Citat:
Ursprungligen postat av
LisaLucky
Jag lovar lära mig det om du lär dig besvara min fråga istället? (KÄlla) ??
då det tydligt framgick av ditt inlägg du saknade den förmågan
Verkar är ledordet, och jag behöver inte svara på nått när du väljer prata om annat.
Utan det verkar som trumpen var smittad redan vid "debatten" och att trumpen var medveten om detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaKennyBody
Haha vaddå? Fattade du inte?
Vad är det för skillnad på att stå och fundera på om vi kan bygga någon sorts lyftkran så vi kommer upp med alla plankorna på taket? Eller om det finns något medel som man kan andas in via tex gas som gör att covid blir mer naket där inne i lungorna o i princip går o självdör efter en kvart?
Inte helt orimligt att tänka kring kan jag tycka.
Man ställer sig frågande att trumpen inte kräver dessa jätte bra behandlingar nu när trumpen är själv sjuk i COVID-19.
Detta får mig verkligen att undra vad det är som sker och att det kanske är så att det bara var svammel.
https://www.youtube.com/watch?v=OYJY_elndY8
Menar vill inte trumpen bli frisk, för allt som krävs är en minut med Klorin så är man virusfri.
Detta är verkligen udda att trumpens var så säker på dessa behandlingar, och sen inte underställer sig sina egna medicinska råd nu när trumpen är själv sjuk i COVID-19.
Man blir perplex faktiskt, men kanske är så att trumpen inte ens tror på det trumpen säger.
För det verkar vara så.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaKennyBody
Påtal om Usain Bolt! Hörde du om Trump provsvar inne på sjukhuset?!
Helt otroliga var dom! Några av the GREATEST tests som doktorerna någonsin hade sett! ÖVER 2500 var han! Inte ens inärheten av o dö! Jävlar det är spring i den travhästen!
Kolla.. Se så han galloperar!
O du trodde du var Zorro!

Är inte det bra?