2020-09-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag tänkte just lägga till detta. Apropå förståndshandikappade idioter så är det ni och ingen annan.

Ni kan naturligtvis inte hitta några klipp som påvisar en "psyksjuk Trump". Han är helt klar och kan prata med folk. Joe Biden däremot, gömmer sig. Han är för senildement för att fungera där ute.

Era idioter. Ni har ju inte så mycket att komma med precis.

Helt klar?

Hade min granne börjat prata så där med mig, om att konservburkar är vapen, att de låtsas det är ens egen mat och klarar lura polisen med det.

Då....hade tänkte vilken j*a dåre, och sen hade jag avslutat den vänskapen.

Han är president, och han rabblar dåraktiga detaljer....
Citera
2020-09-04, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Då....hade tänkte vilken j*a dåre, och sen hade jag avslutat den vänskapen

Det är ju du som är idioten. Här ett litet filmklipp (en bra spelfilm) om hur det bör kännas att få en burk i huvudet.

1:43
https://www.youtube.com/watch?v=tgwwaAJwC2o

Men håll till godo med senildementa Joe Biden, du. Klar 78-åring det där.
Citera
2020-09-04, 07:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Det är ju du som är idioten. Här ett litet filmklipp (en bra spelfilm) om hur det bör kännas att få en burk i huvudet.

Alla vet att Bloomberg hade i normalt fall blivit Dems presidentkandidat, om systemet hade varit rätt. Alla vet att Biden var tvungen att välja en kvinna som VP-kandidat, och alla vet att Kamala kommer att ta över som president inom kort om Biden skulle vinna. Att få en kvinnlig POTUS verkar vara Dems huvudfokus. lol
Citera
2020-09-04, 07:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Alla vet att Bloomberg hade i normalt fall blivit Dems presidentkandidat, om systemet hade varit rätt. Alla vet att Biden var tvungen att välja en kvinna som VP-kandidat, och alla vet att Kamala kommer att ta över som president inom kort om Biden skulle vinna. Att få en kvinnlig POTUS verkar vara Dems huvudfokus. lol

Jag undrar varför inte Tulsi Gabbard når fram. Det är ju faktiskt en demokrat som verkar vara vettig. Hon är så pass vettig att hon skulle kunna vara vicepresident till Donald Trump.

Nä "smartare" då att välja en senildement gubbe som är dubbelt så gammal som hon är.

Jag gillar förresten trådens rubrik. "Trump, psyksjuk". Är det något denna president angripits med i 4 års tid är det fejknyheter. Fejknyheter, fejknyheter. Att vinna på egen kraft går inte så därför får man hitta på saker om Trump och göra det i 4 års tid.
Senast redigerad av Mertillen 2020-09-04 kl. 07:32.
Citera
2020-09-04, 07:36
Medlem
Citat:

Det handlar ju INTE om en konservburk är tung eller inte... det är ju själva monologen han har om det.

Han är potus....
Citera
2020-09-04, 08:02
Avstängd
Det är ju välkänt att Trump generellt hatar Amerikanska soldater som blivit tillfångatagna av fienden t ex John McCain

Men han uttrycker också hat mot Amerikanska soldater som skadats eller dödats i krig, därför vill han inte ha med krigsskadade veteraner i olika ceremonier och därför kallade han dödade Amerikanska soldater från 1:a världskriget för ‘Losers’ and ‘Suckers’ och vägrade besöka en krigskyrkogård i Frankrike vid ett statsbesök

"But Trump, on that same trip, asked aides, “Who were the good guys in this war?” He also said that he didn’t understand why the United States would intervene on the side of the Allies."

https://www.theatlantic.com/politics/archive/2020/09/trump-americans-who-died-at-war-are-losers-and-suckers/615997/
Citera
2020-09-04, 08:21
Medlem
klybans avatar
Citat:

Inbillar du dig någon faktiskt pratar om vad en burk är och kan göra?
Vi pratar här om trumpens psykiska konstigheter, och detta "tal/svar" lät någon som man normalt har en tvångsjacka på sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Det handlar ju INTE om en konservburk är tung eller inte... det är ju själva monologen han har om det.

Han är potus....
Och en potus som verkar rätt förvirrad på köpet, rätt skoj och se vad trumpen fokuserar sig på.
Citera
2020-09-04, 09:11
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Vad svamlar du om. "Bags"? Trump pratar om att man kastat "cans". Burkar! Fattar du skillnaden mellan en påse och en alluminiumburk?

Trump pratar om primitiva vapen. Ni hade skojat till det om han nämnt strumpor också. Men lägg en sten i en strumpa och ni har skapat ett farligt vapen.

Era idioter.

Gå tillbaks och lyssna igen. Enligt den store landsförrädaren bar man man på påsar med burkar. Man la ner påsar med burkar osv.
Tegelstenar var dåligt. Burkar var värre. Allt enligt Humle
Citera
2020-09-04, 09:14
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Jag tänkte just lägga till detta. Apropå förståndshandikappade idioter så är det ni och ingen annan.

Ni kan naturligtvis inte hitta några klipp som påvisar en "psyksjuk Trump". Han är helt klar och kan prata med folk. Joe Biden däremot, gömmer sig. Han är för senildement för att fungera där ute.

Era idioter. Ni har ju inte så mycket att komma med precis.

Missat hur han pratar? Finns otaliga filmer där han bara sitter och sluddrar och bräker.
Osammanhängande, upprepande, obegripliga saker. Allt från grafer till svartklädda män i flygplan.

Helt klart en jävligt frisk kille va?
Citera
2020-09-04, 17:58
Medlem
321js avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/3JlayX/president-trumps-oronbedovande-tystnad

"President Trumps öronbedövande tystnad"

Jag är ingen Trump hatare men Donalds undergivenhet väcker frågor.

Trump borde ha tillräckligt strategiskt tänkande för att inte väcka några frågor.
Senast redigerad av 321j 2020-09-04 kl. 18:02.
Citera
2020-09-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/3JlayX/president-trumps-oronbedovande-tystnad

"President Trumps öronbedövande tystnad"

Jag är ingen Trump hatare men Donalds undergivenhet väcker frågor.

Trump borde ha tillräckligt strategiskt tänkande för att inte väcka några frågor.

Vad är det du vill att Trump ska säga?

Läs Wolfgangs texter med slutna ögon, han är sprider enbart TDS-propaganda.
Citera
2020-09-04, 18:16
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Vad är det du vill att Trump ska säga?

Läs Wolfgangs texter med slutna ögon, han är sprider enbart TDS-propaganda.

Trump borde vara neutral utåt i alla fall och inte suga Putins kuk.
Senast redigerad av 321j 2020-09-04 kl. 18:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in