2020-10-04, 22:22
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Har tidigare redovisat nya röstande för Republikanerna och Demokraterna i Arizona. Det är en omöjlighet för Biden att leda med 3.1% tvärtom kommer Trump vinna med ca 4%
Omöjlighet? Hahaha...har du fått det från en köpt twitter poll eller?

Du kan väl försöka igen att googla på: How to buy a twitter poll vote
2020-10-04, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D123
Det är en sammanfattning av polls som sagt, du kan själv kolla resultaten för enskilda stater. Biden leder t.ex. Arizona med 3,1% sammanlagt:

https://www.realclearpolitics.com/epolls/2020/president/az/arizona_trump_vs_biden-6807.html#!
Sedan 1972 har Arizona röstat Demokratiskt en gång, 1996, Bill Clinton's omval när han fick 376 elektorsröster. Landslide. Ett år när det är Demokratiskt landslide (populär sittande president) kan Arizona rösta Demokratiskt men inte när man har en sittande republikansk president. Jag tror inte på det.
2020-10-04, 22:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
EDIT frågan jag fick: "Vad säger det om Demokrat-registrerade väljares benägenhet och lust att gå och rösta"

40.000 tusen fler Demokrater röstade i år!!!

EDIT: Men 550,000 FÄRRE Republikaner röstade i år i primärvalet i Florida (Rädda för Corona?)!!

the girl that made Kavanaugh cry#2020
Senast redigerad av 0rganet 2020-10-04 kl. 22:34.
2020-10-04, 22:29
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Abrogera

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det återstår att se.
Det gör det. Man gör bäst i att ta vad Trumpianerna länkar till med en nypa salt iaf...den saken har vi kommit fram till mer än en gång här i tråden.
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-10-04 kl. 22:32. Anledning: Abrogera
2020-10-04, 22:36
Medlem
Trump vinner pga följande orsaker, enligt min kvalificerade prognos.

Entusiasmen från Trumps väljare är monumental. Den finns inte för Biden.

Pollsen, om man läser mellan raderna så kan ledningen för Biden starkt ifrågasättas. Mångs undersökningar har en enorm övervikt av registrerade demokrater. Samt så finns det en stor tyst majoritet som inte kommer fram.

Upploppen- förknippas med demokraterna.

Tror inte demokraterna kommer undan ev. fusk med poströstningen. Trump o hans administration har örnkoll.
2020-10-04, 22:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Omöjlighet? Hahaha...har du fått det från en köpt twitter poll eller?

Du kan väl försöka igen att googla på: How to buy a twitter poll vote

Här har du siffran för Florida, minskat antal Demokrater i Florida (skillnaden mellan Demokrater & Republikaner)

FLORIDA
2020 final voter registration report before election:

Democrats Advantage 2020: 150,000
Democrats registration Advantage 2016: 327,000

Notera att allt lika skall Biden alltså ta 177.000 röster extra för att ändå förlora..
2020-10-04, 22:39
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jag menar att opinionsundersökningar är politiska verktyg och visar fel resultat, även 2020, man har inte justerat dessa som vissa vill göra gällande, tror tvärtom man har "double down".

Om vi räknar electoral votes tror jag definitivt Trump leder och att Biden inte alls leder i många av de stater han påstås göra det, jag tror det är en manöver för vilseledande.

Att OU är vinklade håller jag med om. Det kanske är förberedelse till valfusk?

Vinner Trump Florida?
2020-10-04, 22:41
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag tror att han är sämre än vad han vill ge sken av. Tycker inte det var den där uppblåsta Donald på senaste klippet som man är van vid. Han verkade svag.

Han är säkert bara lite förkyld. Räkna inte med att han blir 100% återställd inom 2 dagar.
2020-10-04, 22:42
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Här har du siffran för Florida, minskat antal Demokrater i Florida (skillnaden mellan Demokrater & Republikaner)

FLORIDA
2020 final voter registration report before election:

Democrats Advantage 2020: 150,000
Democrats registration Advantage 2016: 327,000

Notera att allt lika skall Biden alltså ta 177.000 röster extra för att ändå förlora..
177k väger han lätt upp med pensionärer som inte diggar covid-19 och med GOP-hemmafruar som vill ha självbestämmanderätt över sin livmoder. Men du säger att det är omöjligt, så jag får väl rätta mig efter det färsingen.
2020-10-04, 22:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Att OU är vinklade håller jag med om. Det kanske är förberedelse till valfusk?

Vinner Trump Florida?

Se ovan inlägg, Republikaner har minskat röstövertaget till.mindre än hälften från 2016, med denna fakta samt att Trump nu har majoritet bland minoriteter som Kubaner och Venezuelaner tror jag det blir mycket svårt för Biden, han måste göra 2-3ggr bättre än Clinton sista veckorna i hård motvind.

Tror även det finns en strategi från Trump Pence att öka antalet rallies I FL mm, nu när man vet att Demokrater 'röstat färdigt" i vissa stater, man vet att man måste köra hårt ända in i kaklet för att få alla Republikaner och rösta på valdagen.
2020-10-04, 22:46
Medlem
Aftonhoran pumpade just ut att Biden har utökat sin ledning. Jag skummar så snabbt så jag inte fattar vad mina ögon ser men någonstans stod om en demokratisk valanalytiker som förklarade att Biden vann debatten.

Hur kunde någon vinna denna debatt?

Är alla polls fake? men invaggar man demokraterna i säkerhet kanske man inte mobiliserar. Så det borde inte vara en medveten manipulering.

Alien-embryot i min mage antyder att något inte stämmer (Se Alien I) Jag håller fortfarande 55% Biden och 45% Trump, take that.
2020-10-04, 22:49
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
177k väger han lätt upp med pensionärer som inte diggar covid-19 och med GOP-hemmafruar som vill ha självbestämmanderätt över sin livmoder. Men du säger att det är omöjligt, så jag får väl rätta mig efter det färsingen.

Båda partierna har ca 5miljoner röstberättigade i Florida.
Dina 177.000 blir alltså 3.5% av registrerade motståndare, en mäktig siffra att stjäla på ett ämne som i Florida är bara en fjärdedel av fokus mot största ämnet Ekonomin (som Biden vill stänga). Tror du sleepy Joe stjäl kanske 15% av de Republikaner i 70-års åldern som registrerat sig som Republikan från Trump för Covid?

Du verkar inte förstå hur röstande går till i USA. Den bas av röstberättigade du jobbat upp är den du fajtas med, och om Joe får till att konvertera 177.000 av Republikaneras 70-taggare förlorar han ju ändå, han måste ha mer. Trump har enligt alla undersökningar tagit latinos, så dessa skall också med, kanske 150-300.000 till. Florida blir mycket svårt för Biden, jag kallar det en omöjlighet.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-04 kl. 22:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in