2020-09-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Så här skrev BBC: https://www.bbc.com/news/uk-53263310

Aha ok tack. Jag har missat den delen helt enkelt. Tack för förtydligandet
Citera
2020-09-10, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Nej, det var fransk polis som knäckte Encro.

Tydligen holländsk och fransk ihop.
Citera
2020-09-10, 20:04
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
23-åringen som 26 åringen tänkte klippa är väl Mustapha Hassoun?

Det känner jag inte till, hur drar du den slutsatsen? Tänker du att det skulle hänga ihop med mordet på Manoud Shakir?
Citera
2020-09-10, 20:16
Medlem
Alltså, denna FUP kommer att blir grym att läsa. Tänk bara att följa de krypterade chattarna. Visst fan måste Dani J och Mekky skriva till varandra då och då? De har ju en del att snacka om tänker jag.

Från det ena till det andra, borde inte T*rek Bek*r (23, va?) finnas på Danis lista? Han fixade trots allt bilen i mordet på K.H. även om han känns lite inlurad i det.
Citera
2020-09-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Tydligen holländsk och fransk ihop.

Yes det stämmmer man. Polisen fick verkligen allt serverat på ett silverfat
Senast redigerad av got2bfree 2020-09-10 kl. 20:20.
Citera
2020-09-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det känner jag inte till, hur drar du den slutsatsen? Tänker du att det skulle hänga ihop med mordet på Manoud Shakir?

i artikeln 23-åringen misstänkt för inblandning i K Hakim https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/misstankt-i-karolin-hakim-mordet-skulle-sjalv-mordas/

Är väl Mustapha Hassoun som sitter häktad för inblandning i samband med flyktbilen? Heter väl ngt annat idag.
Citera
2020-09-10, 21:06
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
i artikeln 23-åringen misstänkt för inblandning i K Hakim https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/misstankt-i-karolin-hakim-mordet-skulle-sjalv-mordas/

Är väl Mustapha Hassoun som sitter häktad för inblandning i samband med flyktbilen? Heter väl ngt annat idag.

Ah, nu är jag med, det hade jag helt missat, tack :-) Har mailat tingsrätten för att få ut häktningsframställan. Återkommer när de svarat.
Citera
2020-09-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Ah, nu är jag med, det hade jag helt missat, tack :-) Har mailat tingsrätten för att få ut häktningsframställan. Återkommer när de svarat.

Toppen. Många namn hit och dit så åtminstone jag tappar orienteringen.
Citera
2020-09-10, 21:52
Medlem
Förvirrad. Vilka har suttit anhållna för inblandning i bilhistorien? Både T*rek och Musti sitter väl häktade och kan ju då inte ha varit i Ängelholm. Eller är någon av dem ute?
Citera
2020-09-10, 22:04
Medlem
De musti då han även e misstänkt för våldtäkt.Ingen annan sitter idag dom andra blev lurade eller dittsatta.
Amir beställde via musti som anlita bilal o gänget. Nästan samma upplägg som nydala mordet.
Citera
2020-09-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Förvirrad. Vilka har suttit anhållna för inblandning i bilhistorien? Både T*rek och Musti sitter väl häktade och kan ju då inte ha varit i Ängelholm. Eller är någon av dem ute?

T*rek är släpptes 11 november.
Citera
2020-09-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaudry88
De musti då han även e misstänkt för våldtäkt.Ingen annan sitter idag dom andra blev lurade eller dittsatta.
Amir beställde via musti som anlita bilal o gänget. Nästan samma upplägg som nydala mordet.

Menar du bilal från nydala eller moghrabi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in