Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Det tror jag inte. Men du tänkte inte innan du svarade och du har ingen dotter... förmodligen inte heller en flickvän.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Trevligt! Får du ut mycket av dina relationer eller går du direkt på oskulder?
Okej, du är alltså inte ute efter debatt utan bara efter att få dina egna fördomar bekräftade, fördomar som du har köpt rakt av från din uppenbart feministaktivistiska dotters utsagor.
Det finns skäl att titta på kvinnors egen del i den sexuella revolutionen och det Sex & the City-narrativ som lett hit. Det finns även skäl att ifrågasätta att en så stor del av din dotters väninnor uppger sig ”känna” sig våldtagna i sina relationer. Vad grundar det sig på? Våld i relationen eller att kvinnor ges tolkningsföreträde och uppmanas att ta på sig offerkoftan när det börjar göra ont i röven av att åka på kukkarusellen?
Och innan du återanvänder dina slitna feministstinkande klyschor om att alla som ifrågasätter dig per automatik är källarboende incel-neckbeards kan jag meddela dig att så inte är fallet. Även jag har barn, två stycken varav en dotter. Båda är i tonåren och båda är uppfostrade med goda värderingar. Där har vi som föräldrar också ett ansvar. Var fanns du när din dotters självbild och omvärldsuppfattning formades? Eller du klädde dig i fittmössa och skrek ”You go, girl” när hon kom hem med smink i ansiktet när hon var tretton?
Det finns många som ska dela den moderna postmarxistiska dystopins ansvarsbördor. Man ska heller inte aningslöst köpa kvinnors klagovisor för i många fall skiftar offerkoftan med humöret. Det är din uppgift som far att ge din dotter värderingar som gör att hon inte blir det lokala flyktingboendets spermastrumpa.
Sedan är den judiska paradgrenen porr naturligtvis skadlig och ytterst bara ännu ett bevis på ett degenererat samhälle men det är din skyldighet som far att först och främst själv förstå detta och sedan förmedla det till dina barn.