Citat:
Ursprungligen postat av
Palmlejonet
Allt jag gör är mina tolkningar utifrån materialet jag läst, mina erfarenheter och analyser. Det är ingen professionell bedömning som hamnar i min analys. Däremot finner vi professionella undersökningar, bedömningar och analyser i FUP.
Detsamma gäller alla andra i detta forum, oavsett om de tycker som mig eller inte - så får de tycka vad de vill.
Precis.
Så varför motarbetar du allting som inte är av samma tolkning som din egen då?
Jag kan inte se att någon här har förnekat någonting, däremot kan man se att det eftersöks en helhetsbild, som inte är baserad på familjehemsmamma eller på din tolkning, eller grannens tolkning... o.s.v..
Fupen är inte allt, det är utvalda delar, gjort av förundersökningsledaren.
Om fupen varit allt hade det inte funnits några försvarsadvokater.
Jag har ingen personlig åsikt om dig, eller någon annan här heller för den delen, det är inte relevant för ärendet, eller mig personligen, att kasta glåpord över någon som inte tycker som just jag.
Däremot är det inte rättvist att skrika sig hes över att ens egna antaganden och tolkningar är det enda som är sant och därmen det som gäller.
Jag (och säkerligen många fler) inväntar hovrättsförhandlingen där, i alla fall jag, hoppas få ta del av vad försvaret och/eller åklagaren har att tillföra, till ärendet,
det är intressant.