2020-09-24, 13:05
Avstängd
Xpander-s avatar
ni låter ju era unga döttrar groomas av de värsta slöddret, och tjejerna är lättlurade. de tycker det är tufft, coola grabbar, sedan får de smaka på grov porr i eran källare, medans ni sitter och känner er toleranta..

total dekadens av samhället, och resultatet av kvinnors egna handlande..

sedan har vi sida upp och sida ner på denna sida med trådar om reko män som lyckats bra i livet, har bra jobb, bra ekonomi som ser bra ut men aldrig får knulla. Det är kvinnor som valt bort dessa. Med tanke på att kvinnor gör dessa val, varför klaga. Du börjar ni genast anklaga dem för att vara kvinnohatare, incels mm, för de har gjort INGENTING mot kvinnor
Senast redigerad av Xpander- 2020-09-24 kl. 13:09.
Citera
2020-09-24, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vad är det för fel på samhället?

Har en dotter och hon är trött, skittrött och uppgiven!

Varför?

Jo, killars syn och snack om sex och intimitet är obehagligt för henne och hennes kompisar. Fem av hennes vänner upplever att de blivit våldtagna av sin pojkvän. Hon har gått med på saker hon inte vill. Enligt henne kollar alla killar i hennes ålder på porr.

Porr med unga tjejer! Söner och pappor kollar på samma saker.

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL?

Ni män/fädrar/pojkvänner.... är det ok att få unga tjejer att bli rädda för intimitet?

Jag är f-n mörkrädd på riktigt!!!!
Kan du inte istället lära din dottar att säga nej och ha lite ryggrad? Oberoende om det är sex eller något annat kommer hon förbli ett offer och utnyttjas av människor som vill illa och tar sig friheter på andras bekostnad. När man växer upp och blir vuxen har man ett ansvar att lära sig att inte bli utnyttjad av andra. Låter snarare som du misslyckats som förälder. Sluta klandra män för män har inte ett ansvar för kvinnors handlingar(eller avsaknad av sådana). Offermentalitet
Citera
2020-09-24, 13:15
Medlem
Vilka enormt tråkiga svar en trådskaparen får av vissa.

Som förälder tycker jag man bör lära ungdomar att både säga ifrån till sådant man inte vill, men ännu viktigare är att vara lyhörd och respektfull till vad den andre vill och inte vill.
Citera
2020-09-24, 13:20
Medlem
Ingen tvingar tjejer att sära på benen. Lära dina ungar att ta eget ansvar och sluta curla dem hela livet.
Citera
2020-09-24, 13:21
Avslutad
Citat:
Det tror jag inte. Men du tänkte inte innan du svarade och du har ingen dotter... förmodligen inte heller en flickvän.

Citat:
Trevligt! Får du ut mycket av dina relationer eller går du direkt på oskulder?
Okej, du är alltså inte ute efter debatt utan bara efter att få dina egna fördomar bekräftade, fördomar som du har köpt rakt av från din uppenbart feministaktivistiska dotters utsagor.

Det finns skäl att titta på kvinnors egen del i den sexuella revolutionen och det Sex & the City-narrativ som lett hit. Det finns även skäl att ifrågasätta att en så stor del av din dotters väninnor uppger sig ”känna” sig våldtagna i sina relationer. Vad grundar det sig på? Våld i relationen eller att kvinnor ges tolkningsföreträde och uppmanas att ta på sig offerkoftan när det börjar göra ont i röven av att åka på kukkarusellen?

Och innan du återanvänder dina slitna feministstinkande klyschor om att alla som ifrågasätter dig per automatik är källarboende incel-neckbeards kan jag meddela dig att så inte är fallet. Även jag har barn, två stycken varav en dotter. Båda är i tonåren och båda är uppfostrade med goda värderingar. Där har vi som föräldrar också ett ansvar. Var fanns du när din dotters självbild och omvärldsuppfattning formades? Eller du klädde dig i fittmössa och skrek ”You go, girl” när hon kom hem med smink i ansiktet när hon var tretton?

Det finns många som ska dela den moderna postmarxistiska dystopins ansvarsbördor. Man ska heller inte aningslöst köpa kvinnors klagovisor för i många fall skiftar offerkoftan med humöret. Det är din uppgift som far att ge din dotter värderingar som gör att hon inte blir det lokala flyktingboendets spermastrumpa.

Sedan är den judiska paradgrenen porr naturligtvis skadlig och ytterst bara ännu ett bevis på ett degenererat samhälle men det är din skyldighet som far att först och främst själv förstå detta och sedan förmedla det till dina barn.
Senast redigerad av Kalamity 2020-09-24 kl. 13:31.
Citera
2020-09-24, 13:23
Medlem
Citat:

Varför?

Jo, killars syn och snack om sex och intimitet är obehagligt för henne och hennes kompisar. Fem av hennes vänner upplever att de blivit våldtagna av sin pojkvän. Hon har gått med på saker hon inte vill. Enligt henne kollar alla killar i hennes ålder på porr.

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL?

Ni män/fädrar/pojkvänner.... är det ok att få unga tjejer att bli rädda för intimitet?

Alltid någon annans fel, aldrig ditt eget.

Börja ta ansvar som förälder istället för att skylla på någon annan.
Citera
2020-09-24, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Jag har kollat på porr hela mitt liv och jag har aldrig våldtagit någon vad jag vet
Detta är ju också ett problem, du behöver inte ha våldtagit någon. Det räcker med att ett av dina vid tillfället ytterst frivilliga femitvå-ragg tio år senare får för sig att du våldtog henne när hon förläst sig på Valerie Solanas för att du ska kunna åka på röven både juridiskt och socialt. MeToo-hysterin visade tydligt hur det kan gå när idioter köper kvinnors utsagor rakt av. Du behöver inte ha hoppat på någon joggerska bakifrån i motionsspåret för att klassas som en våldtäktsman i sådana som TS ögon. Det räcker med att din före detta sambo plötsligt får för sig och känner att ett av era tvåtusen samlag inte var helt på hennes villkor för att drevet ska kunna gå på sociala medier.

Man måste alltså ta höjd för att kvinnors upplevelser inte alltid speglar verkligheten, vilket TS är tydlig med att han inte gör.
Citera
2020-09-24, 13:30
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Så kvinnorna är skulden till att killar kollar på porr och ser det som verklighet?

Kvinnor som styr porrindustrin?

Du verkar som en intelligent och insiktsfull kvinna. Fråga dina barn hur de ser på sex.

Ett tips från en pappa till en mamma.

Du inser att du sitter och godhetsknarkar för fullt va? jävla whiteknight mangina....patetiskt.

det är ju inte direkt under tvång och pistolhot tjejer hamnar i porrvärlden. dåliga val däremot. och lathet. kvinnor är ju "professionella" by default...de har alltid MÖJLIGHETEN att håva in osing med musslans hjälp.
Citera
2020-09-24, 13:47
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novalue
Kan du inte istället lära din dottar att säga nej och ha lite ryggrad? Oberoende om det är sex eller något annat kommer hon förbli ett offer och utnyttjas av människor som vill illa och tar sig friheter på andras bekostnad. När man växer upp och blir vuxen har man ett ansvar att lära sig att inte bli utnyttjad av andra. Låter snarare som du misslyckats som förälder. Sluta klandra män för män har inte ett ansvar för kvinnors handlingar(eller avsaknad av sådana). Offermentalitet

Du har ingen aning om hur jag är som förälder. Hon pratar med mig, vilket många tonårstjejer inte gör med sina pappor i detta ämne.

Hur saknar jag ryggrad? Utveckla gärna den tanken och hur det kommer sig att du känner behov av att skuldbelägga mig.
Citera
2020-09-24, 13:48
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Ingen tvingar tjejer att sära på benen. Lära dina ungar att ta eget ansvar och sluta curla dem hela livet.
Curla?
Citera
2020-09-24, 13:49
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Du inser att du sitter och godhetsknarkar för fullt va? jävla whiteknight mangina....patetiskt.

det är ju inte direkt under tvång och pistolhot tjejer hamnar i porrvärlden. dåliga val däremot. och lathet. kvinnor är ju "professionella" by default...de har alltid MÖJLIGHETEN att håva in osing med musslans hjälp.
Oj oj.... lever vi i samma värld?
Citera
2020-09-24, 13:49
Medlem
Citat:

Varför?

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL?

Jag förstår dig precis. Jag är konstant mörkrädd själv eftersom alla tycks vara porrskadade känns det som!

Jag vet ingen lösning på problemet mer än att tjejer borde sluta gå runt i string och åtsittande klädsel. Välj säckiga byxor som inte allt för länge sedan. Då spelar inte deras utseende på sex längre. Och killarna som är som vandrande tickande bomber slipper matas med snuskiga bilder och tankar som porren ger dom. Förbjud också porr! Porr är en sjukdom/virus som måste utplånas!

Annars så borde killars mammor titta på skiten med dom och fråga dom om det är så här de önskar att mamma borde pippas som de här porrtjejerna. Man ska ha älska sex tillsammans inte knullas sex!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in