2020-09-15, 21:15
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novista
Gudars vad jag hoppas det blir fastställt! Så vi får hålla tummarna. Hoppas så W finns snarast med så W får komma till sin sista ro och vila på det bästa vis som går i detta makabra.
Detta fall grubblar man oändligt på och följt sen start.
Så hoppas sparrisen hålls inspärrad på livstid, han förtjänar inget annat än det och massor med däng, milt sagt.

I detta fall håller jag med dig!
Vore fint om han blev pryglad av någon medfånge som fick honom att tala om var han gömt kroppen.

Om det nu finns något som heter tjuvheder önskar jag det va i detta fall.
Citera
2020-09-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag sitter och lyssnar på hela förhöret med Tishko Ahmed nu.

Håret reser sig i nacken.

Han har alltså bestämt vilka kläder hon får ha på sig och inte, vilka hon får umgås med och inte, haft kontroll över hennes telefon, hotat henne via SMS, misshandlat henne, våldtagit henne, kallat henne för "djävulen", skrivit att "Allah ser henne", försökt mörda henne och skyllt det på att Wilma försökt hänga sig själv på vinden, haft kontroll över hennes ekonomi för att slutligen slakta henne och stycka upp henne. En rejäl inblick in i det islamistiska kvinnovåldet.

Han har dessutom försökt få både Wilma och hennes bästa kompis i säng samtidigt.

Allt inom loppet av dryga två år.

Det är då själva fan att svenska tjejer aldrig lär sig. Det är hopplöst.

Vart kan jag lyssna på förhöret?
Citera
2020-09-15, 21:33
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Vart kan jag lyssna på förhöret?

Här:

HELA förhöret med Tishko i rättegången angående mordet på Wilma

Snubben är så dålig på att ljuga att det är helt ofattbart.
Senast redigerad av deadset 2020-09-15 kl. 21:52.
Citera
2020-09-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tack för det kusin! Jag antar att det är endast lokalblaskan som lär vara på plats då. Det blir ju bara gammal skåpmat. Men lyssnade på ett par advokater som diskuterade fallet, och de anser att det FINNS litet utrymme för frikännande här. Man blir ju livrädd när man hör sånt. Men det är människor som dömer, och domare dömer utefter egna huvuden. Vilket i det här fallet kan vara en tröst.
Strafflindring kan säkert Tishko få om han lämnar en tillrättalagd version av vad som hände.
Det skulle krävas en helt sanslös vändning för friande dom.
Citera
2020-09-15, 21:43
Medlem
stabizens avatar
Snälla nån som vet om jag kan lyssna Tiskho med text? Kan inte höra så det vore toppen!! Vill fan få ”höra” vad han sa.
Citera
2020-09-15, 22:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
I sådana här fall önskar jag att Sverige hade dödsstraff den här jäveln har förbrukat sin rätt till existens.
Håller med, obefintlig medmänsklighet och visar ingen ånger öht.
Citera
2020-09-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Snälla nån som vet om jag kan lyssna Tiskho med text? Kan inte höra så det vore toppen!! Vill fan få ”höra” vad han sa.
Tror tyvärr inte det finns nån textad version.
Citera
2020-09-15, 22:25
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen

Han svamlar och pratar emot sig själv hela tiden. Det är så uppenbart att han är mördaren. Han låter passivt aggressiv och frustrerad emellanåt när han blir ställd mot väggen. Det läskigaste är egentligen inte själva mordet, utan bevisen och uppgifterna som läggs fram om att han ska ha kontrollerat henne, hotat henne, misshandlat henne och våldtagit henne genom hela förhållandet. Man blir faktiskt inte så förvånad över att hon till slut blir mördad.

Hon ville inte bli muslim, kort och gott.
Senast redigerad av deadset 2020-09-15 kl. 22:27.
Citera
2020-09-15, 22:47
Medlem
mikeymikeys avatar
Är Tishkos föräldrar från Sverige eller flyttade dom hit efter sin födsel ?
Citera
2020-09-15, 23:21
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag sitter och lyssnar på hela förhöret med Tishko Ahmed nu.

Håret reser sig i nacken.

Han har alltså bestämt vilka kläder hon får ha på sig och inte, vilka hon får umgås med och inte, haft kontroll över hennes telefon, hotat henne via SMS, misshandlat henne, våldtagit henne, kallat henne för "djävulen", skrivit att "Allah ser henne", försökt mörda henne och skyllt det på att Wilma försökt hänga sig själv på vinden, haft kontroll över hennes ekonomi för att slutligen slakta henne och stycka upp henne. En rejäl inblick in i det islamistiska kvinnovåldet.

Han har dessutom försökt få både Wilma och hennes bästa kompis i säng samtidigt.

Allt inom loppet av dryga två år.

Det är då själva fan att svenska tjejer aldrig lär sig. Det är hopplöst.
Våldtagit henne har inte jag läst nånstans? Det tror jag inte behövdes.
Citera
2020-09-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
I Hovrätten?
Svar :Ja på din fråga.
Jag har hört med dem och de ska liverapportera från hovrätten.
Citera
2020-09-15, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Svar :Ja på din fråga.
Jag har hört med dem och de ska liverapportera från hovrätten.
Ja, det avhandlat, bekräftat och klart sedan några timmar tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in