Citat:
Ursprungligen postat av
Castle
Jag kollar på porr ibland. Växte inte upp med det, när jag var ung blev man glad om man hittade en porrtidning i skogen. Började kanske när jag var runt 18 och internet började bli snabbt (efter modem).
Nu till funderingen. Man läser ofta att män som kollar porr vill har grövre och grövre porr för att bli nöjda. Det verkar inte gälla mig alls, om jag inte har missuppfattat vad det rör sig om. Min lilla samling med länkar är ganska vanilj skulle jag säga. Två personer, ibland två killar och en tjej, ibland det omvända, samt bara tjejer ibland. Nästan inget analsex, gillar inte det (kanske om det bara är en liten del av det hela). Inget våld eller tvång. Inga gang-bangs eller nåt sånt. Inga shemale eller andra sjuka saker. Skulle aldrig kunna kolla på något där det ser ut som att kvinnan/kvinnorna inte njuter av det (det är liksom nästan hela grejen för mig).
Så vad är det som gör att vissa tydligen behöver grövre saker, och andra inte. Och hur vanligt är det egentligen att folk bara går igång på (i mitt tycke) ganska sjuk och grov porr?
Om du gör samma sak hela tiden så tröttnar du på det. Så är det för de flesta. Förutom autister, som istället trivs bäst med kända rutiner. Även autister vill dock upptäcka nya saker och utforska, men främst i sina huvuden, så även dessa vill ständigt utforska ny porr på nätet.
Ju äldre människor blir, ju mer "perversa" preferenser får de således då allt det "vanliga" är sen länge utforskat. Vissa börjar dock tidigare än andra, så därför kan t.om 20 åringar många gånger ha extrema preferenser numer, tack vare internet. När dessa är 30 så finns det kanske inget som duger längre, och därför uppfinns det nya varianter hela tiden som snabbt blir populära.
Bara min teori kring frågan.