2020-09-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ja stäng gränsen, det är det mest vettiga i detta läget. Köpenhamnsområdet är väl det mest tättbefolkade i Norden (tror jag). Danmark har inte skött detta bra.

Köpenhamn är bara något mer tätbefolkat än Malmö. Övriga Danmark är mycket mindre tätbefolkat än Sverige.
Citera
2020-09-24, 17:32
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Vad exakt vill du veta.
Dödskurvan fortsätter ligga extremt lågt överallt där man säger att smittspridningen ökar. Då de flesta av er svagaste gamlingar har ruttnat bort.
Sen kan vem som helst visa positivt.
Vi har 85 årinhar i rullatorn inne på Ica. Medan du bara fortsätter sitta här i din ensamhet och uppviglar. För mer restriktioner och psykologisk terror.
Ni är inte på något sätt mentalt friska personer. Vi snackar grav psykisk sjukdom. Vem som helst kan gå tillbaka i min historik. Och se att jag haft rätt angående precis allt när det kommer till låtsas pandemin.
Men den går ju upp där så någon förklaring måste du väl ha. Vad gör de för fel?
Citera
2020-09-24, 17:33
Medlem
.Dostoj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Väntar fortfarande på massdöden. Det dör 300 personer per dag i Sverige. 3 av dom i denna förkylning, om ens det. Hur har folk mage att vara alarmister när så gott som ingen längre dör?

Förmodar att du har en väldigt liten umgängeskrets. Jag har inte det och känner många yngre som legat på både hjärtakuten, fått blodproppar samt andra som har bestående men/påverkan/skador fortfarande efter att ha insjunknat i våras och testat positivt. Du förstår alltså inte att detta handlar inte om en vanlig förkylning utan ett virus som påverkar viktiga organ, även hos yngre friska.
Citera
2020-09-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Köpenhamn är bara något mer tätbefolkat än Malmö. Övriga Danmark är mycket mindre tätbefolkat än Sverige.

Jag får tro på vad du säger, Själland är tättbefolkat men Jylland lite ödsligt. Jag återkommer kanske med friska inlägg.
Citera
2020-09-24, 17:35
Medlem
I Halmstads BK har nu tränaren Haglund drabbats av viruset samt 3 av spelarna. Två andra tränare eller materialare verkar också ha drabbats.

Detta är lite oväntat. Halland har ju inte varit en oroshärd tidigare.
Citera
2020-09-24, 17:35
Medlem
Citat:
Det är mycket oroande. Hög smitta i Köpenhamnsområdet kommer att drabba Skåne. Vi måste stänga gränsen.

Det behövs inte. Som jag skrev. Dom svagaste av er gamla slobs är döda. Sverige har nu uppnått flock immunitet.
Jag kommer få rätt igen, det är en garanti.

Ska vi tro på er alarmistiska troll eller Pfizers före detta rådgivare som går i garanti för att i princip alla positiva tester är falska.
Most of The positive are false.
Kineserna säljer billigt producerade test kit för miljarder. Ni tror seriöst att man kan avgöra exakt virustyp med hjälp av ett snabbtest, som tar några minuter. Haha.
Detta är ju helt otroligt Boys.

https://youtu.be/wionHLUG2uM
Citera
2020-09-24, 17:37
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
...

Och Boris Johnson sökte visst bara en second opinion då ha inte verkar ha lyssnat på Tegnell:

...
Pinsam rubrik av Expressen. Mellonivå
Inte så konstigt att han hör med AT, ffa som Sverige har en avvikande strategi. Det finns säkert en del info och lärdomar att ta del av.
Citera
2020-09-24, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Dostoj.
Förmodar att du har en väldigt liten umgängeskrets. Jag har inte det och känner många yngre som legat på både hjärtakuten, fått blodproppar samt andra som har bestående men/påverkan/skador fortfarande efter att ha insjunknat i våras och testat positivt. Du förstår alltså inte att detta handlar inte om en vanlig förkylning utan ett virus som påverkar viktiga organ, även hos yngre friska.

Rena lögner. Om det stämde så skulle inte folk gå runt som vanligt i matbutikerna och gymmen skulle inte vara proppfulla.
Det är verkligen sjukt hur man kan sitta och ljuga ihop sådant här trams. Hela din umgängeskrets är fylld av knvalider efter corona. Det låter jätteroligt.
Citera
2020-09-24, 17:43
Medlem
Citat:
I Halmstads BK har nu tränaren Haglund drabbats av viruset samt 3 av spelarna. Två andra tränare eller materialare verkar också ha drabbats.

Detta är lite oväntat. Halland har ju inte varit en oroshärd tidigare.

Varför oväntat när vem som helst kan visa positivt. Dessutom, strategin har gått ut på att inte stänga ner. Tror du att det går att stoppa ett corona virus från att sprida sig landet över i ett öppet samhälle. Det går lika lite som med vilken virusjukdom som helst. Kräksjukan sprids otroligt lätt. Ändå är det flera miljoner som inte får några symptom eller är mottaglig.
Erat intellekt ligger på en rump nisses nivå. Om inte lägre.
Citera
2020-09-24, 17:43
Medlem
.Dostoj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Rena lögner. Om det stämde så skulle inte folk gå runt som vanligt i matbutikerna och gymmen skulle inte vara proppfulla.
Det är verkligen sjukt hur man kan sitta och ljuga ihop sådant här trams. Hela din umgängeskrets är fylld av knvalider efter corona. Det låter jätteroligt.

Finns inte ett lögn i det jag skrivit. Jag känner flera som har vårdats på hjärtakuten samt några som fortfarande har men efter att ha testat positivt i våras. Så knip igen kakhålet. Detta är helt sant. Förmodligen bor ni i några ödsliga hålor och har inte stött på dessa fall i er bekantskapskrets.
Citera
2020-09-24, 17:46
Medlem
IMBILDENs avatar
Zlatan har fått Corona, så nu är väl hans karriär över.
Det hade den väl kanske varit ändå, för han börjar ju bli till åren.
Tycker ändå det är lite tragiskt slut på en fotbollskarriär.

https://www.aftonbladet.se/

Hörde på TV4 att uppåt 100 tusen svenskar bedöms ha fått men från sin Covid 19, infektion. Låter som sinnessjukt höga siffror. Vad kommer inte det rehabbehovet kosta samhället? Fan vad jag önskar mig ett vaccin så det här eländet tar slut någon gång. För varje vecka som går så blir det bara värre och värre.
Citera
2020-09-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Dostoj.
Finns inte ett lögn i det jag skrivit. Jag känner flera som har vårdats på hjärtakuten samt några som fortfarande har men efter att ha testat positivt i våras. Så knip igen kakhålet. Detta är helt sant. Förmodligen bor ni i några ödsliga hålor och har inte stött på dessa fall i er bekantskapskrets.

Du ljuger. Finns ingen anledning att lita på något anonymt Flashback troll.
Jag bor i storstan. Och det sats gym jag var på är proppfulllt. Likaså butikerna. Gamla rör sig ute som vanligt med sina rullatorer.
Jag gav er ett tips. Att besöka antennvägen i Tyresö. Där finns en boule plan. Där hela Tyresös pensionärselit träffas varje dag. För att spela boule på en liten grusplan ett stenkast från Lidl. Ett femtiotal pensionärer från PRO, utan masker och distansering. Dom är där under förmiddagen för alla som vill titta. 65-90 år gamla.
Du är ett sinnessjukt lögnaktig as. Inget annat.
Alla kan med egna ögon få bevis för det jag skrev.
Dina lögner rör sig bara uppe i någon verklighetsfrånvända sinnessjuk galning huvud.
Senast redigerad av Perlmutter 2020-09-24 kl. 17:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in