2020-10-05, 21:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
Mest idiotiska är ändå ditt inlägg just där.

Han vann över viruset och kom hem efter 3 dagar på sjukhuset. Vad mer kan detta bevisa än han är "in really really good shape" som hans ansvariga läkare nyss sade.

Skulle korrupta vänster Biden gjort om samma sak?

Nej trodde inte det heller
Nej han har inte vunnit något ännu han är i fas 1 av viruset och i morgon el övermorgon så kommer den KRITISKA fasen av viruset, i den FAS 2 el kritiska fasen visar det sig om han kraschar och värdena sjunker som en sten då är det problem få han till sjukhuset igen och få han i respirator men Trump fansen tror han är oövervinnlig det har många andra tott i US nämligen 209938 pers men dem finns inte mer!
Citera
2020-10-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och så ytterligare 2 till i vita huset som åkt på Trumpflunsan:

This is accurate. White House communications aides Chad Gilmartin and Karoline Leavitt both have coronavirus, I’m told. Other mid-level staffers have tested positive, too, in recent days.
https://twitter.com/JenniferJJacobs/status/1313155290569768960?s=20

Donald superspridare 2020!
Det tidigare så välbesökta och vackra vita huset är väl ett pest hus för tillfället för vem vill träda över tröskeln till ett hus där risken att smittas av Trumpviruset finns. Gjorde man inte så under pestens tid att man varnade för just pestsmittade hus.
Det är inte så svårt att se hur USA under Trump blivit nästan " förarlöst" och politiskt blivit rena dårhuset.
För har det egentligen varit någon lugn period i USA:s inrikes och utrikespolitik sedan Trump tillträdde.
Citera
2020-10-05, 21:36
Medlem
trailblasers avatar
Det är konstigt hur åsikter kan skilja så vitt och brett.

Personligen tycker jag det är bra och uppfriskande med en President som vågar säga att vi inte ska leva i rädsla. Vi kan inte stänga ner, vi kan inte sluta leva. Ja, viruset har tagit liv, men till 99% så har det handlat om gamla och sjuka med bakomliggande sjukdomar. De allra flesta skulle ha dött snart ändå.
Citera
2020-10-05, 21:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Du alltså varken läste eller förstod presskonferensen?
Hade du orkat ta dig tid att lyssna eller jag vet inte, du kanske inte fattar engelska.

Men jag kan berätta för dig att de sade han får exakt samma vård Vita huset 24 timmar om dygnet.
NEJ det får han inte det iom i Vita Huset finns en begränsad personal och dem är INTE där 24/7 dem måste kallas in, På Walter Reed finns personal om ngt skulle ske i allvarligare form men som som sagt Trump och fansen inbillar sig oövervinneliga likt de 209938pers som inte finns mer!
Citera
2020-10-05, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej han har inte vunnit något ännu han är i fas 1 av viruset och i morgon el övermorgon så kommer den KRITISKA fasen av viruset, i den FAS 2 el kritiska fasen visar det sig om han kraschar och värdena sjunker som en sten då är det problem få han till sjukhuset igen och få han i respirator men Trump fansen tror han är oövervinnlig det har många andra tott i US nämligen 209938 pers men dem finns inte mer!

Imorgon kväll sista och femte dosen medicin. Remedisvir.

Så den kritiska fasen är nog över. Eller så vet du något som alla andra läkare inte vet om som just nu intervjuas?
Citera
2020-10-05, 21:38
Bannlyst
Citat:
NEJ det får han inte det iom i Vita Huset finns en begränsad personal och dem är INTE där 24/7 dem måste kallas in, På Walter Reed finns personal om ngt skulle ske i allvarligare form men som som sagt Trump och fansen inbillar sig oövervinneliga likt de 209938pers som inte finns mer!

Lyssa igen så fattar du.

Han får 24-timmars läkarhjälp. ytterst kompetenta läkare.
Skulle det vara något som uppstår kommer detta teamet just nu att kallas in igen och de står i beredskap.

innan du smutsar ner tråden så LYSSNA
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Det tidigare så välbesökta och vackra vita huset är väl ett pest hus för tillfället för vem vill träda över tröskeln till ett hus där risken att smittas av Trumpviruset finns. Gjorde man inte så under pestens tid att man varnade för just pestsmittade hus.
Det är inte så svårt att se hur USA under Trump blivit nästan " förarlöst" och politiskt blivit rena dårhuset.
För har det egentligen varit någon lugn period i USA:s inrikes och utrikespolitik sedan Trump tillträdde.

Självklart inte.

Vänsterblivna liberalers huvuduppgift har varit att sabotera, terrorisera och ljuga enda sedan Trump tillträdde. Så inget konstigt.

Men Trump klarar ALLT galant. Trodde faktiskt inte att han skulle nå såhär långt.
Den där mannen börjar imponera mer och mer för varje dag som går.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vänta nu - är det dumt att jobba hemifrån? Har ingen informerat Biden-i-källaren om detta?? Där har han suttit i ett halvår och jobbat hemifrån och inte fattat hur dumt det är!

Ja. Men så får han vara frisk också.
Citera
2020-10-05, 21:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Imorgon kväll sista och femte dosen medicin. Remedisvir.

Så den kritiska fasen är nog över. Eller så vet du något som alla andra läkare inte vet om som just nu intervjuas?
Nej den är inte över hur än mycket medicin dem packar in i Trump via dropp eller piller FAS 2 kommer hur än mycket man vill, Alla säger det finns medicin den medicinen fungerar ja men inte till fullo och skyddar inte till fullo så bara förbered er att det kommer bli akut tillbaka mot sjukhuset och det lär visa sig de närmsta dagarna!
Citera
2020-10-05, 21:40
Medlem
Madagascars avatar
Betfair har öppnat spel på nästa president.

Odds på Biden nu 1.56.
Citera
2020-10-05, 21:43
Bannlyst
Citat:
Nej den är inte över hur än mycket medicin dem packar in i Trump via dropp eller piller FAS 2 kommer hur än mycket man vill, Alla säger det finns medicin den medicinen fungerar ja men inte till fullo och skyddar inte till fullo så bara förbered er att det kommer bli akut tillbaka mot sjukhuset och det lär visa sig de närmsta dagarna!

Du tror inte 2-3 av dessa mediciner han får nu har en profylaktisk effekt?

Ska vi slå vad lite cash om när han återvänder till sjukhuset?

Du glömde berätta för mig nu om de inte hade 24 timmars beredskap på vitahuset?
Citera
2020-10-05, 21:44
Medlem
frank-costellos avatar
Två senaste inläggen på Twitter från Trump. För en en dryg timme sedan skrev han följande:
"Jag kommer att lämna det fantastiska Walter Reed Medical Center idag klockan 18:30. Jag känner mig väldigt bra! Var inte rädd för Covid. Låt det inte dominera erat liv. Vi i Trumpadministrationen Har utvecklat några väldigt bra läkemedel, och även kunskap. Jag mår idag bättre än vad jag gjorde för 20 år sedan!"

I will be leaving the great Walter Reed Medical Center today at 6:30 P.M. Feeling really good! Don’t be afraid of Covid. Don’t let it dominate your life. We have developed, under the Trump Administration, some really great drugs & knowledge. I feel better than I did 20 years ago!

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1313186529058136070

"Det rapporteras att medierna är upprörda p.g.a att jag satte mig i ett säkert fordon, för att säga tack så mycket, till alla anhängare och supportrar utanför sjukhuset som hade befunnit sig där i flera timmar, t.o. dagar, för att visa respekt till sin president. Om jag inte hade gjort det, så skulle media ha sagt att jag var oförskämd!"

It is reported that the Media is upset because I got into a secure vehicle to say thank you to the many fans and supporters who were standing outside of the hospital for many hours, and even days, to pay their respect to their President. If I didn’t do it, Media would say RUDE!!!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1313183801732890624
Senast redigerad av frank-costello 2020-10-05 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in