Citat:
Ursprungligen postat av
Perlmutter
Du ljuger. Finns ingen anledning att lita på något anonymt Flashback troll.
Jag bor i storstan. Och det sats gym jag var på är proppfulllt. Likaså butikerna. Gamla rör sig ute som vanligt med sina rullatorer.
Jag gav er ett tips. Att besöka antennvägen i Tyresö. Där finns en boule plan. Där hela Tyresös pensionärselit träffas varje dag. För att spela boule på en liten grusplan ett stenkast från Lidl. Ett femtiotal pensionärer från PRO, utan masker och distansering. Dom är där under förmiddagen för alla som vill titta. 65-90 år gamla.
Du är ett sinnessjukt lögnaktig as. Inget annat.
Alla kan med egna ögon få bevis för det jag skrev.
Dina lögner rör sig bara uppe i någon verklighetsfrånvända sinnessjuk galning huvud.
Det räcker att ta sig en titt på din posthistorik för att inse att du borde sitta inspärrad, om du inte redan gör det?
Istället för att spendera värdefull tid på flashback och skriva ignoranta inlägg borde du se till att gå ut grundskolan med godkända betyg, framförallt i svenska!
Att du inte har begripit någonting av denna pandemin säger ju faktiskt inte så mycket, du verkar ju i det närmaste efterbliven.
Det är ju bra för dessa äldre människor att de är ute och spelar boule? De har ju fått lida enormt under alla dessa månader de varit tvugna att isolera sig.🙋🏼♀️