2020-10-08, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Uranius är största planeten i solsystemet.. Självupptagna Hollywood-människor

Korkat värre!

Sa hon inte också någonting med att Jupiter väl var den minsta planeten när hon ändrade sig?
Citera
2020-10-08, 17:18
Medlem
Vid det här laget har man blivit riktigt utled på första gruppen. Alla möter alla - känns mer som att en knapp handfull mängd lag möts tre-fyra gånger om.

Beträffande Janne och Cecilias komiska impact kunde jag köpa det till en början - men till slut blir det ju inte roligt nånstans. Är ungefär som när folk sa att det var för de dåliga auditionframträdandena som de kollade på Idol. Zzz.

Till och med F & F blir ju påtagligt less.
Senast redigerad av efterskalvet 2020-10-08 kl. 17:36.
Citera
2020-10-08, 17:25
Medlem
Folkess avatar
Jag är glad för Cecilia och Jannes skull. De verkar vara väldigt trevliga personer så hoppas att vinsten gör att de håller gnistan levande o kommer tillbaka fler säsonger. De har gjort programserien typ dubbelt så bra.

Palla titta på självgodheten Lotta och hennes grävling till make svara rätt hela tiden. Mycket roligare med knasiga resonemang och missförstånd.
Citera
2020-10-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkes
Palla titta på självgodheten Lotta och hennes grävling till make svara rätt hela tiden.

Grävling
Citera
2020-10-08, 20:05
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Jag är glad för Cecilia och Jannes skull. De verkar vara väldigt trevliga personer så hoppas att vinsten gör att de håller gnistan levande o kommer tillbaka fler säsonger. De har gjort programserien typ dubbelt så bra.

Palla titta på självgodheten Lotta och hennes grävling till make svara rätt hela tiden. Mycket roligare med knasiga resonemang och missförstånd.

Dplay sätter tittar-rekord varje gång Janne-Cicci är med pga att dom är så folkkära. Tror dom där av det är dom som tjänar mest av alla deltagare (för att vara med). Och jag skulle ha svårt att se att Dplay inte försöker få med dem till nästa S

Svårt att inte gilla Janne och Cecilia, trevligt att dom verkar ha blivit rätt goda vänner med.

Men kul att dom äntligen vann även om motståndet inte var så hårt

Många tror att dom spelar men jag tror knappast Per Moberg flummar, olika människor är bra på olika saker helt enkelt. Sen tror jag att Janne och Cecilia har fått från redaktionen instruktioner om att var just "lite flummiga"
Senast redigerad av fittslem 2020-10-08 kl. 20:36.
Citera
2020-10-08, 20:22
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Korkat värre!

Sa hon inte också någonting med att Jupiter väl var den minsta planeten när hon ändrade sig?

Ja nu hörde jag att hon sa "Jupite-, nä de va en liten va?" sen på frågan "vilken dag slänger man traditionellt ut julgranen?" svarade hon "finns det inte nåt som heter annandag jul?"
Senast redigerad av zerxez 2020-10-08 kl. 20:35.
Citera
2020-10-08, 21:28
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av effse
Börjar fundera kring att Janne har bluffat på ett otroligt sätt genom hela serien. När han väl kan svar uppträder han självsäker och kunnig. Förstår inte varför han vill framstå som såpass okunnig, men det är någonting som klingar illa.
Han driver ju ofta men nån speciell humor eller så tänker han bara väldigt udda. Som när de snackade om Mt Everest och han började raljera om Kebnekaise. Tror inte Janne är så korkad att tro att Kebnekaise är bland världens högsta berg. Däremot kanske det var nåt som fastnade i huvudet hos honom och så säger han det han tänker.

Tror absolut det är så att han är okunnig. Iaf. i detta sammanhang. Men vissa "korkade" grejer han säger är lite med glimten i ögat. Men inte så att det känns som att de väljer att avstå poäng.
Citera
2020-10-08, 21:39
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:

Det där håller jag inte med om dock. Tycker Erik och Lotta är sköna de med. Verkar inte självgoda? Särskilt inte Erik, nästan så han ber om ursäkt när han har rätt.
Citera
2020-10-09, 07:59
Medlem
fittslems avatar
Såg att Jonas Gardell är med i grupp 2. Det kommer bli intressant då han är en rätt färgstark person
Citera
2020-10-09, 12:19
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DongJung

Varför skriva detta nu? Du kunde ju ha skrivit "jag vet vilka som går till final" tryck på spoilern om ni vill veta.
Citera
2020-10-09, 13:06
Medlem
VARNING TILL ALLA FÖLJARE AV PROGRAMMET: Tryck Inte På Spoilerknappen I Donjungs Inägg Som Publicerades Klockan 12:08 Fredag. Inlägget är Anmält.
Senast redigerad av Ville815 2020-10-09 kl. 13:16.
Citera
2020-10-09, 16:09
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
VARNING TILL ALLA FÖLJARE AV PROGRAMMET: Tryck Inte På Spoilerknappen I Donjungs Inägg Som Publicerades Klockan 12:08 Fredag. Inlägget är Anmält.

Försent för min del men de har redan finalspelet inspelat och klart alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in