2020-09-06, 21:42
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Hur gamla ska de här Ferrari pojkarna vara då ?
Iallafall tycks Hanna ha lärt sig en hel del sedan Jonna och Jonas fallet i Askersund och med golvbrunnarna.
Det framkommer i förhör, tycker bara det är märkligt att hon är friskriven.
Hanna e fin
Ja kanske är det märkligt att Hanna e friskriven men inget jag har några funderingar runt
Citera
2020-09-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Här pratar vi ju om Lena som är dödsoffret.
Då blir proportionerna dödsstraff för otrohet (fast det är ju fel att säga så, eftersom Lena inte var den otrogna).

Självklart är det inte just de sjutton slagen jag trycker på som sådana. Det är mordet och det är plågan.
LW är mördad och mina aningar är svek eller utpressning som gick snett.Visst kan någon ha ansett att hon varit otrogen då hon verkar ha haft relativt nära kontakter med män.

Du tror att SD döda LW för att hon var med andra män?Dom 14 första var okej men den 15e mannen,ja då jävlar brast det för SD
Citera
2020-09-06, 22:00
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
[/spoiler]

Tack för uppmärksamheten.

Ursäkta, my bad. För bråttom.
Datumet/ tid följde med vid kopieringen av messengerchatten vilken upprepas över varje ny sida såsom följer: vilket måhända var datumet för diarieföring?
Messengerchatten mellan Lena och Jenny ägde rum 11/07/2015.
Rätt ska vara rätt. Tack..
------------------------------------------------------------------

Dock kvarstår hur utstuderat LW snackar ner SD bakom ryggen samtidigt som hon lockar honom med det hon är bäst på.

Underliggande citat skrevs 2014 och visar på en förslagenhet som bara en sjuk person besitter.
--------------
Citat:
Hade en dold mapp i telefonen. I den skrev jag tidigare upp "bevis" mot dig. Tillfällen då du varit oärlig. Har inte tittat i den mappen på 1,5- 2 år kanske. Kom att tänka på den i USA. Där fanns 40 noteringar. Läste bara det första. Tig bort skiten. Gjorde för ont

Akbilaga 164 It-protokoll LW s 491 ur Lenas Samsung.
-------------------
Förutsatt Lena inte ljuger så visar det på att ränksmiderierna och "bevissamlandet" började tidigare (eftersom Lena inte tittat i den på 1,5-2 år) än 2012-13.

Kan för mitt liv inte förstå att inte SD ryggade för Lena när hon avslöjade hon i flera år fört bok på hans oärlighet. Där skulle en norgmal man lagt benen på ryggen..

Håller med, en normal man hade gjort så. Bra att du lyfter fram att SD avviker från normen.
Citera
2020-09-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Som sagt ferrari och rostig bubbla.
Varför skulle någon höja ögonbryna för en älskarinna?Speciellt sin makes älskarinna.
Förtjänar någon att dö?
Det undrar jag också.
Citera
2020-09-06, 22:01
Medlem
Citat:
Här pratar vi ju om Lena som är dödsoffret.
Då blir proportionerna dödsstraff för otrohet (fast det är ju fel att säga så, eftersom Lena inte var den otrogna).

Självklart är det inte just de sjutton slagen jag trycker på som sådana. Det är mordet och det är plågan.
Nej LW är inte den otrogna men det är inte så att man är berättigad att bete sig som hon gjorde.Hade hon varit öppen med sina umgängen så att ingen kunde missförstå hennes avsikt så hade det varit ok.

Men smyger man eller är oärlig mot någon av älskarna så blir det katastrof.Och ju flera som blir förda bakom ljuset,ju större chans blev det att det kunde sluta såhär.
Citera
2020-09-06, 22:03
Medlem
Citat:
Det är det här inlägget som gör att jag tolkar er så.
Och som jag aldrig glömmer...
Hon betedde sig riktigt fult och grisigt. Man får förstå om utgången blev som den blev. Det är inte konstigt alls.
Citera
2020-09-06, 22:08
Medlem
Citat:
Nej LW är inte den otrogna men det är inte så att man är berättigad att bete sig som hon gjorde.Hade hon varit öppen med sina umgängen så att ingen kunde missförstå hennes avsikt så hade det varit ok.

Men smyger man eller är oärlig mot någon av älskarna så blir det katastrof.Och ju flera som blir förda bakom ljuset,ju större chans blev det att det kunde sluta såhär.
Personligen hade jag inte brytt mig om hon var död om min man haft den sortens relation.Sjukt sårande.
Citera
2020-09-06, 22:13
Medlem
Citat:
Om det vore ett planerat mord så låter man inte BO gallskrika mitt i ett bostadsområde i 4-5 minuter och lämnar offret utan att verkligen vara säker på att BO är död.
Nu låg LW och andades ett bra tag efter sista slaget.
Jag tror på utpressning.
Citera
2020-09-06, 22:15
Medlem
Citat:
Under rättegången tror jag att man benämnde Lena som närstående till SD (om jag inte missminner mig). Tror att det var åklagaren som förklarade för SD att eftersom de hade den relation de hade räknades hon som närstående.
En KK är inte en närstående alls
Citera
2020-09-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sambucusnigra
Jag tror på utpressning.
Hon kan ha pressad SD om något som bara dom visste om men finns flera hon kunde ha hotat misstänker jag.Hon kanske var en sådan som alltid skulle skvallra om hon inte fick sin vilja fram
Citera
2020-09-06, 22:18
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det är MGM som skriver detta (försöker på alla sätt få LW att sluta träffa cc).
-------------------
Läs texten en gång till och försök urskilja vem som skriver vad. - Året är 2014; 8 nov: Det framgår av andra dokument att MGM&Co vid den tidpunkten nyligen rest runt i Florida under tre veckor:
https://coord.info/GLFZNH0T
Här ser man f.ö. hur MGM gärna tar stöd av vänsterhanden när han öppnar luckan till en tvättmaskin:
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/5c580427-b62f-425e-9104-7e8a850b7a0c.jpg

Du kunde väl varnat för att fanskapet ifråga var avklätt på bilden, fan Letsdoit, mina ögon blöder nu!
Citera
2020-09-06, 22:23
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
LW är mördad och mina aningar är svek eller utpressning som gick snett.Visst kan någon ha ansett att hon varit otrogen då hon verkar ha haft relativt nära kontakter med män.

Du tror att SD döda LW för att hon var med andra män?Dom 14 första var okej men den 15e mannen,ja då jävlar brast det för SD

Men nu var det ju glorian och flädern som pratade om otroheten och att de skulle skita i vad som hände älskarinnan. Inte vad jag ansåg.

Nä, jag misstänker att Lena blev mördad för att hon var för besvärlig för SD. Hon var inte följsam och hon blev dryg. Krävde. Och när hon började må bättre, blev hon inte paniskt rädd längre för att förlora SD som tidigare, utan kände sig mer revanchsugen. Det blev mer som att hon fick ett hämndbegär för alla svek och alla brutna löften. Allt hon trodde sig kunnat få, men förlorade. Medan SD gick ut ur striden med glorian i behåll, kastades hon på sophögen. Som en använd disktrasa.

Du tror på annan gm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in