Citat:
Poenget er om klærne som ble funnet var tøy hun skulle ha tatt på seg, eller om det var tøy hun hadde tatt av seg. Eller om det var staget, om stagingen skulle forestille at AEH ble bortrøvet før hun fikk på seg tøyet, eller, om antatte kidnappere skal ha tvunget henne til å kle av seg før hun ble bortført.
Synes ingenting virker sannsynlig her.
Det ville også være rart om hun samlet sammen tøy for pakking, feks til hyttetur, og "mellomlagret" de på gjestetoalettet.
Citat:
Åfysjom, håper de du besøker bort langt uti huttaheiti, i ødemarken.
Nå er det mange menn som med alderen får problemer med prostata, og begynner å springe på toalettet hele tiden. Natt og dag.
Citat:
Du har flere gode poeng. Står det i en avisartikkel at de klærne var sammenbrettede?
Hvis de klærne ble funnet inne på gjesteoalettet: Er det et sted inne på det lille gjestetoalettrommet som kan brukes til å legge fra seg sammenbrettede klær (bortsett fra på wc-lokket eller på vaskeservanten eller på gulvet)?
Enig. Men noen bruker også å brette brukt tøy pent sammen. Jeg er usikker på om dette med at "klærne var sammenbrettede" er en trådsannhet eller om dette har blitt opplyst om i noen artikkel.
Hvis de klærne ble funnet inne på gjesteoalettet: Er det et sted inne på det lille gjestetoalettrommet som kan brukes til å legge fra seg sammenbrettede klær (bortsett fra på wc-lokket eller på vaskeservanten eller på gulvet)?
Enig. Men noen bruker også å brette brukt tøy pent sammen. Jeg er usikker på om dette med at "klærne var sammenbrettede" er en trådsannhet eller om dette har blitt opplyst om i noen artikkel.
Jeg mener å ha lest at klærne skal ha vært pent brettet sammen. Men husker ikke. Du kan vel google det.