Citat:
Ursprungligen postat av
pf10
"Get your facts right" men du sitter samtidigt och hittar på citat samt fantiserar om folks politiska tillhörigheter. Kasta inte sten i glashus.
Jag har inte hittat på ett skit. Det där var en sammanfattning av det du indirekt säger... Jag säger alltså inte att du påstår att trump skulle sagt att alla ska skjuta rengöringsmedel direkt i pungen mannen..
Jag säger bara att det du påstår att han sagt är precis lika jävla löjligt som det.
Hade du ens kollat på hela den presskonferensen så hade du förmodligen vetat exakt vad han sa. Men du har förmodligen inte gjort det, utan precis som alla andra svenskar har du suttit och gjort dig rolig över det aftonbladet sa.
Vad Trump gjorde på den presskonferensen var att informera alla om hur dom handskas med det. Han sa knappast att folk skulle dricka bleach. Han sa att dom höll på o fundera ut ett antal olika lösningar och skulle se om något sånt skulle kunna fungera i teorin. Något sätt att bli av med viruset på som kan tänkas att fungera..
Så återigen.. Get your facts straight..
Du kan ju ta en titt på hela presskonferensen för en gångs skull o höra vad det var han egentligen sa... Eller så kan du ju fortsätta o göra som alla andra hjärndöda svenskar i det här landet och lyssna på den vinklingen som Aftonbladet sätter åt er.
Det gör mig varken mer eller mindre. Men sitt fan inte här o ljug om det för mig, för då kommer jag berätta för dig exakt hur det låg till och då bryr jag mig inte det minsta om hur jävla butthurt ditt ego blir av det.
"Kasta sten i glashus?" Jag ska kasta in en bäver i ditt trähus din jävla uberfjolla.