2020-09-15, 13:39
Medlem
Vad heter den skjutne?
Citera
2020-09-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
24 år gammal var han

Vet du mer?
Citera
2020-09-15, 14:03
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu är nyheten nedpetad från förstasidan i tidningarna också, han fick inte ens nån ålder (vad jag sett)...

Finns fortfarande på Expressens hemsida, men jävligt långt ner.

Jag utgår från att det var en kriminell babbe som vanligt som dog. Blir poäng till samhället när dom lyckas. Sparar massor för framtiden. Minuspoäng när det "bara" blir vård/utredningskostnader.
Citera
2020-09-15, 14:39
Medlem
ariberts avatar
Polisen borde gå ut med info om fallet. Söka vittnen exempelvis men det är locket på från polishåll.
Citera
2020-09-15, 14:55
Medlem
Vad jag har hört så ska BO inte vara hemma hörande i skogås
Citera
2020-09-15, 15:04
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodhillsquad
Vad jag har hört så ska BO inte vara hemma hörande i skogås

Då får vi se om det blir några hämndaktioner från någon annan gruppering i Stockholm.
Spännande!!
Citera
2020-09-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
24 år gammal var han
Vem var BO?
Citera
2020-09-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Nej, det gjorde de inte. Jag kollade just Huddingepolisens Facebook-sida, och där står följande gällande det aktuella skottdådet (kl. 01.00 natten mot tisdag 15/9):

Varför hittar du på att polisen gått ut med info om att BO avlidit? Vad får du ut av det?
Jag hittade inte på någonting. Såg i efterhand att dom hade tagit bort uppdateringen om mord och ändrat det tbx till mordförsök. Jag vet inte varför polisens Facebooksida ändrade rubriceringen till mord i typ 5-10 minuter innan dom ändrade rubriceringen tillbaka till mordförsök igen
Citera
2020-09-15, 15:39
Avstängd
Summer24s avatar
Är det någon som har namn på BO? Fan vad segt det verkar..
Citera
2020-09-15, 16:08
Medlem
Någon skrev tidigare i tråden att detta BOs namn varit uppe i tråden om skjutningen i Malmö igår. I Malmötråden har endast varit uppe 1 namn på förslag och det var på en 22-åring. Har han el namnet som skrevs anknytning till denna skjutningen i Huddinge el den döde BO?
Citera
2020-09-15, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Någon skrev tidigare i tråden att detta BOs namn varit uppe i tråden om skjutningen i Malmö igår. I Malmötråden har endast varit uppe 1 namn på förslag och det var på en 22-åring. Har han el namnet som skrevs anknytning till denna skjutningen i Huddinge el den döde BO?
Tror du har läst slarvigt och missuppfattat. Det står ingenstans i denna tråden det du skriver.
Citera
2020-09-15, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDenStore2
Jag hittade inte på någonting. Såg i efterhand att dom hade tagit bort uppdateringen om mord och ändrat det tbx till mordförsök. Jag vet inte varför polisens Facebooksida ändrade rubriceringen till mord i typ 5-10 minuter innan dom ändrade rubriceringen tillbaka till mordförsök igen

Jag gissar att förklaringen är följande:

BO var död redan när polisen kom till platsen, eller dog strax därefter. Polisens policy är alltid att undvika att gå ut med information till allmänheten om att en person dött, innan man hunnit informera den dödes anhöriga. Den polis som ansvarade för att uppdatera Facebook-sidan missade av någon anledning detta, och skrev att BO avlidit. Sedan upptäcktes det att man skrivit att BO avlidit, trots att anhöriga ännu inte informerats. Då fick man snabbt ta bort den upplysningen.

Ursäkta att jag blev arg på dig, jag trodde att du hittat på uppgiften om polisens information bara för att förvirra andra i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in