2020-08-30, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Kallinge minsann! Det finns få naiva sosseparadis likt Kallinge, Ronneby och Karlskrona. Det byggs minareter och gullas med muslimer på en äcklad nivå i dessa blekingska bakvatten.
Trodde inte ni hade det i er. Bra jobbat.

Vad menar du? SD är extremt stora is Blekinge jämfört med övriga Sverige.
Citera
2020-08-30, 13:26
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
När någon trampar dig på tårna och ber dig göra helt tvärtemot dig och din totala övertygelse och som du knappast ens skulle tänka tanken att ändra! Skulle inte du bli upprörd då?
Däremot ska ju de jävla avskrädet praktisera sin religion där den hör hemma, nånstans i nån jävla öken med sina kameler och getter!

Och därför ska vi fortsätta hoppa på deras tår.
De här kräken håller dessutom på och utför massor med brott i Sverige, dvs. ännu större anledning att hoppa på de och deras smutsiga onda bok. Alla som läst koranen ser hur ond boken faktiskt är, bara en ond person kan acceptera den som ett rättesnöre.

Qur’an 2:191 “And kill them wherever you find and catch them. Drive them out from where they have turned you out; for Al-Fitnah (polytheism, disbelief, oppression) is worse than slaughter.”

Qur’an 4:104 “And do not relent in pursuing the enemy.”

Qur’an 4:168 “Those who reject [Islamic] Faith, Allah will not forgive them nor guide them to any path except the way to Hell, to dwell therein forever. And this to Allah is easy.”

Qur’an 5:10 “Those who reject, disbelieve and deny Our signs, proofs and verses will be companions of Hell-Fire.”

Qur’an 5:33 “The punishment for those who wage war against Allah and His Prophet and make mischief in the land, is to murder them, crucify them, or cut off a hand and foot on opposite sides...their doom is dreadful. They will not escape the fire, suffering constantly.”

Qur’an 8:59 “The infidels should not think that they can get away from us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so that you may terrorize them.”

Qur’an 8:67 “It is not fitting for any prophet to have prisoners until he has made a great slaughtered in the land.”

Qur’an 9:5 “Fight and kill the disbelievers wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using every stratagem of war.”

Qur’an 9:29 “Fight those who do not believe until they all surrender, paying the protective tax in submission.”

Qur’an 9:123 “Fight the unbelievers around you, and let them find harshness in you.”

Qur’an 47:4 “When you clash with the unbelieving Infidels in battle (fighting Jihad in Allah’s Cause), smite their necks until you overpower them, killing and wounding
many of them. At length, when you have thoroughly subdued them, bind them firmly, making (them) captives. Thereafter either generosity or ransom (them based
upon what benefits Islam) until the war lays down its burdens. Thus are you commanded by Allah to continue carrying out Jihad against the unbelieving infidels until
they submit to Islam.”

Qur’an 72:15 “The disbelievers are the firewood of hell.”

Qur’an 72:17 “If any turns away from the reminder of his Lord (the Qur’an), He will thrust him into an ever growing torment, and cause for him a severe penalty.”

Vem följer och tror på sånt här annat än en ond smutsig människa eller människoapa?

ondskans bok och de fittnyllen som gråter över att den dissas är själva onda små svin.
Fattar ni hur sjuka i huvudet muslimerna är? Detta är bara några axplock, finns sjukt mycket mer. Såna här uttalanden sitter de och memorerar, och vissa av er undrar varför muslimer är helt sjuka i huvudet.
Det är lite som om ni inte kan fatta att de kan vara så här sjuka och onda, men så är det, det här är vad muslimer tror på, tror de inte på detta så är de inte muslimer, de är på sin höjd kulturella muslimer som följer lite högtider.
Citera
2020-08-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Vad menar du? SD är extremt stora is Blekinge jämfört med övriga Sverige.
Det är det. Men ännu mer sossar och vänstetfolk av den naiva självspäkande sorten. Bara för att SD är stora ska de minsann visa ÄNNU hårdare att de älskar invandring. Det byggs moskéer och minareter, kulturpengar öronmärks enbart till invandringsvurmande. Och när Sölvesborg fick SD styre så vägrade Karlskrona låta elever åka dit för skolgång, vilket är ett sinnessjukt småbarnsbeteende helt i nivå med Blekinges vänster.

Kallinge kan mycket väl lägga ned alla äldreboenden och använda pengarna för att bygga en moské som kompensation för detta. Jag skulle bara bli lite grann förvånad.
Citera
2020-08-30, 14:31
Medlem
JorgeZorross avatar
Intressant. Man kan ju anta att detta är på väg att bli en ny trend hos svensken. Det vill säga skända koraner. Hade jag själv fortfarande bott i Sverige så hade jag köpt in några koraner, bränt och grisat ner dem och spridit runt på olika offentliga platser i samhället.
Citera
2020-08-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Vad hade den muslimska kulturföreningen i Kallinge gjort ?
Vad hade polisbilarna som det kastades sten på i Rosengård gjort ? De kostnaderna får väl jag vara med och betala som skattebetalare man är ,, tur inte morfar som varit med och byggt upp Sverige ser detta vad som händer !!
Citera
2020-08-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JorgeZorros
Intressant. Man kan ju anta att detta är på väg att bli en ny trend hos svensken. Det vill säga skända koraner. Hade jag själv fortfarande bott i Sverige så hade jag köpt in några koraner, bränt och grisat ner dem och spridit runt på olika offentliga platser i samhället.

Intressant initiativ faktiskt. Var inskaffar man några ex av denna publikation? Ad Libris ägs av Bonniers så de har väl reaupplagor. Blir de lika förbannade om det är en pocketversion eller ger inbundet bättre effekt?

En annan sak jag grunnat på.
Om man går till den muslimska (segregerade) sektionen på kyrkogården och lägger baconskivor på deras fattiga träplattor som markerar gravarna, hade de blivit jättearga då?

För säkerhets skull kan man ta bilder på detta och tipsa lokaltidningen om detta hatbrott så att det garanterat slås upp stort till allmänt vetande.
Citera
2020-08-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Vad hade den muslimska kulturföreningen i Kallinge gjort ?
Bosatt sig på främmande folks mark utan att ens snällt be om lov?

Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
En annan sak jag grunnat på.
Om man går till den muslimska (segregerade) sektionen på kyrkogården och lägger baconskivor på deras fattiga träplattor som markerar gravarna, hade de blivit jättearga då?
Fast detta är väl bara helt fel. De döda bör få vila i frid tycker jag. Även t.ex. kommunisterna som skjuts under kravallerna i USA. Annars är jag inte emot skändande av koranen. "Konstverk" som Ecce Homo har ju till och med fått ställas ut i Riksdagen. Kanske bränna en koran i / utanför riksdagen nästa?
Citera
2020-08-30, 15:13
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Bosatt sig på främmande folks mark utan att ens snällt be om lov?

Fast detta är väl bara helt fel. De döda bör få vila i frid tycker jag. Även t.ex. kommunisterna som skjuts under kravallerna i USA. Annars är jag inte emot skändande av koranen. "Konstverk" som Ecce Homo har ju till och med fått ställas ut i Riksdagen. Kanske bränna en koran i / utanför riksdagen nästa?

Det ger nog ännu bättre effekt, då bränner muslimerna ner saker runt Riksdagen.
Malmö är ju trots allt något av ett bakvatten i Riket.

Vill man få bättre effekt så måste det hända mer i Stockholm.
Bränn en koran på Mynttorget (torget mellan Riksdagen och Slottet).
En annan plats där det kan få bra effekt är Sergels Torg.
Citera
2020-08-30, 15:54
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
En Muhammedan som lever i de otrognas land skändar sig själv varje dag. En Muhammedan får inte bosätta sig i de otrognas land och får inte ta emot de otrognas pengar.

Undantaget för Muhammedan att vara i de otrognas länder är om de befinner sig på resa för pilgrimsfärden och de få ta emot pengar av otrogna i form av "allmosa", bidrag räknas inte till "allmosan"

Så varje dag fuckar Muhammedanen sig själv när denne befinner sig i exempelvis Sverige.

Kanske därför de inte trivs. Muslimer flyr för sina liv medans imamerna är på pilgrimsfärd. De gör vad de kristna gjorde för 1000 år sedan. Jag tror inte riktigt att det har gått uppför människor. Kina håller på med sin kolonialisering av fattiga Afrika. Geopolitiken ändrar sig. Vi måste blicka framåt.
Citera
2020-08-30, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Mycket bra agerat!

Det bör brännas minst en Koran dagligen tills det blir helt normaliserat och fastslaget en gång för alla att dessa muslimer och deras skitreligion inte har någon som helst särställning i Sverige.

De som inte accepterar detta återvänder lämpligen till de ödelagda skithålsländer de kom ifrån.

Bra sagt. Att bränna en bok som uppmanar till terrordåd som koranen omfattas av den yttrandefrihet som ska råda i det här landet. Muslimer hör inte hemma här utan ska skickas tillbaks dit dom kommer ifrån.
Citera
2020-08-30, 17:35
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
en flistugg monterad på en traktor , bara ner med kropparna, sen en frontlastar eller transportband
direkt till cisternar eller helt sonika bara plöja ner det i åkern, bra gödning

Fan så vidrig människosyn, du låter lika fanatiskt barbarisk som IS.
Citera
2020-08-30, 17:55
Medlem
Spritnotas avatar
Islam, även som det praktiseras av "sunda" muslimer, är i sina grundvalar i stort kulturellt och praktiskt oförenligt med de värderingar och system som är bra med det svenska samhället.

Muslimer, utövarna, är människor. Återvandring och många andra metoder bör implementeras för att trycka tillbaka islams fäste i Sverige, dock inte tortyrmassmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in