillsammans med Ingrid Carlqvist, vilket är helt oförlåtligt. En som arbetade på det judiska Gatestone Institute samtidigt som Carlqvist var den avskyvärda krigshetsaren John Bolton. Ni är så jävla värdelösa allihopa. En sak som är positiv är att Frändebög är så oduglig att han inte ens klarar av att skaffa barn. Det som han gjorde mot mig och andra nationalister i de där Flashback-avsnitten som Ingrid & Conrad sände ut glömmer jag aldrig. Mig förnedrar man inte på det där viset. Snäll seger på dig, som den ynkliga lilla mobbaren Frändebög stod och skrek där i soffan på Gotland! Jag vet att jag har skrivit det här förut, men Frändebög påminner väldigt mycket om Bill och Bull i böckerna om Pelle Svanslös.

Jag ska bara bry mig om Nordiska motståndsrörelsen nu. Pär Öberg kan man inte riktigt lita på, kanske inte Tobias Lindberg heller, men de flesta av dem tror jag inte gillar den lilla bögmästaren från Älgarås. Simon Holmqvist hade aldrig fått för sig att podda tillsammans med transvestiten Bajs-Hanna och kontrajihadisten Dumrid Sionistqvist.
Citera
2020-10-08, 11:24
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nej, Daniel Frändebög är inte ett dugg bra. Han är mesig, pervers, ointelligent och ungefär lika allmänbildad som en 8-åring. Det är faktiskt ofattbart att det finns medelålders svenskar som inte har en aning om var Leksand, Örnsköldsvik och Bukarest ligger. Sedan har han under flera års tid poddat tillsammans med Ingrid Carlqvist, vilket är helt oförlåtligt. En som arbetade på det judiska Gatestone Institute samtidigt som Carlqvist var den avskyvärda krigshetsaren John Bolton. Ni är så jävla värdelösa allihopa. En sak som är positiv är att Frändebög är så oduglig att han inte ens klarar av att skaffa barn. Det som han gjorde mot mig och andra nationalister i de där Flashback-avsnitten som Ingrid & Conrad sände ut glömmer jag aldrig. Mig förnedrar man inte på det där viset. Snäll seger på dig, som den ynkliga lilla mobbaren Frändebög stod och skrek där i soffan på Gotland! Jag vet att jag har skrivit det här förut, men Frändebög påminner väldigt mycket om Bill och Bull i böckerna om Pelle Svanslös.

Jag ska bara bry mig om Nordiska motståndsrörelsen nu. Pär Öberg kan man inte riktigt lita på, kanske inte Tobias Lindberg heller, men de flesta av dem tror jag inte gillar den lilla bögmästaren från Älgarås. Simon Holmqvist hade aldrig fått för sig att podda tillsammans med transvestiten Bajs-Hanna och kontrajihadisten Dumrid Sionistqvist.

Det är du som är mobbaren.
Citera
2020-10-08, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Det är du som är mobbaren.
Snälla, mata inte trollet. Alla trådar om DfS har blivit hennes personliga blogg.
Citera
2020-10-09, 01:50
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Snälla, mata inte trollet. Alla trådar om DfS har blivit hennes personliga blogg.
Instämmer. Offerviljas inlägg var på sin höjd lite småroliga och underfundiga för sisådär två (?) år sedan. Nu enbart tröttsamt.

Och nej, jag är ingen Svegot/DFS-fanboy.
Citera
2020-10-10, 13:05
Medlem
skillnads avatar
Magnus Söderman kan ibland verkligen konsten att hålla två åsikter samtidigt.

Ett par avsnitt sedan satt han och vräkte ur sig typ, man måste förstå att "allt är planerat". För att i något avsnitt senare, som brukligt, sitta och håna de som bara ifrågasätter officiella och lögnaktiga narrativ. Då blir man en plötsligt en person som trår på ödlor och ailiens. Patetiskt Söderman!

Annars gillar jag Södermans från och till ganska intressanta infallsvinklar. Ja, förutom hans småglorifierande av KKK och skinheads vilket bara är så dumdristigt det kan bli. Men nu kommer han såklart gapa om detta ännu mer, för det är precis vad DfS och rörelsen behöver.
Senast redigerad av skillnad 2020-10-10 kl. 13:27.
Citera
2020-10-10, 15:12
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Magnus Söderman kan ibland verkligen konsten att hålla två åsikter samtidigt.

Ett par avsnitt sedan satt han och vräkte ur sig typ, man måste förstå att "allt är planerat". För att i något avsnitt senare, som brukligt, sitta och håna de som bara ifrågasätter officiella och lögnaktiga narrativ.

Magnus Svammelman är egentligen ej särskilt intelligent. Dock vill han gärna framstå som en stor tänkare, en filosof av rang som man ska lyssna på, och gör ofta tappra men rent av misslyckade försök till att låta intellektuell i sitt talesätt. Likväl så skiner hans arbetarklassbakgrund ändå igenom den där intellektuella fasaden han ständigt bygger på och det blir tämligen uppenbart för oss som lyssnar att han är egentligen inget mer än en överviktig flyttgubbe som låtsas vara något han inte är.

Den som försökt att ha en diskussion med Söderman på Twitter förstår vad jag menar. Han diskuterar väldigt sällan i sina inlägg som han slänger ut sig, men gör han det så är han arg och svär och "har inte tid för detta mer".

Citat:
Då blir man en plötsligt en person som trår på ödlor och ailiens. Patetiskt Söderman!

Det är ett typiskt beteende från nationella för att avfärda allt dom väljer att ej tro på, utan att ha satt in sig i ämnet ett dugg. Eller det är ett typbeteende överlag hos alla människor egentligen därför att vi är alla utsatta för systemets propaganda. Men hos nationella så kan man störa sig på det där lite extra mycket eftersom det är ändå de som kommer närmast sanningen av alla här med tanke på judefrågan och andra frågor som är förhöjt i dunkel för gemene man.

Det beklagliga består i att nationella vet hur systemet har behandlat dom över tid, alla tricks och propagandaknep som används mot dom, och inte minst alla epitet som används felaktigt i tid och otid mot dom.

Samma taktik använder sig systemet givetvis mot så kallade 'konspirationsteoretiker' för att lögnerna ej ska få komma upp till ytan. Men här får nationella kortslutning i sina hjärnor och ställer sig helt plötsligt på systemets sida med epitetsstämplandet. Hur kan dom ej se sitt misstag här? "Jaha så du tror på rymdödlor och att jorden är platt du. Ha ha ha!". Nej, vi gör ju inte det.

Så lite bättring här och sluta gå i systemets riggade fällor, tack.

Citat:
Annars gillar jag Södermans från och till ganska intressanta infallsvinklar. Ja, förutom hans småglorifierande av KKK och skinheads vilket bara är så dumdristigt det kan bli. Men nu kommer han såklart gapa om detta ännu mer, för det är precis vad DfS och rörelsen behöver.

Det gör jag också, när han ej överdriver den där intellektuella fasaden och mer är den han är, då är han faktiskt bra. F.ö. så håller jag med om skinhead rörelsen, artister som Ian Stuart m.m. har alltid varit rent kontraproduktiv för rörelsen och jag förstår inte varför Söderman glorifierar den här tiden så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in