Citat:
Ursprungligen postat av
justina
Ja herregud.
Hon borde äta mat istället för alla pulver och milkshakes, det är klart hon får nedsatt immunförsvar av att stoppa i sig en massa industriell skit.
Hemlagade rätter av färsk fisk, bra kött, flera portioner frukt och grönsaker per dag, sömn och vila, och drick bara vatten är mitt gratis hälsotips till hälsocoachen!
"Jag är licensierad PT och kostrådgivare." Men då ljuger pigan... Hon har, enligt många, inte fullföljt nån utbildning. Visa upp beviset.
Om hon är kostrådgivare - varför lever hon på smoothies (vissa med Oreo-kakor i) , proteinpulver, piller och latte? Hon och sonen är kroniskt sjuka och har nedsatt immunförsvar. Hon har tydligen ställt diagnosen själv.
Sonen får också smoothies och pulver. Hoppas han äter ordentligt i skolan.
Hon har spårat ur fullständigt. Visar upp en badbild och berömmer sig själv, att hon är 32 år och har en son på 10 år men ändå en så fantastisk kropp.
Nån kommenterade att hon inte nämnde fettsugningen hon gjorde... Hon har fillers i läpparna ibland och har fixat tuttarna och säkert nåt mer. När jag var 32 var jag smal och vältränad. Det av husmanskost och vardagsmotion.
Att lura på folk piller, pulver, hårprodukter, träningskläder och coachning borde vara straffbart.