2020-10-03, 21:08
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Trump är mycket illa ute. Om några dagar kan det tyvärr vara över.

Källa på det tack
Citera
2020-10-03, 21:09
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
SD väljare är konservativa. Inte pro invandring.

Stämmer väl på mig då. Kulturellt/socialt konservativ och mycket emot asyl/flyktinginvandring till Sverige.

Men inte emot abort, vill inte att alla ska gå runt mef en pickadoll i fickan, och tror inte att jorden skapades för 6000 år sedan.

Därför kan jag inte stödja Trump och det republikanska partiet som de ser ut nu.
Citera
2020-10-03, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
För yttrandefrihet, emot krig, för ordning i Amerika före våldet i demokratstyrda städer, för sanningsenlig massmedia och han är "usel president" med "tvivelaktig moralisk kompass". Jaså du.

Ta-dem-på-fittan-trump, imiterar cp-skadade för att håna funktionshindrade journalister. Uppträder dom en femåring utan moral.
Citera
2020-10-03, 21:11
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Jag förstår att det sticker i ögonen på judehatare

Jag är inte judehatare, tvärt om jag stödjer judar och Israel i Mellanöstern.
Citera
2020-10-03, 21:11
Medlem
IQ-145s avatar
Vad jag förstår så är den kritiska COVID-punkten mellan dag 7-10 när viruset går in i fas 2. (vilket även hans läkare antydde). Med andra ord så lutar det åt att Presidenten kommer att få softa på sjukhuset i minst en vecka till.
Citera
2020-10-03, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Jag tror Trump har ett mycket högre BMI än så, är nämligen helt övertygad om att han måste väga upp emot 125-130 pannor, om nu längden stämmer. Titta på hans vaggande gång och hans framåtlutade stans, när han står still.
Det där är skitsnack. Min svärfar är 183 cm och väger 110 kg och är rejält tjock. Typ XXL. Hade han 7 cm till på den vikten skulle han fortfarande var stor och fyllig, Trumpsize.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Å andra sidan så dricker han inte alkohol.

Däremot har det nog inte vart mycket träning av hjärtat och lungor.

Det bästa vore givetvis om han dog eftersom då kan republikanska partiet bli som förr igen. Trump är lite som motsatsen till islamistiska terrorceller det växer inte ut en ny likadan direkt.

Eftersom många av er gnäller på hans konstanta golfspelande måste jag dessvärre motsäga dig. Att spela golf är inte enkelt ska du se. 4h intensivt spelande par ggr i veckan gör underverk för kondition och uthållighet

Det sista är bara patetiskt.
Det bästa vore givetvis om du och hela din familj dog, så slipper vi fler slödder i världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Ta det i en annan tråd. Helt irrelevant här.

VARFÖR tar du då upp ett påstående i denna tråd om det är helt IRRELEVANT?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Stämmer väl på mig då. Kulturellt/socialt konservativ och mycket emot asyl/flyktinginvandring till Sverige.

Men inte emot abort, vill inte att alla ska gå runt mef en pickadoll i fickan, och tror inte att jorden skapades för 6000 år sedan.

Därför kan jag inte stödja Trump och det republikanska partiet som de ser ut nu.

Jag är pro abort och vill införa tvångsabort. Jag gillar inte vapen i samhället och jag tycker sjukvården ska vara statligt finansierat.
Citera
2020-10-03, 21:13
Medlem
Ok Så nu protesterar en hel del trump supporters utanför DC. Om vad vet jag inte, ingen har mask på sig. Men jag trodde att protestera var fel?
Citera
2020-10-03, 21:13
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulbazdin
VARFÖR tar du då upp ett påstående i denna tråd om det är helt IRRELEVANT?

Que?
Citera
2020-10-03, 21:14
Medlem
Om biden blir sjuk - får han ngn speciellt sjukvård då han är kandidat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in