2020-09-05, 03:31
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Biden gjorde som Trump och åkte även han till Kenosha, Wisconsin, och välkomnades där av en supporter. Ja, ni läste rätt, EN supporter, som i singular! Jag upprepar, EN ENDA supporter dök alltså upp för att heja på Joe!! Helt obetalbart!

https://www.youtube.com/watch?v=9XyQ6sxOil4

WOW!!!!

Biden torskar detta garanterat!!

Är det du vill höra av din länk till en videobloggare utan några källor som (kanske) har ett klipp på en Joe!:are?

Pinsamt!!!

EDIT: googla Biden och Kenosha så kommer ni se annat...
Senast redigerad av 0rganet 2020-09-05 kl. 03:34.
Citera
2020-09-05, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
WOW!!!!

Är det du vill höra av din länk till en videobloggare utan några källor som (kanske) har ett klipp på en Joe!:are?

Pinsamt!!!

Ändrar inte det faktum att en ensam supporter kom och mötte senile Joey!
Citera
2020-09-05, 05:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luke-of-Ahch-To
Chockad när jag ser videorna med Biden Lång mycket värre än vad Reagan var när han var president.

Blir han president så kommer han troligen att förklaras oförmögen redan det första året och judinnan kommer att ta över.

Troligtvis är de väl det som demokraterna planerar, men det är för jävligt att utsätta en sjuk man för detta.

Så sjukt att man saknar ord ...
Ja, precis. Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser snubben Reagan hade uppenbart åldersproblem under sista halvan av hans presidentskap, men det var bara under de sista 2-3 åren med Reagan i vita huset att det märktes att han började att få alzheimers. Under de först 4-5 åren med RR som POTUS så visade han inga tecken till några ålderssjukdomar.

Det är glasklart att planen till demokraterna är att få en kvinna som president, och skulle Biden vinna presidentvalet så kommer han att bli tvingad att gå åt sidan inom några veckor för att lämna plats till hans kamel i det ovala rummet. Patetiskt av Dems.

De som röstar på Biden röstar i verkligheten på Harris.
Citera
2020-09-05, 10:48
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
WOW!!!!

Pinsamt!!!

Jag gjorde det. Såg fem personer som satt i en kyrka och lyssnade på Biden. De såg mycket förvirrade ut och lite förvånade när Biden hotade med mer upplopp om han inte blev vald till president. Efter det förstod jag inte vad Biden försökte säga. Han snubblade på orden och såg mycket sömnig ut. Men fem supportrar orkade i alla fall släpa sig dit. Det ska han få, gamle Onkel Joe.
Citera
2020-09-05, 13:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ändrar inte det faktum att en ensam supporter kom och mötte senile Joey!
Vi har sedan MYCKET länge konstaterat att Biden tar sitt ansvar i COVID-19.
Och med Joe får man en person som kan dricka vatten med en hand, och gå utan hjälp.
Citera
2020-09-05, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag gjorde det. Såg fem personer som satt i en kyrka och lyssnade på Biden. De såg mycket förvirrade ut och lite förvånade när Biden hotade med mer upplopp om han inte blev vald till president. Efter det förstod jag inte vad Biden försökte säga. Han snubblade på orden och såg mycket sömnig ut. Men fem supportrar orkade i alla fall släpa sig dit. Det ska han få, gamle Onkel Joe.
Oj jäklar! Var det verkligen så många som fem (5!) som orkade masa sig dit? Fan, Joe måste ha gått en charmkurs för att kunna locka dit så många!
Citera
2020-09-05, 18:13
Medlem
Enligt en ny opinionsundersökning tappar Biden stort och de två kandidaterna är nästan jämsides i den nationella mätningarna.

https://americanlookout.com/trump-approval-hits-highest-ever-in-emerson-poll/

Han tappar även rejält bland svarta och latinamerikanska väljare. Bidens lilla tröst i detta är att detta att svarta väldigt sällan röstar i USA-val.

https://thehill.com/hilltv/what-americas-thinking/514174-poll-trump-approval-rises-among-black-hispanic-voters

Biden har INTE hanterat BLM/ANTIFA upploppen väl och det visar sig nu.

En intressant mätning visar förhållandet mellan Biden nu och hur det var för Hillary vid samma tidpunkt år 2016, och det är INTE en munter läsning för Biden! Faktum är att han i vissa fall inte ens har hälften av de siffror som Hillary hade, men som hon ändå i slutänden förlorade med.

https://twitter.com/bennyjohnson/status/1300122605563850753

Sanningen är att inte ens Biden längre verkar vara 100% övertygad om att han kommer vinna utan han tar nu för första gången ordet "lose" i munnen om sin egen kandidatur och vid flera tillfällen dessutom, och säger till och med att det kan vara "värt att förlora".

https://twitter.com/LizRNC/status/1301613820796960768

https://americanlookout.com/such-confidence-joe-biden-already-talking-about-possibility-of-losing-during-visit-to-kenosha-video

Ps: Fy helsike vad risig Biden låter förresten! Han är helt hes och rosslig i halsen. Tänk om han åkt på corona trots alla maniska åtgärder? Ds:
Citera
2020-09-05, 18:23
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och med Joe får man en person som kan dricka vatten med en hand, och gå utan hjälp.

Är det vad du har för krav på en presidentkandidat? Snacka om att lägga ribban lågt.
Citera
2020-09-05, 19:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Är det vad du har för krav på en presidentkandidat? Snacka om att lägga ribban lågt.
Krav?
Jag pratar om ansvar Biden tar i att inte sprida smitta, är det på nått sätt dåligt menar du?
Citera
2020-09-05, 20:10
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Nej klyban det har han inte för han har inga mandat och tur är väl det med tanke på hur illa dom skötte svininfluensan när han hade mandat och när han var Joe Biden.
Citera
2020-09-05, 20:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Nej klyban det har han inte för han har inga mandat och tur är väl det med tanke på hur illa dom skötte svininfluensan när han hade mandat och när han var Joe Biden.
Självklart tar Biden ett personligt ansvar för att inte sprida COVID-19.

Ingen aning vad det är för ett mandat du pratar om, dock en sak är fullständigt klar = det har inget med att Biden tar ett personligt ansvar för att inte sprida COVID-19.
Det vet vi inte trumpen gör.

Du får nog läsa upp dig lite om svininfluensan.
Citera
2020-09-05, 20:33
Medlem
kakburks avatar
Biden har bara ett syfte: Han ska vara partiets kandidat i valet, något som vanliga amerikaner kan tänkas rösta på.
Men kolla på honom. Mannen är ett vrak.
Om demokraterna vinner så är han inte president länge förrän han avgår av plötsligt uppkomna hälsoskäl sen kommer USA att få sin första kvinnliga president i form av den genomonda, BLM-älskande, vithatande kommunisten Kamala Harris.
Allt är uträknat i förväg. Kom ihåg var ni hörde det först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in