Jeg tror det er sønnen som spiller offeret ikledd hvitt denne musikk-videoen.
https://www.youtube.com/watch?v=Q3BH4KJAGC4
Den er det mest groteske og uhyggelige jeg har sett noen gang (pleier ikke se slike ting, så er mulig andre er vant til å se mer av denne type greier).
Han spilte også offer i den meget groteske filmen Rovdyr.
Liker tydeligvis spille slikt offer.
Apropos dette med at hennes klær lå igjen i huset. Kan det være mulig at hun ble ikledd en hvit kledning som skulle symbolisere en slags uskyld, og at hun ble tatt med som et syndoffer eller noe slikt for å ofres? At for eks dette med hennes utroskap kan ha blitt sett på som så alvorlig at hun måtte bøte med livet for det? At hun ble tildelt skylden for at ting hadde blitt som det hadde blitt? Mange i forumet snakker jo om hvor håpløs TH har vært med kontroll av henne, så da kan man jo spørre....
Hvis det var okkulte miljø i bildet kunne jo det være flere involverte isåfall. Der kan det være noen halvkriminelle som har peil på endel datakunnskap og kan ha voldskapasitet og. De som driver med denne type musikk har jo ofte noe forgreining inn i okkulte miljø. Vitner som så bilen på Ås sa også at hun som satt i bilen var ikledd noe hvitt. Det må jo være en forklaring på dette med klærne hennes synes jeg....Hvilke kidnappere skulle liksom bry seg om å bruke tid på klær?
Dette skjedde også på Halloween, og den symbolikken skal man ikke kimse av som en tilfeldighet synes jeg. For slike folk kan Halloween være å anse som en viktig symbolsk dag. Mørke og død.
Dette er en vanvittig teori isåfall som jeg aldri har tenkt på før nå i det siste, men alle de mer logiske teorier virker til å være grundig etterforsket. Er nærliggende å tenke at det er helt syk forklaring på denne hendelsen synes jeg, med tanke på at saken ikke er oppklart. Og det er naturlig å tenke at nærstående relasjon til AE er involvert. Slik saken har utviklet seg synes jeg det er minst like stor grunn å tro på noe sånt som de mer logiske forklaringene om ektemannen eller kidnapping.
Angående TH håper jeg virkelig politi tar ut tiltale snart slik at vi får bevis på bordet mot TH når de mener han er skyldig, for til nå er det jo helt latterlig å lese disse svake indisiene som kommer i media. At hun hadde skjema for å fylle ut skilmisse i huset osv, som altså da skal indikere drap? Håper de kommer med noe som det er tyngde i snart.
Jeg synes hverken at det er sannsynlig at TH står bak, eller at dette er kidnapping, og da må løsningen være noe helt spesielt tenker jeg.