Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Du skriver at du tror på kidnappingshypotese, men jeg har mine tvil om det du sier, så man kan jo undre seg over hvorfor du egentlig er her. Nylig skreiv du at hun kanskje hengte seg i trappa og at familien sto bak trusselbrevet, frakting av lik osv, så da kan ikke grunnlaget for kidnappingshypotesen din være så sterk. Du skriver mye, kan ha lange innlegg, men det blir som Sandemose, bare ordsalat uten noe mål og mening.
Kjære vene, det er ikke jeg som etterforsker, derfor er jeg prisgitt den informasjonen jeg har fått, og det er jo heller skralt. Det er ikke mulig å påstå at noen hypoteser er sterke på det grunnlaget.
De som tar trådsannhetene til følge, føler kanskje at alt er åpenbart, men hvis det ikke kan bevises, blir det som å løse rubiks kube, uten å vite hvordan man løser de 4 siste hjørnene. Så langt er det lett, men det er nytteløst, hvis man ikke vet hvordan man går videre.
Det er en grunn til at politiet ikke kan utelukke kidnapping, og det betyr at ingen hypoteser er sterke.
Det er du som sier at du er sikker på at TH er GM, og da er det jo du som har et bekreftelseproblem.
Jeg har forventninger til politi og rettsvesen, og er egentlig mest opptatt av at det skal fungere.
Denne saken er ikke opplagt, utifra det som er fremkommet hittil.
Vi to lever i to forskjellige verdener, men det er ikke mitt problem.