2020-10-07, 18:47
Medlem
AA_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Om man viker sig i både migrationsfrågan och LAS så skulle jag nog inte bli förvånad om detta är början till ett S kring 20% och andra största parti.

Man kan bara svika så mycket.
Det mest besynnerliga är hur fan var 5:e person kan rösta S. Ofattbart.
Citera
2020-10-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Jaha då har vi svart på vitt ännu en gång att Stefan Löfven parti kommer behålla makten även nästa val. Genom att låta Miljöpartiet diktera villkoren. Och svika väljarna ännu en gång.

Totalt ryggradslös.
Dem ska presentera detaljerna sen. Men jag kan bespara er lögnerna och skitsnacket.
Politiken blir:
1. Höj skatterna
2. Öka invandringen

Så jag vill veta, vilka är ni egentligen som tänker gå på steffes snack och bli lurade en gång till? Förstår ni ens att det är erat fel att sämhället är åt helvete? Hur dumma är ni på en skala.

Expressen skriver om skiten:
https://www.expressen.se/nyheter/isabella-lovin-och-morgan-johansson-haller-presstraff/
Smart av sossarna att lägga ut det på remiss. Tar längre tid än vad som är kvar till nästa val så man blidkar MP samtidigt som man hetsar upp SD, som återigen går in i sin fålla där det inte längre finns någon väljarbas att hämta från.
Citera
2020-10-07, 18:48
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
På ett sätt är det bra. Det kommer gynna SD och S och MP har bekänt färg. Nu kan ingen längre tvivla.
Det lovar jag dig att folk kommer göra. Eller kanske inte direkt tvivla, men åtminstone fortsätta i samma hjulspår som lallande ovetande idioter.

Skit samma om SD gör ett skutt uppåt nu och får 1% extra. Partiet behöver uppenbarligen över 50% för att kunna göra något.
Citera
2020-10-07, 18:49
Medlem
Nja, det är fortfarande största partiet men frågan om detta inte var spiken i kistan.
Citera
2020-10-07, 18:50
Medlem
wizzmans avatar
Jag ska inte måla fan på väggen som det heter , men nu ÄR DET KÖRT med Sverige! Tack och hej
Citera
2020-10-07, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
Uppror snart?
Svenskar vet inte hur man gör, inklusive mig.....

Att se Lövins självgoda psykopatfejs belåtet förmedla denna Sverigefientliga "överenskommelse" i TV:n idag gav mig både kräksjuka och rännskita på samma gång. Politikerföraktet frodas minsann...
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Det lovar jag dig att folk kommer göra. Eller kanske inte direkt tvivla, men åtminstone fortsätta i samma hjulspår som lallande ovetande idioter.

Skit samma om SD gör ett skutt uppåt nu och får 1% extra. Partiet behöver uppenbarligen över 50% för att kunna göra något.

Jag är nog tyvärr benägen att hålla med.
Citera
Medlem
Haddock93s avatar
Nu vet vi i alla fall varför vi fått snyfthistorier om invandrare i ca 1 vecka i Socialdemokraternas propagandakanaler dvs SVT och Aftonbladet.
Citera
2020-10-07, 18:52
Medlem
Stantormans avatar
Citat:
Om man viker sig i både migrationsfrågan och LAS så skulle jag nog inte bli förvånad om detta är början till ett S kring 20% och andra största parti.

Man kan bara svika så mycket.

S lär tappa 2-3% på de här impopulära åtgärderna hos LO medlemmar. Men, mer blir det inte. Kanske är det här glömt lagom till nästa val och då får S en 26-27% på nytt. Med den breda koalitionen från Vänsterpartiet till nyliberala centern och Liberalerna, blir det mycket svårt att få till en förändring med hjälp av röstandet. Man kan dessutom misstänka att valfusk kommer att bli omfattande.
Citera
2020-10-07, 18:52
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren

Tyvärr den bistra sanningen. Det kommer nästan krävas en majoritet eftersom 7-klövern alla gillar den politik som förs innerst inne. Den gynnar ju de själva och inte svenska folket.
Citera
2020-10-07, 18:53
Medlem
Citat:
Nu vet vi i alla fall varför vi fått snyfthistorier om invandrare i ca 1 vecka i Socialdemokraternas propagandakanaler dvs SVT och Aftonbladet.

Det har du rätt i! Det har varit en markant ökning och väldigt vinklat - nu förstår jag att det inte var någon slump.
Citera
2020-10-07, 18:53
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Du skriver som om det är vanligt för vanliga arbetande svenskar att rösta på S. Det är det inte. Inte längre.

Idag består S av säkert 50% utomeuropeiska invandrare. Om inte mer. Resten är arbetslösa, sjukskrivna, pundare och jättegamla gråsossar som börjar bli dementa och röstar av slentrian. Det är nog försvinnande få arbetande etniska svenskar vid sinnes fulla bruk.

Därför det är bra att SD försöker bryta mark med dessa idioter till väljare och lägga skuggbudget med 10k i helikopterpengar. Allt för att få bort S från makten innan de förstör landet.

Dock besviken för M hade chansen att fälla regeringen över LAS men valde att inte göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in