Det bidde inte mycket kvar av dom fina orden man kunde läsa på bloggen.
"Till sist vill jag påminna alla som invandrat till detta avlånga land att visa tacksamhet och
ta hand om och respektera landet med dess innevånare som gett oss en ärlig chans att få komma hit. Låt oss tillsammans hjälpas åt och bygga ett Sverige där vi kan leva i fred sida vid sida. Vi som kommit hit och fått chansen att slippa krig, förföljelse och fattigdom
borde ge tillbaka och bidra till att samhället blir tryggt för oss och våra barn och att våra äldre oavsett nationalitet ska kunna åldras med värdighet. Jag är i alla fall väldigt tacksam för att ha fått chansen att leva i ett land med frihet och demokrati och att ha
fått visa vad jag går för som entreprenör."
Citat:
Ursprungligen postat av
reyman66
örebro län har en stor inkompetens gällande miljöfrågor, 100-tals anställda bara i örebro kommun,
som rotar i folk enskllda avlopp i en takt som är häpnadsveckande låg, sen är dom mest hela tiden
oåtkomliga på telefonen- konstigt, med tanke på detta så är det inte konstigt att all skit hamnar i örebro län
Offentligt anställda akademiker har uppladdning/träning/återhämtning av klassikern, nya prylar som ska diskuteras och beställas och massa annan privatsurfande som ska hinnas med på dagarna. Ledigt från 12dec till 22jan, åtta veckors semester på sommaren, alla klämdagar, vab, tjänsteresor, starta 09.00 lång lunch och börja varva ner vid 14.30 om man inte går efter lunchen. Alla länkar och tandläkarbesök + övriga privata ärenden som läggs in på arbetstid.
Att mitt i dom här hektiska dagarna kräva att dom ska ta lite egna initiativ och jaga ett företag som detta känns lite magstarkt.