2020-09-20, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Stakkars deg. Fordi jeg sier intervju, (var det egentlig et forhør?) så handler alt for deg om å få bevist at TH er en skurk og en djevel, gjerne også en psykopat, eller en narsissist (hvis du vet hva det er). At TH ikke skriver under på intervjuer beviser absolutt ingenting. Det holder ikke en gang i den lokale gapestokken Nedre Romerike Tingrett.

Å nekte å forklare seg, eller skrive under, kan brukes imot han i retten. Det underbygger at han har noe å skjule.
Citera
2020-09-20, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Hvorfor i all verden skal man samarbeide med noen som mener du er skyldig?

For å få få dem til å forstå at man er uskyldig, i den grad at han hadde hatt rent mel i posen.
Har man ikke rent mel i posen, og har blitt satt fast i avhør slik det tyder på at han har blitt, så er det best å være stille, og sitte stille i båten og håpe på at bølgene skal gi seg.
Historiene hans holder ikke vann. Forklaringene hans spriker. Du har hørt om forhør, og du har hørt om kryssforhør, og det er der han blir tatt. Når politiet omformulerer spørsmålene sine for å kvalitetssikre hans forklaringer. Det er jo derfor han nekter flere avhør og nekter å skrive under. Han skjønner at jo mer han prater, desto mer setter han seg fast. Han klarer rett og slett ikke å ro seg ut av det.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-09-20 kl. 17:44.
Citera
2020-09-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Jeg holder en finger på TH.
Mente holde en knapp på😖
Citera
2020-09-20, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Du skriver at du tror på kidnappingshypotese, men jeg har mine tvil om det du sier, så man kan jo undre seg over hvorfor du egentlig er her. Nylig skreiv du at hun kanskje hengte seg i trappa og at familien sto bak trusselbrevet, frakting av lik osv, så da kan ikke grunnlaget for kidnappingshypotesen din være så sterk. Du skriver mye, kan ha lange innlegg, men det blir som Sandemose, bare ordsalat uten noe mål og mening.
Kjære vene, det er ikke jeg som etterforsker, derfor er jeg prisgitt den informasjonen jeg har fått, og det er jo heller skralt. Det er ikke mulig å påstå at noen hypoteser er sterke på det grunnlaget.
De som tar trådsannhetene til følge, føler kanskje at alt er åpenbart, men hvis det ikke kan bevises, blir det som å løse rubiks kube, uten å vite hvordan man løser de 4 siste hjørnene. Så langt er det lett, men det er nytteløst, hvis man ikke vet hvordan man går videre.
Det er en grunn til at politiet ikke kan utelukke kidnapping, og det betyr at ingen hypoteser er sterke.
Det er du som sier at du er sikker på at TH er GM, og da er det jo du som har et bekreftelseproblem.
Jeg har forventninger til politi og rettsvesen, og er egentlig mest opptatt av at det skal fungere.
Denne saken er ikke opplagt, utifra det som er fremkommet hittil.

Vi to lever i to forskjellige verdener, men det er ikke mitt problem.
Citera
2020-09-20, 17:58
Medlem
Den lønnsansvarlige på Futurum må ha vært helt nyansatt da stillingen som lønns og regnskapsarbeider ble utlyst 22 mai 2018

https://imgur.com/a/lS4sriF
Senast redigerad av Stomperud 2020-09-20 kl. 18:02.
Citera
2020-09-20, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Kjære vene, det er ikke jeg som etterforsker, derfor er jeg prisgitt den informasjonen jeg har fått, og det er jo heller skralt. Det er ikke mulig å påstå at noen hypoteser er sterke på det grunnlaget.
De som tar trådsannhetene til følge, føler kanskje at alt er åpenbart, men hvis det ikke kan bevises, blir det som å løse rubiks kube, uten å vite hvordan man løser de 4 siste hjørnene. Så langt er det lett, men det er nytteløst, hvis man ikke vet hvordan man går videre.
Det er en grunn til at politiet ikke kan utelukke kidnapping, og det betyr at ingen hypoteser er sterke.
Det er du som sier at du er sikker på at TH er GM, og da er det jo du som har et bekreftelseproblem.
Jeg har forventninger til politi og rettsvesen, og er egentlig mest opptatt av at det skal fungere.
Denne saken er ikke opplagt, utifra det som er fremkommet hittil.

Vi to lever i to forskjellige verdener, men det er ikke mitt problem.

For meg, politiet og de fleste andre her inne, er det opplagt at TH står bak.
De har sagt at kidnappingshypotesen er svekket, og mindre sannsynelig. Det er den følelsen jeg også får når jeg ser på den informasjonen som vi har fått. Videre sier de at de mistenker at TH står bak, og at deres mistanker har styrket seg. Den samme følelsen har jeg hatt siden januar 2019.
Citera
2020-09-20, 18:28
Avslutad
Citat:
For meg, politiet og de fleste andre her inne, er det opplagt at TH står bak.
De har sagt at kidnappingshypotesen er svekket, og mindre sannsynelig. Det er den følelsen jeg også får når jeg ser på den informasjonen som vi har fått. Videre sier de at de mistenker at TH står bak, og at deres mistanker har styrket seg. Den samme følelsen har jeg hatt siden januar 2019.
Er det en spesiell grunn til at du ikke nevner domstolen?
Citera
2020-09-20, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Den lønnsansvarlige på Futurum må ha vært helt nyansatt da stillingen som lønns og regnskapsarbeider ble utlyst 22 mai 2018

Interessant. Du er flink til å grave fram det utroligste, det skal du ha.

Ja, nylig ansatt når AE forsvant. Jeg trodde det var samme regnskapsdama som hadde vært der i alle år.
Jeg legger merke til at det står at forrige slutter etter 18 år. Og GHH sluttet etter 25 var det vel.
Det må jo være en grunn til at de to som har vært ansatt der i en årrekke plutselig velger å slutte samtidig. GHH sluttet februar 2018, og denne regnskapsdama slutter 3 mnd etterpå.
Citera
2020-09-20, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Er det en spesiell grunn til at du ikke nevner domstolen?

Ja, for det har ikke vært rettsak ennå. De kan ikke ha noen mening før at etterforskningen er ferdigstilt og at tiltalen er på bordet.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-09-20 kl. 18:42.
Citera
2020-09-20, 19:04
Avslutad
Citat:
Ja, for det har ikke vært rettsak ennå. De kan ikke ha noen mening før at etterforskningen er ferdigstilt og at tiltalen er på bordet.
Det er alt du trenger å vite
Citera
2020-09-20, 19:19
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Interessant. Du er flink til å grave fram det utroligste, det skal du ha.

Ja, nylig ansatt når AE forsvant. Jeg trodde det var samme regnskapsdama som hadde vært der i alle år.
Jeg legger merke til at det står at forrige slutter etter 18 år. Og GHH sluttet etter 25 var det vel.
Det må jo være en grunn til at de to som har vært ansatt der i en årrekke plutselig velger å slutte samtidig. GHH sluttet februar 2018, og denne regnskapsdama slutter 3 mnd etterpå.

Det hender jo fra tid til annen at noen blir pensjonist også da. Kanskje det er årsaken til at de søker etter ny på regnskap? Ellers ligner MB på F*turum på MB som har vært ordfører i N*sna.
Citera
2020-09-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud

Veldig interessant. Da var det kanskje ikke MB allikevel da, som ringte til AEH på morgenen 31. okt 2018?

Når var det VE ble ansatt? Og tok VE over stillingen som GHH forlot?

Om det var en nyansatt lønningsansvarlig, så var det kanskje rart at vedkommende snakket hele elleve minutter med angivelig AEH denne morgenen.

Det må da være noen lokale som vet sikkert. Om det var MB, eller noen andre, som ringte forsvinningsdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in