2020-10-09, 22:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Stopp och belägg!!
Nu håller vi oss till fakta här!

Rent HITTEPÅ av Johanna Möller!

En ”passerande stroke” som hon själv uttryckte det.
Någon sådan finns inte ens dokumenterad.

Live från rättegången:

” Fahlander frågar om stroken och att Johanna Möller ska ha sagt att hennes minne ska ha påverkats av den.
Johanna Möller säger att hon trodde att hon haft en passerande Stroke. Johanna Möller säger att akuten, en sköterska där testade hennes handstyrka, att den var bra och att de inte ville göra någon mer medicinsk undersökning, Att det inte fanns någon läkare närvarande, berättar Johanna Möller.
Hon berättar vidare då att hon lämnar sjukhuset för att ta hand om sina bäbisar där hemma. Det säger väl hur stressad jag är, säger Johanna Möller.”

Hon ljuger om allt. Nio olika alibin, det ena märkligare än det andra.

”Hon har enligt polisen lämnat "ungefär nio olika versioner om vad hon gjorde på mordkvällen".
https://www.salaallehanda.com/artikel/presskonferens-fran-polishuset-i-vasteras-johanna-moller-har-lamnat-nio-olika-alibin-for-mordkvallen

”Johanna Möller säger att alla tidigare versioner är lögn, ett påhitt.”
http://embed.scribblelive.com/Embed/v7.aspx?Id=2571890&Page=46&overlay=false

Såg det extremt korkade påstående om den störda människan.

Gör de en MR så är det väl möjligen ett foto på tomma ventriklar, det finns inget att få en "passerande stroke" i.

Hon körde stroke men glömde säga att hon inte orkade vara kvar i väntrummet och aldrig träffade nån läkare.

Dr Möller ansåg sig som sagt manisk, gränspsykotisk, ha psykisk utmattning, psykisk stress, nån sorts passerande stroke, ADHD, synfel som förhindrar mörkerkörning, medfödd hjärnskada samt mängder av blodproppar som poppade upp här och där.
Citera
2020-10-09, 22:27
Medlem
Citat:
Stopp och belägg!!

Vems fakta?
Har en läkare påstått motsatsen eller hur kom du fram till det? Finns ju flera avsnitt från rättegången och personutredningen samt försvarare. För att du nu anser det är ju inte samma sak som att det inte finns. Stopp och belägg? Hahhahahahahahaha!
Citera
2020-10-09, 22:31
Medlem
Citat:
Stopp och belägg!!
Nu håller vi oss till fakta här!

Rent HITTEPÅ av Johanna Möller!

En ”passerande stroke” som hon själv uttryckte det.
Någon sådan finns inte ens dokumenterad.

Live från rättegången:

” Fahlander frågar om stroken och att Johanna Möller ska ha sagt att hennes minne ska ha påverkats av den.
Johanna Möller säger att hon trodde att hon haft en passerande Stroke. Johanna Möller säger att akuten, en sköterska där testade hennes handstyrka, att den var bra och att de inte ville göra någon mer medicinsk undersökning, Att det inte fanns någon läkare närvarande, berättar Johanna Möller.
Hon berättar vidare då att hon lämnar sjukhuset för att ta hand om sina bäbisar där hemma. Det säger väl hur stressad jag är, säger Johanna Möller.”

Hon ljuger om allt. Nio olika alibin, det ena märkligare än det andra.

”Hon har enligt polisen lämnat "ungefär nio olika versioner om vad hon gjorde på mordkvällen".
https://www.salaallehanda.com/artikel/presskonferens-fran-polishuset-i-vasteras-johanna-moller-har-lamnat-nio-olika-alibin-for-mordkvallen

”Johanna Möller säger att alla tidigare versioner är lögn, ett påhitt.”
http://embed.scribblelive.com/Embed/v7.aspx?Id=2571890&Page=46&overlay=false
Det finns inte ens något som heter "passerande stroke". Man kan ha en s k tia. Man kan ha en stroke. Man kan ha en aneurysm. Osv. Men man kan inte ha en "passerande stroke". Undrar lite vad hon menade med det. Egenhändigt formulerad?
Citera
2020-10-09, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det ena utesluter nog inte det andra..
Kombinationen av möte med en störd person och girighet.
Manipulativa KL värmer upp med en tårdrypande story på krogen, några vinrundor senare är grunden lagd om hämnd - och så erbjuds lockande pengar.
Men människan har givetvis ett ansvar och lär vara blåst om hon agerar så långtgående som hon gjort.

Mycket vill ha mer, fan vill ha fler och helvetet tycks aldrig bli fullt.

HOL trodde att hon spenderat pengar fr bodelning, hon har ju ett mångårigt extravagant leverne parallellt med sin parasiterande livsstil på soffor och blåste folk.
Hon har säkert spritt pengar runt sig på hotell och krogar, men summan ifrågasattes av bla mig då det är stora summor.
Sett till basbelopp vid domar, skulder och sjukskriven så ser ju kontot tomt ut.
Uttag kontanter lär väl gå att följa, men varför guld?
Har hon släpat runt på guldtackor förstår jag hon har ont i ryggen och svimmar överallt. 😂

Kanske av den enkla anledningen att stora kontantuttag skulle se mer misstänkt ut. Möjligt att det har blivit knepigare med stora kontantuttag också, ställs säkert en del frågor.

Så då har hon kanske tänkt att det ser bättre ut om jag köper guld för 3,5 miljoner och drar nån story om fastighetsköp utomlands.

Kanske var det verkligen tänkt så att den större delen av guldet faktiskt skulle gå till just ett fastighetsköp, och en mindre del var tänkt att fungera som betalning för mordförsöket.

Hur hon tänkte vet hon bara själv.

Guld fungerar säkert väldigt bra som betalmedel då det ligger ett högt värde i det, det är kompakt och att sen växla in det mot kontanter kan nog inte vara alltför svårt kan jag tänka mig.

Att hon skulle fått ont i ryggen av att bära på några kilo guld har jag svårt att tro.
Citera
2020-10-09, 22:44
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Kanske av den enkla anledningen att stora kontantuttag skulle se mer misstänkt ut. Möjligt att det har blivit knepigare med stora kontantuttag också, ställs säkert en del frågor.

Så då har hon kanske tänkt att det ser bättre ut om jag köper guld för 3,5 miljoner och drar nån story om fastighetsköp utomlands.

Kanske var det verkligen tänkt så att den större delen av guldet faktiskt skulle gå till just ett fastighetsköp, och en mindre del var tänkt att fungera som betalning för mordförsöket.

Hur hon tänkte vet hon bara själv.

Guld fungerar säkert väldigt bra som betalmedel då det ligger ett högt värde i det, det är kompakt och att sen växla in det mot kontanter kan nog inte vara alltför svårt kan jag tänka mig.

Att hon skulle fått ont i ryggen av att bära på några kilo guld har jag svårt att tro.
Jag är givetvis ironisk om ryggskott eftersom hon gnäller och gärna åberopar fysiska problem... ständigt oskyldig när det kommer till ansvar.

Att hon inte vill att transaktioner ska ses på kontot är givet.
Hon har 3.5 mille i guld men betalar varken feltransaktioner el hyror eller skulder till KF.

Hon kan säkert tänka sig att flytta till nåt skatteparadis utan utlämningsavtal.
Citera
2020-10-09, 22:49
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det finns inte ens något som heter "passerande stroke". Man kan ha en s k tia. Man kan ha en stroke. Man kan ha en aneurysm. Osv. Men man kan inte ha en "passerande stroke". Undrar lite vad hon menade med det. Egenhändigt formulerad?

Dr Möllers egen diagnos.
Fenomenet undersöktes aldrig av en läkare. Som @develi nämnde så hon orkade inte vänta utan gick hem....bullbaket väntade månne

Cirkus Möller hjälpte till att föra in uttrycken ”gränspsykotisk” och ”passerande stroke” i vardagssvenskan...
Citera
2020-10-09, 22:51
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Vems fakta?
Har en läkare påstått motsatsen eller hur kom du fram till det? Finns ju flera avsnitt från rättegången och personutredningen samt försvarare. För att du nu anser det är ju inte samma sak som att det inte finns. Stopp och belägg? Hahhahahahahahaha!

Ja du är för kul du. Or not.

Läs FUP. Läs liverapporteringarna.

Rent hittepå av Johanna de Hex
Citera
2020-10-09, 22:53
Medlem
Citat:
Dr Möllers egen diagnos.
Fenomenet undersöktes aldrig av en läkare. Som @develi nämnde så hon orkade inte vänta utan gick hem....bullbaket väntade månne

Cirkus Möller hjälpte till att föra in uttrycken ”gränspsykotisk” och ”passerande stroke” i vardagssvenskan...
Måste vara nånting som KL snappat upp då. Hon hade ju också fått hjärnblödning men hade inga problem att resa sig och stå upp, samt kröka och köra bil strax efter "hjärnblödningen". De jag har sett har haft ganska lång rehabiliteringstid. Få har hämtat sig fullt ut trots flera års rehab.
Citera
2020-10-09, 22:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Måste vara nånting som KL snappat upp då. Hon hade ju också fått hjärnblödning men hade inga problem att resa sig och stå upp, samt kröka och köra bil strax efter "hjärnblödningen". De jag har sett har haft ganska lång rehabiliteringstid. Få har hämtat sig fullt ut trots flera års rehab.

Två solklara narcissister, ja psykopater. Helt hämningslösa båda två.
Citera
2020-10-09, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag är givetvis ironisk om ryggskott eftersom hon gnäller och gärna åberopar fysiska problem... ständigt oskyldig när det kommer till ansvar.

Att hon inte vill att transaktioner ska ses på kontot är givet.
Hon har 3.5 mille i guld men betalar varken feltransaktioner el hyror eller skulder till KF.

Hon kan säkert tänka sig att flytta till nåt skatteparadis utan utlämningsavtal.

Har inte läst igenom tråden, men får intrycket av att denna Karin verkar vara psykiskt instabil, kan tänka mig att hon har en förkärlek till rödvin och piller som hon får utskrivet av nån läkare.

Sen har hon fått nån riktig psycho-hangup mot herr Lilja av nån anledning.

Hon verkar helt urspårad helt enkelt.

Förtjänar livstid för att hon är en sån psycho-bitch.
Får lite Helge Fossmo vibbar av denna Karin.
Citera
2020-10-09, 23:05
Medlem
Den här artikeln har jag missat. Verkar som om hon var i farten redan 2015.

https://www.expressen.se/nyheter/olsson-lilja-misshandlad-vid-sin-port-redan-2015/

Redan 2015 ska den skjutne advokaten Henrik Olsson Lilja ha blivit attackerad utanför sin bostad, rapporterar Aftonbladet.

Advokaten anade oråd och ska ha knuffat en av männen – men de hann i fatt och misshandlade honom med slag och spark mot huvudet, enligt polisanmälan.

– När jag hörde att det var en skjutning på samma adress som den här gamla händelsen så gick tankarna i den riktningen att det skulle kunna vara hon som ligger bakom, säger den pensionerade åklagaren Jan Pernvi till Expressen.

Edit: Fast när jag läser hela artikeln så känner jag igen det där med mobiltelefonen som sträcktes fram... så mycket skit som hänt advokat Olsson Lilja. Hon är galen KL. Fullständigt galen.
Senast redigerad av Picasso2 2020-10-09 kl. 23:07. Anledning: Edit
Citera
2020-10-09, 23:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Har inte läst igenom tråden, men får intrycket av att denna Karin verkar vara psykiskt instabil, kan tänka mig att hon har en förkärlek till rödvin och piller som hon får utskrivet av nån läkare.

Sen har hon fått nån riktig psycho-hangup mot herr Lilja av nån anledning.

Hon verkar helt urspårad helt enkelt.

Förtjänar livstid för att hon är en sån psycho-bitch.
Får lite Helge Fossmo vibbar av denna Karin.
Hon är instabiliteten personifierad.
Fick en viss låt i huvudet via ditt ordval.

she's sweet but a psycho
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in