2020-09-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Källa på det?

Stoppa Pressarna verkar för övrigt slå på stora trumman nu.
https://stoppapressarna.se/svenskt/chocken-reinfeldt-betalade-sonens-kokain

"När polispatrullen kom till platsen hittade de Erik Reinfeldt naken i hissen, han var märkbart påverkad."

:-o
Citera
2020-09-05, 00:35
Medlem
Mr Coffees avatar
Undrar om han hade "drogögon, mitt i ansiktet"

https://youtu.be/fqOJgV6rDa8
Citera
2020-09-05, 00:38
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"När polispatrullen kom till platsen hittade de Erik Reinfeldt naken i hissen, han var märkbart påverkad."

:-o

Jag tycker att Fredrik Reinfeldt är en landsförrädare när han ökade invandringen tillsammans med Miljöpartiet men hans son hade inget med detta att göra eller ska vi göra som man gör i Nord Korea med kollektiv bestraffning, att alla är skyldiga i en familj och straffa dem alla?

Jag bara frågar?
Citera
2020-09-05, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jag tycker att Fredrik Reinfeldt är en landsförrädare när han ökade invandringen tillsammans med Miljöpartiet men hans son hade inget med detta att göra eller ska vi göra som man gör i Nord Korea med kollektiv bestraffning, att alla är skyldiga i en familj och straffa dem alla?

Jag bara frågar?

Det är ju sonen som är den skyldige just i detta fall. Knarkaren och knarklangaren. Föräldrarna har möjliggjort knarkandet med finansieringen och genom att inte bry sig. Så de bär också skuld i sammanhanget.
Citera
2020-09-05, 01:01
Medlem
Grabben köpte alltså kokain på krita. Jag antar att föräldrarna är mindre stolta över sin avkomma och att dom håller hårt i veckopengen mot honom. Men när han bad mamma om pengar så betalade hon tvunget så klart så att sonen inte skulle bli knivad av någon kriminell knark-maffia som inte fått betalt.

Förstå när han ärver 100-tals miljoner kronor någon dag. Han kommer kunna lägga upp en kokainlina flera varv runt jordklotet och snorta sig runt och runt och runt igen som i en karusell.
Citera
2020-09-05, 01:09
Medlem
Pandalina4s avatar
Kan vi inte hitta domen? Eller strafföreläggandet. Vill ha källa från domstol. Har jag missat länken?
Hatar FR - öppna era hjärtan. Flög över Sverige osv. Inte det.
Citera
2020-09-05, 01:15
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Grabben köpte alltså kokain på krita. Jag antar att föräldrarna är mindre stolta över sin avkomma och att dom håller hårt i veckopengen mot honom. Men när han bad mamma om pengar så betalade hon tvunget så klart så att sonen inte skulle bli knivad av någon kriminell knark-maffia som inte fått betalt.

Förstå när han ärver 100-tals miljoner kronor någon dag. Han kommer kunna lägga upp en kokainlina flera varv runt jordklotet och snorta sig runt och runt och runt igen som i en karusell.
Ja du, och dom miljonerna kommer hamna i Fittja och Rinkeby. Förhoppningsvis har snorungen knarkat ihjäl sig innan alla pengar försvinner till gängen som Löfven ska knäcka.
Citera
2020-09-05, 01:58
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ja du, och dom miljonerna kommer hamna i Fittja och Rinkeby. Förhoppningsvis har snorungen knarkat ihjäl sig innan alla pengar försvinner till gängen som Löfven ska knäcka.

Vilket hat du visar, grabben har gjort fel och du vill att han ska dö? Skärp dig för fan.
Citera
2020-09-05, 02:16
Bannlyst
Citat:

Jag bara frågar?
om mamman betalar sonens knark så e ju hon skyldig mef
Citera
2020-09-05, 02:17
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald

Grabben ljuger alltså.
100% att han har gått och kritat en större mängd, 25/50/100g ladd och försökt kasta det men drog väll upp mer än han fick iväg och försatte sig i skuld.

Sedan är nog bara föräldrarna besvikna då dom nu vet att polisen vet vad familjen håller på med
Citera
2020-09-05, 02:18
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
om mamman betalar sonens knark så e ju hon skyldig mef

Så du tror sa hon betalar sonens behov och vet om det?
Citera
2020-09-05, 02:27
Bannlyst
Citat:
Så du tror sa hon betalar sonens behov och vet om det?
Enligt sonens utsaga i polisförhöret ja.

Vad jag tror e irrelevant. Jag utgår endast från fakta dvs sonens utsaga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in