Citat:
Dina anekdotiska bevis trumfar naturligtvis allt...say no more. Fortsätt ni att suga på desinformationstutten, det slutar säkert bra ska du se.Den titeln, ”konstigaste Pro-Trumpern”, tycker jag nog att jag förtjänar. Jag är ju den som tidigare talat om en jordskredseger för Trump, runt sjuttio procent i popular vote. Ni har några veckor på er att skratta åt detta, så ta väl vara på tiden. Alla polls är f ö riggade och missvisande. Alla. Även de få som ger Trump en knapp ledning.
Trump har inte bara massivt folkligt stöd, han är t o m älskad av ett stort segment av populationen. Domstolarna tycks nu dessutom ge tummen ned för mail ballots, så utrymmet för valfusk krymper. Det blir en underbar natt i början av november. Inte för er förstås, ni har ju fortfarande inte lärt er att autonomt tolka verkligheten utan ”elitens” filter, så ni kommer hata, gapa och gråta som aldrig förr.
Trump har inte bara massivt folkligt stöd, han är t o m älskad av ett stort segment av populationen. Domstolarna tycks nu dessutom ge tummen ned för mail ballots, så utrymmet för valfusk krymper. Det blir en underbar natt i början av november. Inte för er förstås, ni har ju fortfarande inte lärt er att autonomt tolka verkligheten utan ”elitens” filter, så ni kommer hata, gapa och gråta som aldrig förr.
QAnon önskar såklart hamra in detta i er, precis som de (GRU antagligen) hoppas på att fördumningen av massorna får fortgå med oförminskad styrka. Kanske skulle gå allt gå bättre, eller fortare rentav, om inte de i VH var så j*vla korkade och klarade av något så simpelt som att radera/manipulera EXIF data t ex.
https://twitter.com/jonostrower/status/1312616578773446656
Citat:
The photos released by the WH tonight of the president working at Walter Reed were taken 10 minutes apart at 5:25:59 pm and 5:35:40 pm ET Saturday, according to the EXIF data embedded in both
@AP wire postings that were shared by the White House this evening.
@AP wire postings that were shared by the White House this evening.
Som någon säger i kommentarsfältet; allt tyder på att Trump iscensatt detta. Jag frågar mig dock vad han skulle tjäna på ett mirakulöst tillfrisknande. Från vad jag sett, så talar inget för att Trump Team (med behäftat intellekt), förstår det heller. Man försöker säkert bara vinna lite tid nu...mer än så är det säkert inte.