2017-01-07, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Men väljarna verkade gilla Reinfeldt, eftersom de gav honom valsegern två gånger i rad.

Praktidioter ty Reinfeldt gillade inte sina väljare.
Citera
2017-01-07, 13:20
Medlem
MartinStLouiss avatar
För mig är Reinfeldt verkligen värre än Palme.
Citera
2017-06-09, 00:36
Medlem
Nej.

Reinfeldt var en lika stor lurendrejare som Palme.

Tror du att Palme hade en annan erfarenhet av mångkulturen förutom hemlighetsstämplade Bilderbergmöten och jetset-kultur än Reinfeldt?

L.O.L
Citera
2017-07-29, 23:23
Medlem
Alliansregeringen 2006-2014 värsta skiten någonsin. Sossarna nu är nästan lika dåliga. Palme hade även bra sidor. Han höll undan för kapitalister banker och utförsäljningar. Sen att älskade PLO och vänsterslödder i latin syd Amerika är stora minuspoäng. Palme skadade inte Sverige ens 10% av alliansen o dagens sossar gör
Citera
2020-09-22, 19:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Ja, det är han.
Citera
2020-09-22, 20:20
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
När det gäller Palme skipades rättvisa i alla fall och han fick smaka bly.
Citera
2020-09-23, 11:34
Medlem
Slave Marks avatar
Det gick att komma nära Palme och prata med honom.
Kommer ihåg byggstrejken då han pratade med dom genom fönstret på Drottninggatan, själv träffade
jag Palme i Nyckelviken där han han höll tal.
Reinfelt såg jag på väg till Rosenbad omgiven av livvakter.
Nej, min personliga uppfattning får nog bli Reinfelt...
Citera
2026-03-11, 06:46
Medlem
grungewhores avatar
Ingen av dem existerar i ett vacuum. Det är en stringent kontinuitet där vi har 8 nyanser av socialdemokrati i riksdagen, och ju närmare vi kommer dags datum så blir Sverige allt mer vänsterliberalt.

Det börjar med Palme och den långa vandringen genom korridorerna. Detta påverkade alla.

Reinfeldt är ett symptom på detta. Men som påpekats, det är förstås oerhöet naivt att vara Moderat 2026, och peka finger på Palme. Man är en del av samma problem.
Citera
2026-03-11, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Jo han är nog värre, av den enkla anledningen att all landsförädisk verksamhet helt enkelt är mer omfattande än någonsin. Man kan nog inte säga att Reinfeldt är mer ond än vad Palme var, men förutsättningarna att motarbete det svenska folket är ju mycket mer god idag, tack vare människor som Palme.

Palme började väl med den anti-svenska politiken på riktigt som ett eget projekt.

Reinfeldt var värre men hängde mer bara på.

Så Palme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in