2020-09-19, 12:08
  #61
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Du får vänja dig. Tid gör inte att du får mer rätt.

Du är ju en totalidiot eftersom du försökt att acceptera mångkulturen med att "mina grannar är från mellanöstern och de är trevliga minsann". Kolla sidan före. Detta är problemet:

Det är alltså inte så att de skötsamma svenskarna gruppvåldtas eller förnedringsrånas dagligen - det är mer så att de upptäckt vad den där abstrakta "mångkulturen" betyder när det blir tillräckligt mycket MENA i ett område.

- Nedskräpning, särskilt fimpar överallt.
- Bilar (gärna svarta sedaner av märket Audi, BMW och Mercedes) som körs överallt och parkeras överallt
- Så fort det är varmare än 23 grader är alla parker invaderade av nedskräpande skrikfolk
- Barn som springer runt utan tillsyn fram till midnatt
- Har man en katt kan man glömma att släppa ut den om man vill se den levande igen
- Onda ögat till alla hundägare
- Stora gäng av män 15-30 år som antingen pratar högt med varandra eller tyst stirrar på någon
- Ett jäkla spring i trapporna av besökare
- Alla telefonsamtal förs i skrikvolym med telefonen så långt från munnen som möjligt

Mångkulturen var mycket mer lockande när den bedrevs långt bort från svenskarna.


Har du vant dig med detta?
Citera
2020-09-19, 12:09
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Ääää???
Integration kräver att det finns en vilja att integreras.
Jag tror inte jag har träffat en enda svensk som vill bli integrerad. Ändå tvingas de bo i område där kommunen vill se varannan svart i både hem och skola.
Om nu MENA invånarna som väller hit inte önskar integreras och svenskarna vill vara svenskar, hur tänker du vi ska lösa det?

Varför har majoriteten av svenskarna röstat för att ta hit invandrarna ifall man inte vill ha med dem att göra?
Citera
2020-09-19, 12:13
  #63
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Varför har majoriteten av svenskarna röstat för att ta hit invandrarna ifall man inte vill ha med dem att göra?

Det är ett ideal för dem att förstöra Sverige genom massinvandring. Det är för dem en fin gest därför att de accepterar att invandrarnas hemländer är skit och dessa svenskar vill hjälpa dem - genom att ta hit dem. Resultatet blir inget förbättrat Afrika eller mellanöstern. Resultatet blir att även Sverige blir färdärvat. Vi lever mitt i det nu.

De räknar med att ta hit invandrarna fast själva kunna undvika dem för att även fortsättningsvis få leva bra svenska liv. Det är frågan om självgodhet och ansvarslöshet samtidigt.
Citera
2020-09-19, 12:13
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Det här tycker jag är det intressantaste stycket:

Det är alltså inte så att de skötsamma svenskarna gruppvåldtas eller förnedringsrånas dagligen - det är mer så att de upptäckt vad den där abstrakta "mångkulturen" betyder när detblir tillräckligt mycket MENA i ett område.

- Nedskräpning, särskilt fimpar överallt.
- Bilar (gärna svarta sedaner av märket Audi, BMW och Mercedes) som körs överallt och parkeras överallt
- Så fort det är varmare än 23 grader är alla parker invaderade av nedskräpande skrikfolk
- Barn som springer runt utan tillsyn fram till midnatt
- Har man en katt kan man glömma att släppa ut den om man vill se den levande igen
- Onda ögat till alla hundägare
- Stora gäng av män 15-30 år som antingen pratar högt med varandra eller tyst stirrar på någon
- Ett jäkla spring i trapporna av besökare
- Alla telefonsamtal förs i skrikvolym med telefonen så långt från munnen som möjligt

Mångkulturen var mycket mer lockande när den bedrevs långt bort från svenskarna.

Du är fast i faserna innan. Numera är det kidnappaningar av folk som kör en svenskreggad bil, olika typer av mordbränder, stalking, inbrott, tvätta uppemot fem gånger i veckan, knarkförsäljning från bilar som är parkerade och där knarkhandlaren väntar på kunderna (idag är det plats 1 och imorgon är det plats 2). Tvätt av svarta knarkpengar pengar genom att man köper en "andel" i en pizzeria eller internetkafé som drivs av en icke svensk och dr man slussar in knarkpengar som ska tvättas. När man tvättat pengarna så köper man ett McDonalds eller en Pressbyrå eller något annat där man kan tvätta större summor på egen hand utan insyn.

Det har eskalerat mycket snabbt och handlar om mycket större summor. Så att Jenny har date:at någon svensk som hon hittat på nätet och när hon blev dumpad blev hon arg och skrev en artikel eller artikelserie känns som hon inte kommit i närheten av den mycket grova kriminaliteten och brottsligheten som är norm numera och som sker helt öppet. Det är det man ska ta en närmare titt och kolla upp var kommer pengarna och följa spåret. Ta en funderare på om man vill vara med och bidrag till brottslighete och kriminalitet genom att handla knark, smuggelcigaretter och billig restaurangmat av muslimer och där man har tagit in okända franska stalkers på låtsasjobb som stjäl hela tiden.

ERWACHE JETZT!
Citera
2020-09-19, 12:14
  #65
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Du är ju en totalidiot eftersom du försökt att acceptera mångkulturen med att "mina grannar är från mellanöstern och de är trevliga minsann". Kolla sidan före. Detta är problemet:

Det är alltså inte så att de skötsamma svenskarna gruppvåldtas eller förnedringsrånas dagligen - det är mer så att de upptäckt vad den där abstrakta "mångkulturen" betyder när det blir tillräckligt mycket MENA i ett område.

- Nedskräpning, särskilt fimpar överallt.
- Bilar (gärna svarta sedaner av märket Audi, BMW och Mercedes) som körs överallt och parkeras överallt
- Så fort det är varmare än 23 grader är alla parker invaderade av nedskräpande skrikfolk
- Barn som springer runt utan tillsyn fram till midnatt
- Har man en katt kan man glömma att släppa ut den om man vill se den levande igen
- Onda ögat till alla hundägare
- Stora gäng av män 15-30 år som antingen pratar högt med varandra eller tyst stirrar på någon
- Ett jäkla spring i trapporna av besökare
- Alla telefonsamtal förs i skrikvolym med telefonen så långt från munnen som möjligt

Mångkulturen var mycket mer lockande när den bedrevs långt bort från svenskarna.


Har du vant dig med detta?

Samband:

Fattiga och kriminalitet = Ja
Hudfärg, kultur, religion och kriminalitet = Nej

Sedan är många invandrare mörka och fattiga vilket kan få obildade att dra snabba slutsatser.

Besök valfritt vitt ghetto. Samma beteende.
Citera
2020-09-19, 12:19
  #66
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Hur känns det svårt för dig?
Jag har lite svårt att se socioekonomiska faktorer som orsaken till problemet med integration och invandrarkriminalitet och kulturkrockar. Dessa importerade avarter blir inte mer samarbetsvilliga när får sina Canada Goose och Audis, snarare tvärtom.
Citera
2020-09-19, 12:19
  #67
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Samband:

Fattiga och kriminalitet = Ja
Hudfärg, kultur, religion och kriminalitet = Nej

Sedan är många invandrare mörka och fattiga vilket kan få obildade att dra snabba slutsatser.

Besök valfritt vitt ghetto. Samma beteende.

Sambandet är all skit jag räknade upp och massinvandringen. Detta går inte in i huvudet på pk-folk, som du tillhör. Jag har också invandrade bekanta som arbetskamrater. Det ändrar ju förstås ingenting. Varför är det så svårt för er att begripa detta?

Jag räknar upp stadsbilden på det nya Sverige. Din sort har ställt till med den och ni kan inte ändra på den. Det enda ni kan göra är att be till Gud om att den här fantastiska integrationen ska fungera någon gång så att massorna beter sig som svenskar. Den gör inte det efter 35 år.

Inget större fel på vita ghetton. Överhuvudtaget finns de inte.
Citera
2020-09-19, 12:21
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Det är ett ideal för dem att förstöra Sverige genom massinvandring. Det är för dem en fin gest därför att de accepterar att invandrarnas hemländer är skit och dessa svenskar vill hjälpa dem - genom att ta hit dem. Resultatet blir inget förbättrat Afrika eller mellanöstern. Resultatet blir att även Sverige blir färdärvat. Vi lever mitt i det nu.

De räknar med att ta hit invandrarna fast själva kunna undvika dem för att även fortsättningsvis få leva bra svenska liv. Det är frågan om självgodhet och ansvarslöshet samtidigt.

Man kan ju ställa sig vid gränsen och ta in en fransman eller latinamerikan, hjälpa dem genom att ge dem tak över huvudet och lära dem att det är inte ok att stalka folk för att man känner sig provocerad för att man inte får som man vill ha. Att man kanske ska tänka till innan man börjar stalka folk och kvinnor av olika anledningar. Då kan man kalla sig själv "god" men jag antar att man vet att de som kommer in är sådna som ingen vill ha ideras egna skitländer och då är det smidigare att låta någon annan ta skiten. Jag har aldrig hört att en politiker, polis eller "journalist" bor itill en latinamerikan eller fransk stalker eller någon som tvättar uppmot fem gånger i veckan eller drämmer i ytterdörrar så brutalt att tapeterna hålle rpå att lossna eller att inventarierna skallrar eller att man hotar folk som jobbar på myndigheter så att man ska få ett låtsasjobb där man kan stjäla.

Vad är normalt? Det som de som är "god" anser det vara men där man själv inte tar ansvar för den hopplöst okompletta teori man propagerar för eller det som normalintelligenta redan förstår innan det sker?
Citera
2020-09-19, 12:23
  #69
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Sambandet är all skit jag räknade upp och massinvandringen. Detta går inte in i huvudet på pk-folk, som du tillhör. Jag har också invandrade bekanta som arbetskamrater. Det ändrar ju förstås ingenting. Varför är det så svårt för er att begripa detta?

Jag räknar upp stadsbilden på det nya Sverige. Din sort har ställt till med den och ni kan inte ändra på den. Det enda ni kan göra är att be till Gud om att den här fantastiska integrationen ska fungera någon gång så att massorna beter sig som svenskar. Den gör inte det efter 35 år.

Inget större fel på vita ghetton. Överhuvudtaget finns de inte.

Gud? Är du någon slags religiös riddare? Låt oss andra leva i verkligheten bara.

Finns gott om vita ghetton, bara inte i Sverige.
Citera
2020-09-19, 12:27
  #70
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Gud? Är du någon slags religiös riddare? Låt oss andra leva i verkligheten bara.

Finns gott om vita ghetton, bara inte i Sverige.

Vi behöver inte prata om Gud. Glöm det om det blev en anledning för dig att angripa mig. Men jag har i sakfrågan rätt och du har fel.

Jag har också invandrade bekanta som arbetskamrater OCH DET ÄNDRAR INGENTING. FATTA DET NÅGON GÅNG.

Vita ghetton. Ja i Sydafrika då. Jag bor hellre där än i Soweto och det gör du också så försök inte. Du är alltjämt inte rätt ute.
Citera
2020-09-19, 12:28
  #71
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Jag har lite svårt att se socioekonomiska faktorer som orsaken till problemet med integration och invandrarkriminalitet och kulturkrockar. Dessa importerade avarter blir inte mer samarbetsvilliga när får sina Canada Goose och Audis, snarare tvärtom.

Det beror såklart på om de sålt knark för att köpa dessa eller gått 5 år på universitet för att sedan bli ingenjörer på TetraPak. Det har alltid funnits invandrare i Limhamn. Priserna har blockerat nötter tidigare bara.
Citera
2020-09-19, 12:29
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Sambandet är all skit jag räknade upp och massinvandringen. Detta går inte in i huvudet på pk-folk, som du tillhör. Jag har också invandrade bekanta som arbetskamrater. Det ändrar ju förstås ingenting. Varför är det så svårt för er att begripa detta?

Jag räknar upp stadsbilden på det nya Sverige. Din sort har ställt till med den och ni kan inte ändra på den. Det enda ni kan göra är att be till Gud om att den här fantastiska integrationen ska fungera någon gång så att massorna beter sig som svenskar. Den gör inte det efter 35 år.

Inget större fel på vita ghetton. Överhuvudtaget finns de inte.

35 år är lågt räknat. En latinamerikan eller fransman behöver ialla fall tre generationer på sig för att integrera sig. Om man som barn har en förälder som stalkar, och stjäl på låtsasjobb innebär det att man själv sysslar med kriminella handlingar och att ens egen kriminalitet anses vara legitim för ens förälder sysslar med det, ens mamma fuskar med bidrag och då blir det att ungen knullar till sig ett jobb eller att man fuskar till sig papper på att man har en kompetens man inte har och man känner sig smart för att man sysslar med kriminalitet för man tilläts göra det. INgen bryr sig, det är fritt fall. Så att flytta till enklaver innebär bara att gettot kommer dit och att gettot enkelt att det är dit man ska. Hade var och en sagt att om du stalkar mig så blir du inspelad, utlagd på internet och sedan kommer du att åka på stryk så hade fransmannen backar för han vill ju inte ha skallen spräckt. Han har ju själv sagt att polisen inte gör något så då är det fritt fram att slå in skallen på en fransk stalker så att han lär sig. Så fungerar det i skilandet frankrike och det är däför han är i sverige.

för vem är så korkad att han sexkladdar på en kronprinsessa helt öppet såvida han inte är en fransman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in