2020-08-29, 17:31
Medlem
Mattias71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitorm
Men denna stick-variant har inte ethernet anslutning. Känns som man bör ha det för bäst kvalitet.
Får nog köpa en shield till...
Ethernet adapter funkar fint. Har det till mi box.
2020-08-29, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Läste du hela mitt inlägg, för det tror jag inte du gjorde.

Z8 är overrated som fan! (Fanboys, ni behöver inte kommentera) riktigt bra box men väldigt överhypad.

Och du har rätt, priset skiljer sig inte så mycket som jag skrev, hade fel.

Och som personen ovan skrev man kan hitta billigare. Ja, men man kan även hitta billigare Nvidia shield? 🤷🏻‍♀️

Kör på nvidia för schysst pris eller Z8 finns inget rätt/fel

Vad är det som är överhypat med Z8an?

Om du tycker något om den så kan du ju utveckla varför du tycker det.
2020-08-30, 17:32
Medlem
Har det varit mycket problem med n1 senaste tiden? Tur man har kina backup 🙂
2020-08-30, 17:36
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Ligger N1 nere för er också?

/#LOUDmouth#
2020-08-30, 17:37
Medlem
Låg nere 10 min precis men kommit igång nu igen.
Har inte haft något strul med N1 annars dom sista månaderna.

Började strula igen efter ett par minuter och ligger nere för mig nu
Senast redigerad av The.order 2020-08-30 kl. 17:41.
2020-08-30, 17:38
Medlem
deadhead.s avatar
Level3 (Centurylink) som har hand om stora delar av Europas internetuppkopplingar har problem.
2020-08-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Ligger N1 nere för er också?

/#LOUDmouth#
Svart i rutan här
2020-08-30, 17:43
Medlem
There is an issue network wise through entire Europe due to Level3 Communications. We're following the progress, but there is not much we can do right now problem is WORLDWIDE.
2020-08-30, 17:51
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
There is an issue network wise through entire Europe due to Level3 Communications. We're following the progress, but there is not much we can do right now problem is WORLDWIDE.

Vat hittar man denna typ av info? Om det är något jag måste klaga på hos en i övrigt klockren tjänst så är det detta med driftinformation.

Om störningen nu är utanför deras kontroll så köper jag det. Likaså när det har varit korta driftstörningar tidigare. Men A & O är information.

Tidigare brukade jag kolla en annan N1 säljares FB-sida då dom var snabba på att lägga ut driftinfo. Men den FB-sidan är tyvärr borta.

Nu funkar det förövrigt igen!

/#LOUDmouth#
2020-08-30, 19:16
Medlem
Citat:
Vat hittar man denna typ av info? Om det är något jag måste klaga på hos en i övrigt klockren tjänst så är det detta med driftinformation.

Om störningen nu är utanför deras kontroll så köper jag det. Likaså när det har varit korta driftstörningar tidigare. Men A & O är information.

Tidigare brukade jag kolla en annan N1 säljares FB-sida då dom var snabba på att lägga ut driftinfo. Men den FB-sidan är tyvärr borta.

/#LOUDmouth#

Just den infon får kunderna om dom har en säljare som bryr sig om att skicka ut den till dom.
2020-08-30, 19:19
Medlem
Citat:

/#LOUDmouth#

Finns fler såna sidor på FB & Telegram.
2020-09-01, 23:14
Medlem
R4hu7s avatar
Någon som använder SVT Play appen via sin Formuler Z8? Går ju inte att navigera i menyerna fullt up, vare sig man använder sig av pilarna eller "Cursor"-läget. Samma med Netflix appen. Hur fixar man det problemet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in