2020-10-06, 21:20
Medlem
Hoppas nu de inte "fibblar" med poströsterna bara. Vi som hoppas på en bättre värld håller ju tummarna för vår kära Trump.

Kram Diamntkristaller.
2020-10-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Nice try. Det här har pågått sen 2016, sen han deklarerade att hans politik skulle vara America first... Bra för vanliga amerikaner men dåligt för eliten. Eliten freakade ut och har hållit på sen dess. Ingen kan förklara denna massiva överreaktion på annat sätt.

Men det är ju för att han ljuger och lurar folk som är naiva nog att inte känna igen en dammsugarförsäljare när de ser en. Jag vet att många tror att han är en duktig företagare men det är han inte heller. Han är duktig på att manipulera det är allt.

Och nu har han ju bevisat, tycker man, att han inte kan hantera någon kris alls. Han kunde inte skydda var sig sig själv eller Vita Huset från coronan. Nu måste de sanera Vita Huset och folk kan inte jobba där fullt ut. Hur kan man tycka det är bra?
2020-10-06, 21:21
Medlem
brutalares avatar
Trump måste nog dra fram ett ess ur rockärmen nu om han vill ha en chans.
2020-10-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Men hon måste ha missat att Trump är rasist-nazistisk kvinnohatare, eller?

Det ser lite tragiskt ut för att ni glädjer er åt en enda kvinnas åsikter. Det är verkligen bisarrt och tragiskt.

Att Biden leder i pollarna med tanke på att han är så gammal och långsamt säger en hel del om Trumps impopularitet.
2020-10-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Du har varit en duktig ponke och fallit för Trumps retorik att allt är fake news förutom det han säger. Det är ganska tragiskt men samtidigt bisarrt underhållande. Att så många har totalt gått in i fållan och stängt av hjärnan. Varför gör man så?

Det är ju Russiagate, Ukrainagate, impeachmentgate, suckers&losersgate, pissgate etc. som gör att alla nu vet att det mesta ÄR fake news. Inte Trump. Stt någon öht tror på vad media säger om Trump är ju det som förvånar.

Citat:
Trump försökte ljuga i morse om att fler dör i influensa. Det är inte sant. Det har dött fler i corona i år än de senaste fem åren sammanlagt i influensan i USA.

Sa han så? Länk?

Citat:
Problemet för Trump är att han är för korkad för att manipulera fler än han lyckas med och nu när han medvetet har skaffat sig corona så ser han ju dummare ut än vanligt.

Nej, det var du som kollade dig i spegeln. Det var inte Trump som såg dum ut.

Citat:
Biden får stora fördelar för att Trump gör bort sig hela tiden och väldigt mycket. Det är femton stycken som varit i närheten av honom som har testat positiv. Och då har de ändå inte testat så många.

Fördelar rinner av Mr "hairy legs" som vatten på en gås, så det är lugnt.

Citat:
Så det här valet blev inte som det var tänkt. Hade Trump varit smart hade han haft det som i en liten ask.

Det kanske han har också.
2020-10-06, 21:28
Medlem
Citat:
Det ser lite tragiskt ut för att ni glädjer er åt en enda kvinnas åsikter. Det är verkligen bisarrt och tragiskt.

Så, du tror att hon missat att Trump är rasist-nazist och kvinnohatare, eller?

Citat:
Att Biden leder i pollarna med tanke på att han är så gammal och långsamt säger en hel del om Trumps impopularitet.

Jag hade aldrig vågat lita på polls efter förra valet om jag var TDS:are, risken är ju att det svider så hårt på valdagen då.

Funderar du aldrig på om livet skulle vara enklare om du inte var så fylld av hat mot Trump? Du måste ju må väldigt dåligt?
2020-10-06, 21:31
Medlem
Citat:
Så, du tror att hon missat att Trump är rasist-nazist och kvinnohatare, eller?

Jag hade aldrig vågat lita på polls efter förra valet om jag var TDS:are, risken är ju att det svider så hårt på valdagen då.

Funderar du aldrig på om livet skulle vara enklare om du inte var så fylld av hat mot Trump? Du måste ju må väldigt dåligt?

Varför tror du att något ens liknar 2016? Det är rätt obegripligt men jag antar att du måste klamra dig fast vid något hur dumt det än är.
2020-10-06, 21:38
Medlem
Citat:
De lär ju inte rösta på Biden istället, de hatar ju honom mer än du hatar Trump.

Haha, vilket skräppåstående.
Bernie har sedan ett bra tag tillbaka gjort sin röst hörd gällande att han är på Bidens sida.
Om du är så blåst efter allt som har hänt att socialröstare röstar på en skattefifflande miljardär, då har du fel.
2020-10-06, 21:39
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Men det är ju för att han ljuger och lurar folk som är naiva nog att inte känna igen en dammsugarförsäljare när de ser en. Jag vet att många tror att han är en duktig företagare men det är han inte heller. Han är duktig på att manipulera det är allt.

Och nu har han ju bevisat, tycker man, att han inte kan hantera någon kris alls. Han kunde inte skydda var sig sig själv eller Vita Huset från coronan. Nu måste de sanera Vita Huset och folk kan inte jobba där fullt ut. Hur kan man tycka det är bra?

Du säger det för att du är en simpleton som tror det är bara att stänga allt och gömma sig i källaren tills Covid är borta, som Biden.

Sen tar flera miljoner livet av sig när de förlorat sina jobb, hem, familjen som resultat av nedstängningen.
Sen tar Kina över stafetten som världens främsta ekonomiska supermakt.

Gissa vilka som blivit mycket rikare sen man började stänga ner? Amazon och liknande företag. Gissa vilka som gått i konkurs? Massa familjeägda småföretag. Nu är det fritt fram för stora kedjor. Eliten gillar det väldigt mycket.

Trump har skött det väldigt bra tycker jag. Han skickade pengar till familjer, han beordrade bilföretag att tillverka ventilatorer, han beordrade läkemedelsföretag att tillverka läkemedel, han skickade militära sjukhusbåtar till de värst drabbade, osv. Han lyckades hålla ekonomin någorlunda igång (med tanke på att de demokratisk styrda stater har gjort tvärtom och kämpat emot).
Senast redigerad av stone_sleeper 2020-10-06 kl. 21:45.
2020-10-06, 21:41
Medlem
Låt oss dämpa pajkastningen här och studera vad som egentligen händer. Personligen litar jag inte på FiveThirtyEight, deras sammanvägningar och korrigeringar av OU ser väldigt underliga ut. Man trycker konstant ned Trump mer än vad jag får fram i mina egna sammanvägningar.

Idag kom Rasumussen Reports med en OU som innebär en liten liten sänkning av Trump. Period 1-5 oktober och job approval 45% mot disapproval 54%.

Nu ikväll kom ett OU-resultat som trycker upp Trump något, en stor undersökning från HarriX 3-6 oktober ger Trump 46% job approval och 54% disapproval. Så Ni måste förstå att Trump inte är uträknad.
En tredje faktor att ta hänsyn till är min magkänsla. Jag går med på att Biden har en knapp ledning men här finns saker som talar för Trump. Bl a att arbetslösheten nu sjunker och att ekonomin går bättre.

Valet blir en rysare!
2020-10-06, 21:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Hon är republikan, din idiot.
Och vad hon tycker är helt irrelevant då puertoricaner inte kan rösta. SUCK!

fd Republikan hon är medlem i the New Progressive Party.
2020-10-06, 21:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Nej, handlar inte om mitt narrativ men du framstår som tämligen blåst när du skickar bloggar och högerextrema konspirationssidor och önskar att vi andra ska acceptera din idioti.

Återigen, dina källor är värda skräp så du ditt "statement" är värt lika lite.

Babymamacity, don't be angry come into the Trump corner. Vi är positiva och glada.. segerlystna.

Skall ge dig Bidens enda chans han måste vända/vinna PA, MI, WI, MN annars är han helt tostada. Titta nu var Biden kampanjar så fort han har chansen, tror du själv att han har dessa stater i en påse ? Dessa stater är i princip de han besöker och de har av någon outgrundlig anledning oproportionerligt mycket av hans attention. Ställ dig frågan varför.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in