2020-09-12, 23:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Suck, vill kunna se på Premier League när jag är i Stratford, men om detta är en indikator på hur det kommer att se ut under resten av säsongen...

Menar Stratford som är en del av London, eller något annat Stratford?
Citera
2020-09-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Menar Stratford som är en del av London, eller något annat Stratford?

Tja, jag kan väl alltid se på PL på TV om jag skulle besöka Stratford-upon-Avon, men jag menade så klart det Stratford (i London) där West Ham har sin hemmaarena
Citera
2020-09-12, 23:42
Avstängd
Generalanderssons avatar
Riktigt skön match från the Gunners på Craven Cottage i dag. Gabriel visar genast vilken klasspelare han är.
Citera
2020-09-13, 08:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Tja, jag kan väl alltid se på PL på TV om jag skulle besöka Stratford-upon-Avon, men jag menade så klart det Stratford (i London) där West Ham har sin hemmaarena

Har Hammers hemmamatch när du är där annars ligger väl Spurs arena så långt därifrån? Jag är ingen Hammers fan därav min fråga.
Citera
2020-09-13, 09:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jaha, det där var ju hemskt.

Flashbacks till Liverpool med Suarez, Skrtel och Lovren under Rodgers. ”Spela roll om man släpper tre när man gör fyra”.

Ja, det spelar roll. Laget har ingen trygghet och kan inte gå på sparlåga när de vill, för de läcker mål bakåt. Inte det Liverpool vi vant oss att se.

Ändå skönt med 3 odiskutabla poäng - andra straffen är solklar - men stora frågetecken för försvaret, inställningen och att man vaskar så många fina omställningslägen. Dagens match borde blivit typ 5-2.

Jag hoppas verkligen detta landar på kontot ”premiär mot motiverad nykomling som spelar mycket mer offensivt än vi var beredda på” och att man är tillbaka i gammalt gott slag snart. Annars kan det bli en jobbig säsong.

Hoppas också detta blir Keitas säsong. Han har det lilla extra men skador har förstört all kontinuitet sen han kom.

Har också haft stora förhoppningar på Keita men i går så sug han. Tror tyvärr inte han någonsin kommer komma upp i en nivå som behövs. Det har ändå snart gått 3 år sen han kom..
Citera
2020-09-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har Hammers hemmamatch när du är där annars ligger väl Spurs arena så långt därifrån? Jag är ingen Hammers fan därav min fråga.

Klart bökigare att ta sig upp till Spurs arena, särskilt som den närmsta stationen som är öppen under matchdagar är Tottenham Hale (men samtidigt inte lika långt bort/bökigt som när de spelade på Wembley).
Det är alltid en enorm fördel att INTE behöva ta sig till kollektivtrafiken efter match och istället bara kunna gå till hotellet.

Nu brukar jag iofs variera mig och antingen bo i Stratford eller vid Hammersmith/Earl's Court så Chelsea och Fulham (om de nu kan hålla sig kvar) är också alternativ.
Citera
2020-09-13, 16:12
Medlem
WBA - Leicester kan summeras med ZzzzZ efter 50 minuter.
Citera
2020-09-13, 16:26
Medlem
WBA’s Ajayi sätter in en tackling med dobbarna högt upp i smalbenet på Barnes och VAR går inte ens in och kollar. Fantastiskt bra start på säsongen för detta underbara system.
Citera
2020-09-13, 17:46
Medlem
Vad gör Richarlison..
Citera
2020-09-13, 17:49
Medlem
preben12s avatar
Everton ser rätt hyfsade ut efter en kvart spelat mot Tottenham. Richarlison bränner i stort sett öppet mål precis. Kunde bara passat snett-inåt-bakåt till Calvert-Lewin och det hade varit ett garanterat mål.

Tottenham ligger mer defensivt och satsar på omställningar. Det märks att Lo Celso saknas. Väldigt lite kreativitet såhär långt.
Citera
2020-09-13, 17:54
Avslutad
Richarlison har ett frånstötande utseende. Ser oftast hotfull ut.
Citera
2020-09-13, 18:23
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Hur har James varit? Missade första. Såg just missade målet, fan tänkte han på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in