2020-10-07, 23:36
Medlem
Magictrixs avatar
Han har ingen assistent. Fotografer har assistent under själva fotograferingen. Hjälp att rigga belysning eller jobba med retouch och så vidare. Men det är ju knepigt när man plåtar under vatten. Har man utställningar är det oftast någon från galleriet som hjälper till att hänga tavlorna. Men Paul hänger väl mest på krogar?

Naturligtvis ger exponering med Bella i Skavlan honom värdefull PR. Värd mycket pengar. Men hur många fotografier kommer han att sälja? Hans dyk i Italien har väl ändå kostat en hundra tusen? Så många människor tror jag inte är intresserade av luftbubblor i vatten. Möjligen om han säljer tryckta reproduktioner på Ikea som Svensson kan ha i badrummet på landet?
Citera
2020-10-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartSocker
Jaha, så blir det Skravlan till fredag. Kommer hon släppa «bomben» om att de är förlovade ? Ingen aning om de ens är det, men insta story förra dagen med ringen var misstänksam.
Minns förra gång jag så henne på Skravlan, då sa hon att hon hade Aspergers diagnos.

Assistent 🤯 Hur har de pengar?

Lagom och lägligt till Guldörat 🥳
Radioakademins alldeles egna och stadsbetalda poddsvar på Nobelpriset i litteratur 🥇👏🏽
Självklart vinner ju Älskade psykopat överlägset 🧘🏼‍♂️
Hmmm, sorry....
Menar ju såklart Söndagsintervjun med gubbsjuka i P1 rakt upp i Badabadabooom Bella 🖖🏻

Tror ni ”trubbel bubbel” sponsrat med priset🌽 Eller är hen mer... Torkel? Japp men då på en 5a⚗️🛀
Senast redigerad av Kavan 2020-10-07 kl. 23:53.
Citera
2020-10-08, 00:07
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Jaha, så blir det Skravlan till fredag. Kommer hon släppa «bomben» om att de är förlovade ? Ingen aning om de ens är det, men insta story förra dagen med ringen var misstänksam.
Minns förra gång jag så henne på Skravlan, då sa hon att hon hade Aspergers diagnos.

Assistent 🤯 Hur har de pengar?

Säker på att det inte var adhd?
Citera
2020-10-08, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Säker på att det inte var adhd?

Helt säker. Asperger sa hon. Flera år sedan när hon bodde i lyxhuset med alla sina tjänare.
Minns även hon berättade hon bara använde vita klänningar
Citera
2020-10-08, 09:07
Medlem
Citat:
Helt säker. Asperger sa hon. Flera år sedan när hon bodde i lyxhuset med alla sina tjänare.

Adhd med aspergers spektrum. Har jag för mig hon sa. Fast aspergers verkar ha fallit bort sen dess. 😆 Men vaaa...vadå bara vita klänningar? , haha.
Senast redigerad av MsSnigel 2020-10-08 kl. 09:09. Anledning: Felstavning
Citera
2020-10-08, 12:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Kommer ihåg när hon beskrev hur hon behövde ha allt schemalagt så att hon skulle veta exakt vad hon skulle göra och när. Assistenterna såg till detta. För så är det ju enligt henne när hon har aspbergers, hon behövde ha det så inrutat. Men inte längre. Nu passar det henne och bubbelpålle bättre att inget planera. Nejdå. Man bokar hotell i Italien när man mellanlandar. För det är så hon är nu, spontan och härlig. I själva verket beror det på att Pålle är lynnig och ostrukturerad och inte kan planera något och att hennes Aspbergers var ett hittepå precis som allt annat hon sysslar med.
Citera
2020-10-08, 13:14
Medlem
beckos avatar
Citat:
Aha. Asperger's och psykopati delar brist på empati, våld och skamlöshet. Vita klänningar och blusar?? Som mamma vill hon gifta sig?
Senast redigerad av becko 2020-10-08 kl. 13:17.
Citera
2020-10-08, 16:02
Medlem
Magictrixs avatar
Jag skulle så gärna vilja vara en fluga på väggen i något av deras hotellrum eller barer, bara för att få möjligheten att få veta vad de pratar om.
Ålderskillnaden gör det ju omöjligt att kunna ha samma referenser. Musik, film, böcker, eller kan det vara så att ingen av dem har något att referera till förutom sina Egon?
Citera
2020-10-08, 17:52
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag skulle så gärna vilja vara en fluga på väggen i något av deras hotellrum eller barer, bara för att få möjligheten att få veta vad de pratar om.
Ålderskillnaden gör det ju omöjligt att kunna ha samma referenser. Musik, film, böcker, eller kan det vara så att ingen av dem har något att referera till förutom sina Egon?
Förmodar att du endast försöker göra dig lustig, är lite bakom flötet eller aldrig haft en relation med lite åldersskillnad.

Om du nu faktiskt menar allvar; Bara för att du endast diskuterar vilken låt som låg trea på Trax-listan när du var fjorton, Grottbjörnens Folk och de filmer som de barnprogram du såg på TV2 visade med dina älskare och inte kan diskutera om de saknar denna för dig ytterst vitala kunskap betyder det inte att andra är lika inskränkta.
Citera
2020-10-08, 18:14
Medlem
Isabella Löwengrip sålde bolaget utan att minnas
https://www.expressen.se/dinapengar/isabella-lowengrip-salde-bolaget-utan-att-minnas/
Citera
2020-10-08, 18:36
Medlem
Saxat:

Isabella Löwengrip, 29, sålde i början av året sitt bolag ”Löwengrip Beauty”.
I ”Skavlan” berättar hon att hon inte minns att hon skrev under papperet – och om framtidsplanerna med utlandsflytt.
– Så jag sålde mitt bolag, men visste inte om det, säger hon i fredagens program.

I ”Skavlan” berättar Löwengrip att hon ljög på sjukhuset och sa att hon var tvungen att åka och träffa sina barn för att åka i väg och skriva på papperen.

Att flytta utomlands är något Isabella Löwengrip pratat om länge och när Fredrik Skavlan ställer frågan berättar 29-åringen att hon och partnern Paul Sundvik, 52, kollar på hus utanför Sverige.

https://www.expressen.se/dinapengar/isabella-lowengrip-salde-bolaget-utan-att-minnas/
Citera
2020-10-08, 19:33
Medlem
Schweiz.. Så det är nära när man har barnen varannan vecka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här