Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Under hela trådens gång har det ju florerat rykten att vänskapen mellan SD och JG ej enbart
är en vänskap mellan två män, utan att de har/ har haft ett homosexuellt förhållande.
Jag har varit osäker på att det verkligen skulle vara så, men det, i mina ögon så sjuka fotot, JG tog när han satt på SD:s toalett och gjorde "tvåan", samt framförallt videosnutten av de två ute i en båt på sjön - blickarna de tu gav varandra då, tyckte jag sa allt.
Så nu när du säger att de umgås tight, det var nog med all säkerhet homosexuella bilder som
JG så desperat raderade. Kan förstå att hans sambo måste ogilla deras kontakt.
(Kul förresten att du är tillbaka igen, Sh.Holmes!)
Jag har sett att det är väldigt många som tror att JG och SD har något slags förhållande.
Jag har hela tiden känt mig mycket tveksam till det, även om jag naturligtvis inte kan veta hur det ligger till.
Jag kan faktiskt tänka mig att det är så enkelt ( eller komplicerat) att SD är mycket manipulativ och kontrollerande även mot JG precis som med Lena och HD.
Han vill veta allt om dom och deras liv. Detta är användbart när man behöver styra folk. Till sist märker inte de som är nära SD att denna kontroll inte är sund, utan tar det som ett tecken på att SD är intresserad av dom, vill veta vad de gör för att han bryr sig.
Det kan ha utvecklats till en jargong dom emellan. SD har kiss och bajs humor har vi hört. Det kan ha blivit som en tramsig grej att snacka om att gå på toa osv. Obs bara spekulation.
Det är svårt att lämna SD, det har vi märkt.
Kanske denna bundenhet även gäller JG?
Alltså, ingenting känns normalt här.
Eller har jag svårt för att sätta mig in i hur dessa människor tänker och agerar?
Kan det vara så att människor har svårt att ta in att någon som SD kan vara skyldig?
Det trots att de förmodligen (JG) har läst FUP?
Vad ska man tro?