Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Men jösses vad du svamlar.
Pappan är ateist - vilket du skulle veta om du hade besvärat dig med att försöka tillgodogöra dig lite information.
Gällande mamman - är din tanke att du skall hoppa på henne för något som hon inte yppat sig alls om?
Just nu gäller diskussionen hur tomtar likt dig väljer att vantolka den reaktion från mamman som pappan berättat om.
Edit
De flesta kriminalfall och relationer till anhöriga jag "följt" har skett IRL i yrket - och inte när man läser en fup och fantiserar ihop resten själv.
Kan erkänna att jag inte orkat sätta mig in fallet, då det inte intresserar mig ett dugg. Jaha vad trevligt för han. Men samma sak kvarstår ändå, var någonstans kan du läsa att morsan sagt det? Hittar bara vad farsan sagt det. Vilket såklart kan vara rent påhitt från farsan.
Häftigt. Då kan du ju sluta fantisera nu då. Är på tok för lite att gå på, för att du ska dra en sån slutsats. Du baserar det mesta på vad farsan sagt till pressen. Och för hon ringt till sin son kanske någon gång? Låter verkligen som en stabil grund. Vilket som du borde veta är mycket spel för galleriet som vanligt. Vet inte hur ofta man hört samma visa från föräldrarna till en GM. Då kan jag upplysa dig om att allt som ofta, så är det rötägg till föräldrar. Skulle säga att till ca 90% av allt jag följt på fb, så har det kommit fram mer och mer mörker om föräldrarna allt eftersom. Det låter alltid positivt till en början, men det dalar rätt fort då fakta kommer fram.
-Vet inte hur du som tydligen då arbetat IRL med relationer till anhöriga GM, kan ha missat sånt. Då har du ju blivit grundlurad i dom flesta fallen.