Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
den sannolike mördaren SD
Du är inte ett dugg intresserad av vad som är så fel hos SD att han begår mord.
[/b]
Vid flera tillfällen har du framfört att SD är den sannolike mördaren.
Sedan framför du även att det finns speciella fel hos SD som gör ! att hen begår ett mord och även sagt, begick ett mord.
Min fråga till dig blir, anser du att SD är den sannolike mördaren ? ... eller anser du att det var SD som mördade LW pågrund de fel hen har som mänsklig individ ?
Jag tror inte att SD var, eller är så dum att hen är beredd att beröva sig själv sin egen mänskliga frihet genom att begå ett mord, varför skulle SD riskera något sådant ?
SD har många fina vänner, SD har ett stort fint hus och en egen personbil, hen har ett gott arbete och har stor erfarenhet inom många områden, SD är en otroligt skicklig och kunnig person inom sporten geocaching och hen reser en hel del för att besöka olika platser, SD har två döttrar och en god ekonomi, SD har allt hen behöver och lider inte brist på någonting, hen lever ett gott och tillfredsställande liv, varför skall SD då plötsligt riskera att förlora allt detta genom att begå ett mord och sålunda beröva sig själv sin egen frihet och hamna innanför fängelsemurarna bland galningar ?
Nej du min goda @hoppsann, så dum är inte SD att hen begår ett mord och kommer inte att begå något mord, hen har ett tillfredsställande liv och lever som normala människor skall göra.
Det är mycket möjligt att SD och HD så småningom gifter om sig på nytt igen och bor tillsammans i ett, hus, men det är inget jag vet eller känner till, men för barnens skull vore det mycket bra om de på nytt kunde bilda en hel familj.