2020-09-30, 22:13
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
De har förmodligen röstat för detta och kan gott få uppleva skiten på första parkett.
Hoppas de är nöjda. Jag myser till när jag läser sådant.
Som man röstar blir man knullad...i Limhamn.
Citera
2020-10-01, 09:04
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Jag tippar på att man är betydligt mer skenhelig på platser där det finns bostadsrätter som bara bebos av svenskar och så hyresrätter som inhyser mena-folk. Möllevången tex. Där röstar man v och fi! Men det är slutligen NIMBY (not in my backyard) som gäller. Och jag tippar på att boende på Möllevången, även i hyresrätterna är mestadels svenskar, studenter etc. men det hänger otroligt mycket skumt folk i stadsdelen och det är bla därför jag drar mig för att vara där mer än nödvändigt vilket är synd eftersom det är mysig stadsdel med många bra uteställen

Har bekanta som bor på möllan i Brf- inte en enda utomskandinav i den föreningen vad jag vet. Mina bekanta ljuger dock inte om att de ”vill ha mångkultur”. Men många gör ju det. Sen om de fick välja familjen Asmawallahbullaw från Mogadishu eller familjen Blomkvist från Kalmar som grannar blir det plötsligt andra tongångar, åtminstone i tanken. Men somalierna har inte råd med bostadsrätter så då pustar vänsterliberalerna ut i hemlighet. Men de går ändå i demotåg och skriker om fler hyresrätter.
I Limhamn är man säkerligen mycket mer kritisk till invandringen generellt.

I mitt område (väsyra delen av sorgenfri ) är det inga babbar som bor THANK GOD men de hänger här, kör rundor i sina bmw, på skolan hänger gäng (som är äldre än barnen som bor där)... rån o sånt inträffar så det har blivit shady även om de inte bor just här
Senast redigerad av BoulevardAlruna 2020-10-01 kl. 09:08.
Citera
2020-10-01, 11:59
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Som man röstar blir man knullad...i Limhamn.

Limhamns Hamn
https://data.val.se/val/val2018/slutresultat/R/valdistrikt/12/80/0425/index.html
där röstade 16,91% på SD totalt 303 personer ,2 personer röstade på AfS

Limhamn, Ön
https://data.val.se/val/val2018/slutresultat/R/valdistrikt/12/80/0404/index.html
där röstade 20,89% på SD totalt 276 personer, men bara 3 personer på AfS.

Dvs. de har faktiskt röstat på det det, de enda som kan klaga är de som röstat SD (men de är knappt) och de som verkligen får klaga är de 5 AfS röstarna, de enda 5 riktigt klarsynta personerna i dessa två områden.

Cirka 80% i Limhamn har röstat för det som sker.
Jag tycker nog de 80% fått valuta för sin röst.
Citera
2020-10-01, 13:03
Medlem
Varje stad som blir berikat får sådana problem. Vad är nytt liksom? Jag blir glad nuförtiden när jag ser på skiten som brinner. Med det menar jag hur städer faller i multikulturellas grepp. När det blir otroligt skyller man på socio ekonomisk status. Trots att det rör sig om att man flyttat människor från skitländer med hög korruption och en aggressiv hederskultur. Vad tror dom skall hända när dom kommer hit? Det är kört för Sverige. Luta er tillbaka och njut.
Citera
2020-10-01, 13:43
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Limhamns Hamn
https://data.val.se/val/val2018/slutresultat/R/valdistrikt/12/80/0425/index.html
där röstade 16,91% på SD totalt 303 personer ,2 personer röstade på AfS

Limhamn, Ön
https://data.val.se/val/val2018/slutresultat/R/valdistrikt/12/80/0404/index.html
där röstade 20,89% på SD totalt 276 personer, men bara 3 personer på AfS.

Dvs. de har faktiskt röstat på det det, de enda som kan klaga är de som röstat SD (men de är knappt) och de som verkligen får klaga är de 5 AfS röstarna, de enda 5 riktigt klarsynta personerna i dessa två områden.

Nu har du hoppat i galen tunna här. Röstar man SD så röstar man inte på segregation, tvångssteriliseringar och deporteringar av kaosmänniskor oavsett om de finns i kriminalregistret eller inte. Röstar man SD så röstar man på integration och assimilation, och det betyder översatt till vanlig svenska att man röstar på att Blanda Upp, och Blanda Upp är precis vad Limhamn fått. Det här snacket om att "XX % har röstat på det här för de röstade inte SD" är inget annat än typiskt svenskt godhetsknarkande fast med SD-vinkling. Röstar du SD så röstar du för Sveriges och svenskarnas mulattisering och utplåning genom integration och assimilation.

Det är bara NMR som vill ha en återgång till det rasrena Sverige som en gång fanns. AFS vill deportera 500K men det räcker inte. Det krävs minst 5-6 gånger mer.
Citera
2020-10-01, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
För att beskriva lite om Rosengård då, så folk kan bilda sig en uppfattning om detta område innan det gick helt utför. Kärnan var själva Rocenter som hade bestod då bl a av ett systembolag, stora moderna livsmedelsaffärer, djuraffär och bibliotek. På den ena sidan hade man en minigolfbana och andra fanns utgången till badet. Det fanns t.o.m hundkojor utanför centret, så inte hundarna behövde bli blöta när man var inne och handlade, ifall det var dåligt väder. Under centrumet gick motorvägen med avfart från city och busshållplats under centrumet med hiss direkt upp till det. Parkeringar fanns också med direkt anslutning med avfart från ringvägen.
Lägenheterna hade stora balkonger med dubbla utgångar, en från köket och en från sovrummet. Tanken var nog att det skulle vara lätt att duka upp på balkongen och äta med närheten till köket och att man skulle kunna öppna balkongdörren för gott om luft till sovrummet. De hade också två toaletter, en mindre och ett stort badrum. Detta är säkert standard som många svenskar skulle kunna uppskatta idag, men inte nu liksom när området är helt kört i botten.
Hur det blev så har tvistats i många år, men jag skulle säga att efter arbetskraftsinvandringen, så började allt fler problemindivider komma hit till Sverige och Rosengård var ett av de första områdena till att drabbas. Dessa som tidigare inte riktigt platsade på arbetsplatser för att de var aggressiva, inte kan samarbeta osv. åkte hem till sina länder för det inte alls var tal om gå till soc. och de liksom skulle betala till dem i all evighet.
Varje nybyggt område med speciellt hyresrätter riskerar att gå samma öde till mötes och att de bara vill bo med sina egna stämmer inte. Det är många av dem som vill bort från våldet och all annan skit i de områdena och typiskt svenska områden anses som lugna. Självklart tycker alla av de som bor i dessa områden att just de är jättesnälla, det är bara alla andra som är dumma.

Ja, blir riktigt glad när du beskriver Rosengård och det finns andra liknande områden. För tanken med dessa var bra, Affärer, fritidsaktiviteter, parkering, natur, lekplatser mm. Det är det som är så dubbeltragiskt. Många av dessa områden är fina. Rosengård har dessutom lagom avstånd till det mesta och mycket grönt runt husen..
Ja, det är svårt att säga när det började, tror det mer var när de "krigsskadade" kom, men som sagt svårt att säga..
Citera
2020-10-01, 16:06
Medlem
Citat:
Det är ju över 100000 varje år sedan 2015 som släpps in så det är nog så det är.
2015 fram till nu så har man släppt in över EN HALV MILJON.
Det är TVÅ NYA MALMÖ på 5 år...
Tydligen så måste någon vilt främmande få leva gratis i en lägenhet för att...

Fråga er varför inte ni får leva gratis också, Stefan Löfven har råd att låta alla babbar leva gratis då ska väl även du få leva gratis? Det vore väl trevligt att slippa hyra, fastighetsskatt osv.?
Det är skrämmande siffror som jag inte kan greppa faktiskt. Dessutom skriver media alltid så diffust om sifffror..en liten notis nånstans..Men det är 500 000! What
Citera
2020-10-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Varje stad som blir berikat får sådana problem. Vad är nytt liksom? Jag blir glad nuförtiden när jag ser på skiten som brinner. Med det menar jag hur städer faller i multikulturellas grepp. När det blir otroligt skyller man på socio ekonomisk status. Trots att det rör sig om att man flyttat människor från skitländer med hög korruption och en aggressiv hederskultur. Vad tror dom skall hända när dom kommer hit? Det är kört för Sverige. Luta er tillbaka och njut.
Och var sitter du och "betraktar allt"? På en alptopp?
Citera
2020-10-01, 18:35
Medlem
Husie är fortfarande ett okej område i Malmö.
Resten är skit, även Västra hamnen.
Men Husie kommer kommer bli skit i framtiden, det är bara fråga om när.
Citera
2020-10-01, 19:16
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Nu har du hoppat i galen tunna här. Röstar man SD så röstar man inte på segregation, tvångssteriliseringar och deporteringar av kaosmänniskor oavsett om de finns i kriminalregistret eller inte. Röstar man SD så röstar man på integration och assimilation, och det betyder översatt till vanlig svenska att man röstar på att Blanda Upp, och Blanda Upp är precis vad Limhamn fått. Det här snacket om att "XX % har röstat på det här för de röstade inte SD" är inget annat än typiskt svenskt godhetsknarkande fast med SD-vinkling. Röstar du SD så röstar du för Sveriges och svenskarnas mulattisering och utplåning genom integration och assimilation.

Det är bara NMR som vill ha en återgång till det rasrena Sverige som en gång fanns. AFS vill deportera 500K men det räcker inte. Det krävs minst 5-6 gånger mer.

Det jag säger är att de har rätt att klaga de som röstat SD, de har iaf uppfattat problemet, de andra har inte rätt att klaga överhuvudtaget. 2018 så var vi 3 år in i den arabiska massinvandringen, det hade kommit runt 450000 araber och afrikaner (förutom alla jävla sopor som kommit innan 2015) och nu minst 200000 till. Vi har fått TVÅ nya Malmö med babbar sen 2015.

AfS har numera sagt att det kommer krävas att flera skickas hem än halvmiljonen, senast jag hörde var över miljonen någon har även varit upp och snuddat vid 2 miljoner.
Kasselstrand har även sagt att så många som krävs kommer återvandras så det kan innebära 99.9% av utlänningarna.

NMR bör återgå till att hålla på och träna inför kommande krig, inte leka politik, de är inget politiskt alternativ.
Citera
2020-10-01, 19:22
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Det är skrämmande siffror som jag inte kan greppa faktiskt. Dessutom skriver media alltid så diffust om sifffror..en liten notis nånstans..Men det är 500 000! What

Sen 2015 så har det varit runt 150000 om året (inklusive anhöriginvandringen), en liten minskning i år pga. Kinesviruset, men det över en halvmiljon, kan även vara så många som 600000.

Det är SEX stycken Norrköping/Helsingborg/Jönköping om året (De städerna har runt 100000 innevånare vardera).
https://www.varldenshaftigaste.se/topplistor/sveriges-15-storsta-stader/

Man bygger inte infrastruktur, skolor, sjukhus, fängelser, brandkårer, polisstationer och liknande för en så gigantisk massinvandring.
Kom ihåg att vi låg och snurrade mellan 7 och 8 miljoner i Sverige under flera årtionden, helt plötsligt är vi snart 11 miljoner här om vi inte redan passerat den gränsen.

10,3 miljoner påstår SCB men det är en organisation som har stora problem med trovärdigheten så man får ta det med en näve salt.

Så inte konstigt att alla dessa områden faller. Det kommer mellan 100000-200000 om året som alla får stanna. Det är alltså 2 medelstora svenska städer om året.
Citera
2020-10-01, 19:31
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Alla utom möjligen 5 personer fick EXAKT vad de röstat för.
Byt ut Freetown mot Limhamn och se den multikulturella framtiden som ALLA riksdagspartierna vill ha den:

url]https://www.youtube.com/watch?v=bLOf1V4eDqk[/url]

Spelas på högsta volym för att rätt känsla ska infinna sig!
Senast redigerad av RobbanUC 2020-10-01 kl. 19:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in