2020-10-03, 18:04
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Coup d'Etat?

Självklart är det en stor risk för det.

Som jag alltid sagt, och som några också påpekade här har liberalerna försökt med alla medel att få bort Trump. Det har ej funkat.

Min tanke är att om de bedömer i sina analyser att Trump kommer vinna det här valet så vill de stoppa honom till varje pris. Det ultimata priset.

Hoppas Trump överlever detta.
Senast redigerad av RonnyKålman 2020-10-03 kl. 18:09.
Citera
2020-10-03, 18:05
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Varför står det alltid "Källa CNN" på nyheter om Trumps (dåliga) tillstånd?:
Källor: Orostecken att han förts till sjukhus

STRAX: Följ läkarens pressträff • Trump förd till sjukhus – behandlas med Remdesivir: ”Går bra, tror jag” • CNN: Problem att andas
https://www.expressen.se/nyheter/trump-ford-till-sjukhus-behandlas-med-remdesivir/
Vllken källa tycker du är bättre? Putins RT? Putins Ruptly?
Citera
2020-10-03, 18:05
Medlem
0rganets avatar
Känns som "doktorn" är USA:s Bagdad Bob!

Allt är jättebra och Donald jobbar som vanlig och är upp och går!!

Men inte ett enda livstecken från Donald och valet är om en månad...

Citera
2020-10-03, 18:07
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Självklart är det en stor risk för det.

Som jag alltid sagt, och som några också påpekade här har liberalerna försökte med alla medel att få bort Trump.

Min tanke är att om de bedömer i sina analyser att Trump kommer vinna det här valet så vill de stoppa honom till varje pris. Det ultimata priset.

Hoppas Trump överlever detta.

Man kan tänka sig att om det blir fokus på en kandidats hälsa och Trump klarar sig oskadd så ...

Det vore nog inte så bra för Bidén för vem tror att Bidén, som bör ha gått i pension för länge sedan, skulle klara samma sak?
Citera
2020-10-03, 18:07
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Han gjorde verkligen allt för att inte svara på frågan om Donald fått syrgas..

Inte idag
Inte nu
Inte på Walter Reed när alla var här..

Varför så problematiskt med om han har fått syrgas?? De borde inte hålla på och förminska ifall det är det de gör... Folka tappar bara än mer förtroendet.
Citera
2020-10-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Pga där finns en en hel avdelning för Presidenten som står till för fogande och enl rapporterna sade väl att han hade andningsproblem Trump, Misstänker dem säger inte riktigt allt från Vita Huset om status och annat men det lär vi få snart på en uppdatering av en läkare!

Dom lär givetvis mörka det. Läkare har tystnadsplikt.

Vilka rapporter sade andningsproblem, källa alltså.
Citera
2020-10-03, 18:09
Medlem
virvelbaggs avatar
Så om jag förstod det rätt blir han kvar på sjukhuset på obestämd framtid?
Det var väl det enda som vi fick veta som man kan tro på med säkerhet. De ville inte prata om feber eller syrgas vid tillfällen och senaste negativa provsvar. Så hela sanningen vill de inte berätta. Jag tror han blir kvar där minst en vecka, han är då tillräckligt dålig för att de vi ha honom under observation, men troligtvis inte döende.
Citera
2020-10-03, 18:10
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Bra. Än så länge vet vi att Trump är förkyld och att ett team på tio läkare torkar hans näsa och petar med instrument över hela kroppen.

Inga konstigheter. Snart är han tillbaka och vinner valet.
Senast redigerad av skogshuggar3n 2020-10-03 kl. 18:13.
Citera
2020-10-03, 18:11
Medlem
Sa doktorn att det var 72 timmar sedan diagnos? I så fall ser väl tidslinjen helt annorlunda ut från vad Vita huset hittills sagt?
Citera
2020-10-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Bra. Än så länge vet vi att Trump är förkyld och att ett team på tio läkare torkar hans nästa och petar med instrument över hela kroppen.

Inga konstigheter. Snart är han tillbaka och vinner valet.

Inte om han lägger upp det så. Han bör givetvis spela det som blow job boris gjorde
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Känns som "doktorn" är USA:s Bagdad Bob!

Allt är jättebra och Donald jobbar som vanlig och är upp och går!!

Men inte ett enda livstecken från Donald och valet är om en månad...

"Uppe och går" kan betyda precis vad som helst. Det kan innebära att han mår hyfsat bra och inte är ständigt sängliggande. Det kan också betyda att han med stor möda lyckades ta sig till toaletten. Att han knappt twittrar alls tyder på att sanningen troligen ligger närmare det senare alternativet.
Citera
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelbagg
Så om jag förstod det rätt blir han kvar på sjukhuset på obestämd framtid?
Det var väl det enda som vi fick veta som man kan tro på med säkerhet. De ville inte prata om feber eller syrgas vid tillfällen och senaste negativa provsvar. Så hela sanningen vill de inte berätta. Jag tror han blir kvar där minst en vecka, han är då tillräckligt dålig för att de vi ha honom under observation, men troligtvis inte döende.
De behåller honom pga hur viruset funkar. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in