2020-10-07, 20:44
Medlem
Nycticoraxs avatar
Om man ska försöka vända detta till något positivt; det kan knappast bli bättre med samhällsutvecklingen, som ju är sossarnas & co's verk. Ju längre de sitter desto fler upptäcker detta. Det kommer dock bli en rejäl uppförsbacke för den ska vända på utvecklingen (den är redan extremt lång och brant).

Allt hänger på hur länge nymarxismen ligger och dirigerar fiskstimssvenskens hjärna. Om/när den släpper kommer saker gå riktigt snabbt.
Citera
2020-10-07, 20:44
Medlem
Lavettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag hoppas att Morgan Johansson steppar upp och axlar manteln. Antingen det eller att Mona gör comeback.

Varför inte.
Morgan behöver växa till sig. Syns bara ett stort huvud och stora skor. Skrattretande att han ska prata vid sitt bord som är 70 cm högt, ändå ser man bara nästippen på han..
Citera
2020-10-07, 20:47
Medlem
Hur tänker S makten framför allt, att Sverige är i förfall är inget någon verkar bry sig om. Hur Miljöpartiet kan ha så mycket makt är för mig en gåta....fy f......
Citera
2020-10-07, 20:50
Avslutad
Undrar om inte detta måste vara Sveriges mest hatade regering genom tiderna.

https://mobile.twitter.com/johanssonmorgan/status/1313874593711562753
Citera
2020-10-07, 20:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Har själv invandrarbakgrund. Mina föräldrar kom hit och kämpade sig upp till ett bra liv, vi klarade oss med hjälp av vår egna ansträngning. Jag vill att människor idag ska ha samma möjligheter som mina päron hade då och inte ha nån rasistisk SD politik. Jag är mycket nöjd med att MP och S kom överens, äntligen en positiv nyhet.
Tror du ljuger!!
Jag har flera invandrare i min vänkrets vars föräldrar kom hit på 60- talet.
Det finns inga som tycker sossarna eller milöpartisterna gör något bra för landet!
När de kom hit fanns ingen "röda mattan" och detta djävla svenska "lallandet" för invandrarna..
Ställde man inte in sej i ledet och tog seden dit man kom, var det bara att packa och dra!
De som blir förbannade för att de känner att de "bedöms" utifrån sin härkomst och att de riskerar att förväxlas med de som kommer hit idag, så är det just dom!!!
Citera
2020-10-07, 20:53
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Var är arboga-conny som gång på gång försvarat S och sagt att dom för en mer restriktiv politik på årtioenden?

Det är nog många sossar som blivit lurade. Senaste valet körde jag flera valkompasser på skoj och där låg sossarna och SD nära varandra i migrationspolitiken, såg ut som att de skulle kunna skaka hand om det mesta, men sedan efter valet stod Steffe och mumlade om rasister och brunhöger eller vad det var, wtf liksom, de ville ju bedriva liknande politik. Plötsligt hade vi en regering med Sossar och extrema MP, V och C, och sossarna böjer sig fram gång på gång och blir påsatta, min känsla iaf. Fattar inte hur de skall snacka sig ur detta, tänk att låta sig styras av MP som ligger under 4%-spärren nu, ofattbart.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2020-10-07 kl. 20:56. Anledning: Stavfel
Citera
2020-10-07, 20:54
Medlem
Så nu ska de här avarterna till våldtäktsmän,mördare,rånare,drogförsäljare,förnedr ingsmisshandlare,semesteråkande ficktjuvarna som är ratade i större delen av den ännu fungerande världen få sina svenska medborgarbevis på nationaldagen. Mycket pompa och ståt lär det bli. Räkna med massa fina söta inslag i rapport om dessa gullefjun!
Herrejävlar, vad det gått snett för det här riket och dess invånare.
Senast redigerad av Brölbrutus 2020-10-07 kl. 21:03.
Citera
2020-10-07, 20:58
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Samtidigt uppger MP-källor att partiet kräver fler förändringar – bland annat att det ska bli enklare att omvandla tillfälliga uppehållstillstånd till permanenta.

https://www.expressen.se/nyheter/isabella-lovin-och-morgan-johansson-haller-presstraff/

Det var det. God natt Sverige. Det var kul så länge det varade.
Citera
2020-10-07, 21:04
Medlem
Reidjis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Har själv invandrarbakgrund. Mina föräldrar kom hit och kämpade sig upp till ett bra liv, vi klarade oss med hjälp av vår egna ansträngning. Jag vill att människor idag ska ha samma möjligheter som mina päron hade då och inte ha nån rasistisk SD politik. Jag är mycket nöjd med att MP och S kom överens, äntligen en positiv nyhet.

Förlåt men av mina vänner som är just som du själv påstår som kom till Sverige på 80-talet är totalt emot den politik som förs nu. De tycker vi Svenskar är helt jävla blåsta. Och jag förstår dem verkligen.

Du är förmodligen inte vad du utger dig för att vara. Det är inte samma förutsättningar som det var på 80 och 90 talet.
Citera
2020-10-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
https://www.expressen.se/nyheter/isabella-lovin-och-morgan-johansson-haller-presstraff/

Det var det. God natt Sverige. Det var kul så länge det varade.

Ja

Låt oss accelerera de problem vi har! De gamla öst-stats-länderna börjar framstå som paradis. Vi är snart sämre på allt.

Helt sjukt
Citera
2020-10-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Det är nog många sossar som blivit lurade. Senaste valet körde jag flera valkompasser på skoj och där låg sossarna och SD nära varandra i migrationspolitiken, såg ut som att de skulle kunna skaka hand om det mesta, men sedan efter valet stod Steffe och mumlade om rasister och brunhöger eller vad det var, wtf liksom, de ville ju bedriva liknande politik. Plötsligt hade vi en regering med Sossar och extrema MP, V och C, och sossarna böjer sig fram gång på gång och blir påsatta, min känsla iaf. Fattar inte hur de skall snacka sig ur detta, tänk att låta sig styras av MP som ligger under 4%-spärren nu, ofattbart.

Hoppas Sossarna har skitit i det blå skåpet denna gång. Idioterna som har röstat på detta parti samt övriga 7.klöver partier måste för fan tappa tålamodet någon gång.
Citera
2020-10-07, 21:08
Avslutad
Mogge på SVT just nu. Mogge, vi föraktar dig, din jävla bajshög!

Sossarna vill fortsätta förstöra Sverige bara de får behålla makten. De är lika hemska som kommunisterna någonsin varit.

Och så står han och skyller på Reinfeldt och "öppna era hjärtan". Snälla, kan inte nån skjuta den jävla idioten? Till och med Palme verkade ju vettig i jämförelse med Mogge-idioten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in