2020-09-29, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Vet ikke. Kanskje han trodde at klokka var 11:06, eller at det føltes slik. Klokken skulle stilles tilbake en time den dagen? eller et par dager tidligere, og da kanskje det hang litt gjenn et par dager etterpå og det føles som at klokka var 11 når den egentlig var 10. Vet ikke når de spiser lunch i Futurum, om det er 11 eller 11:30. Dessuten er jo ikke 10:06 langt unna.
Klokka skulle stilles siste søndag i oktober.
Jeg har ikke tro på at han skulle ha trodd at klokka var 11.06 da klokka var 10.06 eller at det kan ha føltes slik, ettersom han forklarte at han ikke ringte til AE før lunsj. Lunsj bruker vel som regel å være til faste tider.

Tenker du feks at han var til lunsj ca 9.45-10.05 og trodde at klokka var 10.45-11.05. og at han ringte 10.06 og trodde at klokka var 11.06?
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-29 kl. 12:22.
Citera
2020-09-29, 12:01
Medlem
Citat:
Hvorfor skulle noen forfalske en oppringning for å lage hull i hans alibi?
Fordi noen ønsket at TH skulle bli mistenkt?
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-29 kl. 12:06.
Citera
2020-09-29, 12:13
Medlem
Citat:
Først skreiv du at du har prøvd i lang tid å finne link og at det kanskje var i VG spesial du leste det. Du ble spurt om dette i går. Normalt er du jo veldig flinkt til å finne artkler. At du prøver å fremstille politiet som at de har tunnelsyn er jo ikke noe nytt.
Vil du svare på hvor jeg ble spurt om dette på søndag og fortelle om hvem som spurte og vise til link til det eventuelle innlegget? Jeg kan ikke finne det.
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvor ble jeg spurt om dette i går? Link til innlegg?
Denne artikkelen var ikke så lett å finne. De fleste artikler tar det kun noen få sekunder å finne.
Jeg driver ikke og vrir og vender på ting for å fremstille politiet som at de har tunnelsyn nei.
Citera
2020-09-29, 12:18
Bannlyst
Citat:
Fordi noen ønsket at TH skulle bli mistenkt?

Det hender at jeg husker feil, men jeg mener at jeg husker rett i dette tilfellet ang. at spørsmålet var til Havhest.
Citera
2020-09-29, 12:23
Medlem
Citat:
Det hender at jeg husker feil, men jeg mener at jeg husker rett i dette tilfellet ang. at spørsmålet var til Havhest.
Ja, og hva med det? Ønsker du ikke kommentarer med innspill fra andre enn de som du har sitert?
Citera
2020-09-29, 12:27
Medlem
Citat:
Det, eller at du rett og slett aldri har lest noen steder at han ble undersøkt den 31.10 og 1 november, men at du prøver å vri og vende på artikler for prøve å vinkle det som at politiet har tunnelsyn.
Er det en slags regel her på FB som jeg ikke vet om? Er det kun du som har "lov" til å sitere innlegg som ikke var skrevet som svar på et av dine innlegg?
Citera
2020-09-29, 12:29
Bannlyst
Citat:
Klokka skulle stilles siste søndag i oktober.
Jeg har ikke tro på at han skulle ha trodd at klokka var 11.06 da klokka var 10.06 eller at det kan ha føltes slik, ettersom han forklarte at han ikke ringte til AE før lunsj. Lunsj bruker vel som regel å være til faste tider.

Klokken skulle stilles natt til 28 oktober 2018, det er vi enig i.
Går vel fint ann at det føles som at klokka er 11, når den egentlig er 10. Tar noen dager før at kroppen blir vant til dette. Noen arbeidsplasser tar lunch kl. 11, noen 11:30, noen 12:00. Har ogslå litt med når man starter på jobb. Når man starter kl 7 om morgenen som de gjør på Futurum, så er 11 et fint tidspunkt. Men hvis du jobber i butikk og starter kl. 10 f.eks. så er det lite hensiktsmessig å ta lunch etter bare en time. Og som sagt, hvis lunch der er klokken 11, så er 10.07 veldig nært.
Citera
2020-09-29, 12:34
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Vet ikke. Kanskje han trodde at klokka var 11:06, eller at det føltes slik. Klokken skulle stilles tilbake en time den dagen? eller et par dager tidligere, og da kanskje det hang litt gjenn et par dager etterpå og det føles som at klokka var 11 når den egentlig var 10. Vet ikke når de spiser lunch i Futurum, om det er 11 eller 11:30. Dessuten er jo ikke 10:06 langt unna.
1006, 1007 må sees i sammenheng med 0906 og 1306, 1308. 1113, 1114 var trolig forsinket 1106, 1107 -hendelser.

I tillegg er det sammenheng mellom 1118 og 1318.

Hvorfor TH slettet de to første er en gåte.
Citera
2020-09-29, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ja, og hva med det? Ønsker du ikke kommentarer med innspill fra andre enn de som du har sitert?

Jo, jeg kan kommentere hvis Havhest nekter å svare. Det vil jo tiden vise. Men det har med normal folkeskikk å gjøre at når man spør en person, så lar du den personen svare. Det er ikke folkeskikk å avskjære Havhest på den måten som du gjør. Jeg skjønner at du er engasjert i denne saken, men jeg vil påstå at du blir tatt mere seriøst hvis du lar folk få svare på spørsmålene de blir stilt.
Her ser du Bauge i debatt på tv, han som avskjærer folk hele tiden. Men det eneste han oppnår er at alle sitter å ler av han, og ikke tar han så seriøst.
https://www.youtube.com/watch?v=cmliqlHPKz0
Citera
2020-09-29, 12:43
Medlem
Synes jeg ser for meg TH sitte å planlegge dette spektakulære rigget med følgende smarte punkter (noe ironisk). Hypotesen er jo at han har planlagt dette i lang tid, siden han er god på å planlegge.

Dra senere på jobb enn vanlig. Utenom rutine er jo ikke mistenksomt.
Være på jobben som ligger i nabolaget omtrent, kun 10 min unna. Sterkt alibi.
Ringe hjem etter kort tid selv om vet at da har det skjedd ting i huset.
Slette disse anropene etterpå
Si at ikke har ringt
Si at ikke har slettet anrop
Ringe masse hjem under arbeidsdagen
Late som er bekymret istedenfor å late som ikke vet noe som helst om situasjon hjemme.
Ikke gå inn når kommer hjem.
Ringe AE sin tlf når kommer hjem, fra fasttlf. Da ligger tlf hennes i stuen.
Si etterpå at ikke hørte den ringte, selv om vet at bør høre den fra fasttlf i huset.
Si at så ikke AE sin telefon, selv om vet at den lå på "sin vante plass".

Ja, det høres ut som en veldig god mesterplan som er planlagt kjempelenge.
Meget grundig gjennomtenkt i alle de viktige detaljene.
Citera
2020-09-29, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
1006, 1007 må sees i sammenheng med 0906 og 1306, 1308. 1113, 1114 var trolig forsinket 1106, 1107 -hendelser.

I tillegg er det sammenheng mellom 1118 og 1318.

Hvorfor TH slettet de to første er en gåte.

Du har et poeng. Mange samtaler som er akkurat 6 minutter over.
Citera
2020-09-29, 12:55
Bannlyst
Citat:
Er det en slags regel her på FB som jeg ikke vet om? Er det kun du som har "lov" til å sitere innlegg som ikke var skrevet som svar på et av dine innlegg?

Det er når man stiller en person et spørsmål jeg snakker om, og ikke et avsluttende svar, det blir noe helt annet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in