2020-09-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hvor høy er lønningsansvarlig. Er hun helt uskyldig som alle tror. MB mente å høre th i bakgrunnen. Kan hun ha snakket med th om planen. Hvorfor er politiet opptatt av dialog med barna. Har de opplysninger å meddele. Virker som politiet ønsker å flytte på drapstidspunktet, men kan være misforståelse.
Etter å ha lest ditt innlegg nå, kom det en vill teori som jeg ikke tror på:
(Det ble ringt fra lønningsansvarligs telefon til AEs mobil. Den oppringningen ble ikke besvart. Deretter ble det ringt fra AEs mobil til lønningsansvarligs telefon kl 8.45. Samtalen varte til 8.56). Hva om dette ikke var en samtale? Kan den som mottok samtalen på lønningsansvarligs telefon kl 8.45 ha "holdt linjen", kastet seg inn i en bil og kommet i bil til S4 kl 8.56? Og telefon-"samtalen" ble brutt kl 8.56 ved at AEs mobil i S4 ble lagt på?
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-26 kl. 21:39.
Citera
2020-09-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Etter å ha lest ditt innlegg nå, kom det en vill teori som jeg ikke tror på:
(Det ble ringt fra lønningsansvarligs telefon til AEs mobil. Den oppringningen ble ikke besvart. Deretter ble det ringt fra AEs mobil til lønningsansvarligs telefon kl 8.45. Samtalen varte til 8.56). Hva om dette ikke var en samtale? Kan den som mottok samtalen på lønningsansvarligs telefon kl 8.45 ha "holdt linjen", kastet seg inn i en bil og kommet i bil til S4 kl 8.56? Og telefon-"samtalen" ble brutt kl 8.56 ved at AEs mobil i S4 ble lagt på?

Nei og nei, dette blir bare villere og villere
Citera
2020-09-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Nei og nei, dette blir bare villere og villere
Ok. Takk! Men hvorfor ble den telefonsamtalen avsluttet innenfor samme minutt som en bil kom og gikk i S4?
Citera
2020-09-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ok. Takk! Men hvorfor ble den telefonsamtalen avsluttet innenfor samme minutt som en bil kom og gikk i S4?

Spør TH, han sitter på fasiten.
Citera
2020-09-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Spør TH, han sitter på fasiten.
Bør jeg ringe og spørre mener du?
AE kan kanskje ha avsluttet samtalen akkurat da fordi hun eventuelt så at noen kom i bil?
Men det har ikke blitt opplyst om telefonsamtalen ble avsluttet før eller etter at den bilen ble observert ved S4.
Citera
2020-09-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullbakke
Så bra at vi kan være enige om at politiet ikke har hatt tunnelsyn slik jeg har sett at du har skrevet tidligere
Det var ikke akkurat det jeg skrev. Jeg skrev "det er veldig positivt at i alle fall noen etterforskere ikke har tunellsyn". Men det er alltid hyggelig med blide folk
Hvorfor får jeg inntrykk av at vi har konversert tidligere? :-)
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-26 kl. 21:57.
Citera
2020-09-26, 21:59
Medlem
Citat:
Det var ikke akkurat det jeg skrev. Jeg skrev "det er veldig positivt at i alle fall noen etterforskere ikke har tunellsyn". Men det er alltid hyggelig med blide folk
1 av 40 pluss innleide eksperter. Synd de ikke har enkelte forumdeltakere på lønningslisten. De vet lite om saken og har ikke tunnellsyn.
Citera
2020-09-26, 21:59
Medlem
Citat:

Men det betyr jo at politiet i sin helhet ikke har hatt tunnelsyn
Citera
2020-09-26, 22:01
Medlem
Tom Hagen skal også ha sagt til politiet at Anne-Elisabeth «er god til å skrive» og at hun er kunstnerisk anlagt og at hun er glad i mennesker, «spesielt de som ikke er helt A4». I tillegg har han fortalt at hun hadde «venner i alle miljøer».
(Fra Nettavisen-artikkelen).

Husker jeg rett angående at AE hadde utført sekretærarbeid el.l. for TH?
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-26 kl. 22:12.
Citera
2020-09-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
1 av 40 pluss innleide eksperter. Synd de ikke har enkelte forumdeltakere på lønningslisten. De vet lite om saken og har ikke tunnellsyn.
Mente du at 1 av 40 ikke har tunellsyn?
Citera
2020-09-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullbakke
Men det betyr jo at politiet i sin helhet ikke har hatt tunnelsyn
Jo. Men hvis f.eks 90% av etterforskerne har tunellsyn og 10% av etterforskerne ikke har tunellsyn, så vil kanskje de 90%-ene av etterforskerne kunne påvirke etterforskningen og ressursbruken negativt.

Noen burde lage en "ut-av-tunellen-sang" til Kling og Klang
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-26 kl. 22:13.
Citera
2020-09-26, 22:16
Medlem
Legokatts avatar
Var Hettemannen en A3 person med "innavl fot" og dysleksi? Kanskje prøvde ikke GM å skrive skummelt språk i trusselbrev.. det var slik han skrev til vanlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in