2020-09-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei, det har jeg faktisk aldri hørt at politiet har uttalt i media, at TH har sagt at politiet er rasistisk.

Helt nytt for meg. Link takk!

Du er febrilsk nå, det var TH som påstod at politiet var rasistiske. Mulig TH tror han er neger ?
Citera
2020-09-06, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Du er febrilsk nå, det var TH som påstod at politiet var rasistiske. Mulig TH tror han er neger ?
Ja, jeg skjønte det, så nå venter jeg febrilsk på en link.
Hurry up!

Se edit i forrige innlegg 😘
Citera
2020-09-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ja, jeg skjønte det, så nå venter jeg febrilsk på en link.
Hurry up!

Se edit i forrige innlegg 😘

Link, så du er en av dem som tror jeg sparer linker i tilfelle noen spør ?

Nei, linker til det finnes her så det får du finne selv, ellers så har du også google så da skulle det ikke være mer jobb for deg å finne det enn for meg.
Citera
2020-09-06, 00:25
Medlem
Citat:
Nei, det har jeg faktisk aldri hørt at politiet har uttalt i media, at TH har sagt at politiet er rasistisk.

Helt nytt for meg. Link takk!

Edit:

Jeg skrev jo at det er et problem at politiet motsier seg selv.
Politiet har sagt begge deler - at TH har samarbeidet både godt og dårlig.

Da er det vel hips som haps!

Det er nok dette det utsagnet det referes til:
"Hagen reagerer også sterkt på en del av avhøret som gjelder taxisjåføren som hentet ham og kona hjemme 30. oktober, da de skulle på teater. Fra avhøret er det notert at Hagen ler mens han forklarer at sjåføren ikke var hvit, «for det er det ingen av dem som er».

Hagen sier først at den som har skrevet avhøret, har «en rasistisk tendens til å skrive», men heller ikke dette ønsker politiet å fjerne. Dermed kommer Hagen med følgende presisjon:

«Fornærmede mener at vedkomne som har skrevet avhøret har hatt en rasistisk vinkling, men dette har ikke vært fornærmedes intensjon».

https://www.tv2.no/a/11535478/
Citera
2020-09-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
"Hagen reagerer også sterkt på en del av avhøret som gjelder taxisjåføren som hentet ham og kona hjemme 30. oktober, da de skulle på teater. Fra avhøret er det notert at Hagen ler mens han forklarer at sjåføren ikke var hvit, «for det er det ingen av dem som er».

Hagen sier først at den som har skrevet avhøret, har «en rasistisk tendens til å skrive», men heller ikke dette ønsker politiet å fjerne. Dermed kommer Hagen med følgende presisjon:

«Fornærmede mener at vedkomne som har skrevet avhøret har hatt en rasistisk vinkling, men dette har ikke vært fornærmedes intensjon».

Lurer på hvordan det går med selvtilliten for en som mener han er konge av Lørenskog og sitter i avhør og smiler og ler når avhøret gjelder hans kone som da var antatt kidnappet.
Mannen er tydeligvis ikke helt god i toppen, men kjepphøyheten må da ha fått en knekk.
Citera
2020-09-06, 00:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod

Takk for linken
Ja, da forstår jeg godt at TH nekter å signere avhøret.
Citera
2020-09-06, 00:37
Avslutad
Citat:
Link, så du er en av dem som tror jeg sparer linker i tilfelle noen spør ?

Nei, linker til det finnes her så det får du finne selv, ellers så har du også google så da skulle det ikke være mer jobb for deg å finne det enn for meg.
Det er innafor å be om link/kildeanvisning på Flashback
Citera
2020-09-06, 00:40
Medlem
Citat:
Det er innafor å be om link/kildeanvisning på Flashback

Yep, men trodde du var mer oppdatert enn som så.
Citera
2020-09-06, 00:47
Medlem
Citat:
😂😂😂
Du har rett i det du skriver. Har stått masse i media så noen kverulerer eller har ikke fulgt med.
Citera
2020-09-06, 00:51
Medlem
Citat:
Takk for linken
Ja, da forstår jeg godt at TH nekter å signere avhøret.

Han har ikke signert noen av avhørene. Det er spesielt.!
Citera
2020-09-06, 00:56
Avslutad
Citat:
Lurer på hvordan det går med selvtilliten for en som mener han er konge av Lørenskog og sitter i avhør og smiler og ler når avhøret gjelder hans kone som da var antatt kidnappet.
Mannen er tydeligvis ikke helt god i toppen, men kjepphøyheten må da ha fått en knekk.
Det er slike idiotiske uttalelser som du kommer med her, som er kronbeviset på at siktelsen mot TH er svak (spøkelseaktig). På samme måte som politiet ikke klarer å finne noe som knytter TH til "drapet" på AEH, så finner ingen andre noe heller - hverken her eller andre steder.
Derfor blir alt vridd på, i håp om å påvirke (hjernevaske) flest mulig.

Det er ikke unormalt i det heletatt.
Latter er beste medisin i en vanskelig situasjon. Dessverre er det ikke alle som har den evnen, og de menneskene går det ofte dårligere med.
Citera
2020-09-06, 01:00
Medlem
Citat:
Det er slike idiotiske uttalelser som du kommer med her, som er kronbeviset på at siktelsen mot TH er svak (spøkelseaktig). På samme måte som politiet ikke klarer å finne noe som knytter TH til "drapet" på AEH, så finner ingen andre noe heller - hverken her eller andre steder.
Derfor blir alt vridd på, i håp om å påvirke (hjernevaske) flest mulig.

Det er ikke unormalt i det heletatt.
Latter er beste medisin i en vanskelig situasjon. Dessverre er det ikke alle som har den evnen, og de menneskene går det ofte dårligere med.

Så du er sikker på at TH er uskyldig og ikke en gal konemorder ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in