2020-09-15, 09:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Såg på fejjan att hon nu ska sälja badtunna för att hon ska bygga om altanen och diverse insynsskydd då hon nu fått bygglov på ett staket. Det var inte många månader sen hon flyttade in.
Citera
2020-09-16, 08:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag ser att hon är ”hälsocoach”.
Samtidigt verkar hon leva på pulverdrycker och Nocco? Har sönderpumpade läppar av alla fillers samt någon sorts hudutslag, antagligen pga den dålig kosten?

Har folk så dålig koll numera på vad som är sunt att äta att de köper hennes ”coachning” eller är det för att hon är C-kändis som folk anlitar henne?
Dålig reklam för de produkter hon säljer. Hon är ju ständigt sjuk, sonen också.
Är det inte pulver och läsk så är det nån slags milkshake baserad på Oreo-kakor.

Förra veckan var hon till Bobbys salong och blekte slingor i håret, ett nästan kind mot kind foto med Bobby, färgade fransarna, bättrade på brynen, blekte sedan tänderna hos Kroppskliniken och åkte på kvällen till Anna Book på 50-årskalas trots att hon kände sig krasslig... Snoriga och av och till febriga sonen, som likt My har nedsatt immunförsvar, sattes på ett plan ner till pappan.

My tycker att det är viktigt att använda sunt förnuft och stanna hemma om man är sjuk. Eeh?

"I övrigt, håll avstånd, tvätta händerna, sprita, och använd sunt förnuft = stanna hemma om du är sjuk 😤🙈"

https://mymartens.se/2020/09/15/anvand-sunt-fornuft-stanna-hemma-om-du-ar-sjuk-ta-en-dag-extra-hemma-for-sakerhets-skull/#comments
Citera
2020-09-16, 08:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Såg på fejjan att hon nu ska sälja badtunna för att hon ska bygga om altanen och diverse insynsskydd då hon nu fått bygglov på ett staket. Det var inte många månader sen hon flyttade in.
Ja, det bästa vore ett högt plank runt hela gräsplätten. De har ju redan ett Gunnebostängsel med vildvin längs gaveln.
I somras såg det ut som Taikons där. Studsmatta, liten pool, jätteparasoll, solstolar, altanen full av konstrottingmöbler, palm, bord och stolar.
Citera
2020-09-16, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dålig reklam för de produkter hon säljer. Hon är ju ständigt sjuk, sonen också.
Är det inte pulver och läsk så är det nån slags milkshake baserad på Oreo-kakor.

Förra veckan var hon till Bobbys salong och blekte slingor i håret, ett nästan kind mot kind foto med Bobby, färgade fransarna, bättrade på brynen, blekte sedan tänderna hos Kroppskliniken och åkte på kvällen till Anna Book på 50-årskalas trots att hon kände sig krasslig... Snoriga och av och till febriga sonen, som likt My har nedsatt immunförsvar, sattes på ett plan ner till pappan.

My tycker att det är viktigt att använda sunt förnuft och stanna hemma om man är sjuk. Eeh?

"I övrigt, håll avstånd, tvätta händerna, sprita, och använd sunt förnuft = stanna hemma om du är sjuk 😤🙈"

https://mymartens.se/2020/09/15/anvand-sunt-fornuft-stanna-hemma-om-du-ar-sjuk-ta-en-dag-extra-hemma-for-sakerhets-skull/#comments

Ja herregud.
Hon borde äta mat istället för alla pulver och milkshakes, det är klart hon får nedsatt immunförsvar av att stoppa i sig en massa industriell skit.
Hemlagade rätter av färsk fisk, bra kött, flera portioner frukt och grönsaker per dag, sömn och vila, och drick bara vatten är mitt gratis hälsotips till hälsocoachen!
Citera
2020-09-25, 20:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ja herregud.
Hon borde äta mat istället för alla pulver och milkshakes, det är klart hon får nedsatt immunförsvar av att stoppa i sig en massa industriell skit.
Hemlagade rätter av färsk fisk, bra kött, flera portioner frukt och grönsaker per dag, sömn och vila, och drick bara vatten är mitt gratis hälsotips till hälsocoachen!

"Jag är licensierad PT och kostrådgivare." Men då ljuger pigan... Hon har, enligt många, inte fullföljt nån utbildning. Visa upp beviset.
Om hon är kostrådgivare - varför lever hon på smoothies (vissa med Oreo-kakor i) , proteinpulver, piller och latte? Hon och sonen är kroniskt sjuka och har nedsatt immunförsvar. Hon har tydligen ställt diagnosen själv.

Sonen får också smoothies och pulver. Hoppas han äter ordentligt i skolan.
Hon har spårat ur fullständigt. Visar upp en badbild och berömmer sig själv, att hon är 32 år och har en son på 10 år men ändå en så fantastisk kropp.
Nån kommenterade att hon inte nämnde fettsugningen hon gjorde... Hon har fillers i läpparna ibland och har fixat tuttarna och säkert nåt mer. När jag var 32 var jag smal och vältränad. Det av husmanskost och vardagsmotion.
Att lura på folk piller, pulver, hårprodukter, träningskläder och coachning borde vara straffbart.
Citera
2020-09-25, 23:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag ser att hon är ”hälsocoach”.
Samtidigt verkar hon leva på pulverdrycker och Nocco? Har sönderpumpade läppar av alla fillers samt någon sorts hudutslag, antagligen pga den dålig kosten?

Har folk så dålig koll numera på vad som är sunt att äta att de köper hennes ”coachning” eller är det för att hon är C-kändis som folk anlitar henne?

Citat:
"Jag är licensierad PT och kostrådgivare." Men då ljuger pigan... Hon har, enligt många, inte fullföljt nån utbildning. Visa upp beviset.
Om hon är kostrådgivare - varför lever hon på smoothies (vissa med Oreo-kakor i) , proteinpulver, piller och latte? Hon och sonen är kroniskt sjuka och har nedsatt immunförsvar. Hon har tydligen ställt diagnosen själv.

Sonen får också smoothies och pulver. Hoppas han äter ordentligt i skolan.
Hon har spårat ur fullständigt. Visar upp en badbild och berömmer sig själv, att hon är 32 år och har en son på 10 år men ändå en så fantastisk kropp.
Nån kommenterade att hon inte nämnde fettsugningen hon gjorde... Hon har fillers i läpparna ibland och har fixat tuttarna och säkert nåt mer. När jag var 32 var jag smal och vältränad. Det av husmanskost och vardagsmotion.
Att lura på folk piller, pulver, hårprodukter, träningskläder och coachning borde vara straffbart.
Tyvärr kan ju vilken idiot som helst kalla sig kostrådgivare, men jag skulle ju inte ta några som helst kostråd av någon som bälgar energidryck och håller på med pulver.

Håller med TPL att det är husmanskost och att röra på sig som gäller. Äta normala portioner och varierat är den absolut bästa vägen. Jag närmar mig de 50 och jag har lätt att lägga på mig, men det som gäller är disciplin med maten och träningen. Men självklart kan man äta lite fel ibland, man blir inte fet på en brakmåltid då och då, men om man äter osunt mest hela tiden, ja då har ju det som effekt.
Citera
2020-09-26, 18:28
Medlem
Ja hela hennes försvarstal där var ju lätt skrattretande. Alla hennes utbildningar kan vilken idiot som helst klara. Det svåra är ju att ha en egen kropp o livsstil som övertygar kunderna att man vet vad man snackar om och kan leverera resultat.

Hade aldrig tagit hjälp av en person som säljer ut sig själv så totalt med alla samarbeten för kläder, smink hårprylar, dieter träningsresor etc när personen själv är rätt överviktigt och uppenbarligen inte kan ta hand om sig själv eller sitt barn(vem fan ger sitt barn smoothies o shakes till frukost???)

Sen att hon använder där där glitterfiltret för att förgylla alla sina poster är ju rätt patetiskt för en kvinna på 32 år. Läser man sen hennes blogg så blir det ju rätt tydligt att hon själv inte drar sig för att näthata mot andra när det passar henne på samma sätt som hon klagar på andra som inte håller sig hemma när de är sjuka osv och sen lägger hon upp att hon är på tröningsresor, skickar lilleman med flyget när han har feber osv.

Hycklare!
Citera
2020-09-26, 20:51
Medlem
TPLs avatar
Kostrådgivarens kundvagn innehöll bland annat Felix oxpytt och en Marabou chokladkaka.
Djupfryst avocado i tärningar och bär.
Fattar inte varför hon inte lagar mat från grunden. Då skulle hon inte behöva alla jävla kosttillskott.
Äcklas varje gång jag ser de där metallsugrören.
Vet att det finns särskilda flaskborstar till dem men tvivlar på att det blir rent. Inte konstigt att de är sjuka hela tiden.

Märkligt med de olika märken hon gör reklam för. Ena dagen är ICIW det bästaste bästa, nästa dag är det Gavelo som är bästaste bästa.
Man måste ha bra fantasi för att kunna ljuga ihop allt det där för sitt uppehälle.

Bloggen är så illa skriven. Om hon vill framstå som seriös måste hon ha någon som korrekturläser.
Citera
2020-09-26, 22:13
Medlem
Citat:
Kostrådgivarens kundvagn innehöll bland annat Felix oxpytt och en Marabou chokladkaka.
Djupfryst avocado i tärningar och bär.
Fattar inte varför hon inte lagar mat från grunden. Då skulle hon inte behöva alla jävla kosttillskott.
Äcklas varje gång jag ser de där metallsugrören.
Vet att det finns särskilda flaskborstar till dem men tvivlar på att det blir rent. Inte konstigt att de är sjuka hela tiden.

Märkligt med de olika märken hon gör reklam för. Ena dagen är ICIW det bästaste bästa, nästa dag är det Gavelo som är bästaste bästa.
Man måste ha bra fantasi för att kunna ljuga ihop allt det där för sitt uppehälle.

Bloggen är så illa skriven. Om hon vill framstå som seriös måste hon ha någon som korrekturläser.

Håller med. Men anledningen till att hon har så många följare trots att hon är trash är väl att hon är som en bilolycka. Människor dras till att ta del av misslyckanden, misär och elände. Får egna livet att kännas bättre. Det kan inte vara inte en enda som följer henne pga få inspiration på hälso- eller träningsplanet..??
Citera
2020-09-27, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ton.holme
Håller med. Men anledningen till att hon har så många följare trots att hon är trash är väl att hon är som en bilolycka. Människor dras till att ta del av misslyckanden, misär och elände. Får egna livet att kännas bättre. Det kan inte vara inte en enda som följer henne pga få inspiration på hälso- eller träningsplanet..??
Drygt 50k följare medan Max 2-3% ens har orkat klicka gilla på hennes hyllning till sig själv. Rätt illa.

Bilolycka som sagt
Citera
2020-09-30, 06:19
Medlem
Är hon singel igen? Inte sett hennes snubbe på vare sig bloggen eller instagram på sistone.
Citera
2020-09-30, 08:05
Medlem
Då hade hon säkert gjort en större grej av det.
Tror snarare att det är mer fokus på hennes usla erbjudanden och samarbeten nu.

Han dyker säkert upp sen när hon behöver lite mer draghjälp på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in